Gjest MoLiza Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Jeg har vanligvis en "pålitelig" syklus og mensen kommer når den skal. Men sist mens varte i 12-13 dager mot 5-6 dager normalt. Etter mine beregninger skulle mensen komme for 3 dager siden, men det gjorde den ikke.. Jeg skjønner ingenting og liker ikke at den ikke kommer som den skal..Håper jo selvsagt på at jeg endelig er gravid, men tør ikke få forhåpninger om det enda.. KAnskje den bare er sein for en gangs skyld. *sukk*
LindaL Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Siste ordentlige mens jeg hadde før jeg ble gravid var en uke forsinka og jeg har alltid hatt punktlige 28 dagers sykluser....men så tok jeg en test,og når den viste negativt så kom mensen dagen etter og det er ganske rart hvor mye psyken har og si,men ved neste syklus så ble jeg gravid. Ønsker deg lykke til uansett
angelou Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Det er jo bare å ta en test hvis du er i tvil
Gjest MoLiza Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Jeg vet, men jeg tør ikke ! Redd for å bli skuffet, men det er vel bare slik man må gjennom i denne prøvinga!
Gjest MoLiza Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Ja så tok jeg en test da på lørdag morgen og da var det en veldig svak strek der..ble jo helt forvirret av det så jeg tok en til på kvelden som visste det samme(klarte ikke vente til dagen etter:) ) Jeg vet ikke hva jeg skal tro..gravid? eller ikke gravid? SKal prøve å få kommet til legen idag og ta en test der!
Gjest MoLiza Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 En strek var visst en strek ja..fikk bekreftet at jeg er gravid! Lykke til til dere andre her inne!
LaraCroft Skrevet 23. april 2007 #10 Skrevet 23. april 2007 Gratulerer så mye:) Håper svangerskapet blir bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå