Gå til innhold

De rareste menneskene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg satt fordypet i en god stol i en stor bokhandel i London og tittet på bøker. Plutselig kom en pent antrukket, høy man bort til meg med en hyggelig kommentar om en bok jeg så på. Greit nok det, vi pratet litt om ditt og datt, London, turisme etc noen minutter.

Men så begynte han å fortelle om leiligheten sin og sitt nyoppussede bad... Og han brukte så lang tid på å fortelle om detaljene ! Jeg fikk høre i det uendelige om den nye sparedusjen og hvor mange liter den brukte og andre fortreffeligheter og til slutt, the icing on the cake, toalettet ! Det spylte så FLOTT med bare noen få desiliter og spyleknappen var så blank og stilig ! Han kunne velge fargene helhvitt eller gråhvitt, og han hadde etter mye tankearbeid gått for den HELT hvite. Spennende, eller hva ? Toalettet var mer moderne enn det han noensinne hadde sett i både kataloger og butikker. Han formelig gledet seg til å gå på do !

Han pratet så mye og lenge at jeg ble helt svimmel. Da jeg endelig fant på en unnskyldning for å gå, tok han meg i hånden og takket for praten. :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kom på en annen historie ; Jeg hadde parkert i en litt forfallen del av byen og gikk ut av bilen. Ut av et vindu av et heller shabby hus stakk et bustete hode som ropte : "Hvor mye er klokka ?". Jeg svarte hva klokka var og han ropte da utålmodig "Ja, men på morran eller kvelden ??!"

Gjest Vampyra
Skrevet
Hehe, kom på en annen historie ;  Jeg hadde parkert i en litt forfallen del av byen og gikk ut av bilen.  Ut av et vindu av et heller shabby hus stakk et bustete hode som ropte :  "Hvor mye er klokka ?".  Jeg svarte hva klokka var og han ropte da utålmodig "Ja, men på morran eller kvelden ??!"

:ler:

Jeg jobber innenfor kundeservice og it. Her om dagen kom en bussjåfør inn og lurte på om jeg kunne fikse maskina hans mot litt betaling "under bordet" :ler: Han hadde faktisk stoppa bussen utenfor jobben min og løpt inn!

Han ble nok avvist ja ;)

Skrevet

Haha, da jeg jobbet som bartender for noen år siden, hadde vi en raring som alltid kom inn for å kjøpe kaffe. Så tok han kaffekoppen med seg og stilte seg på en plass hvor han hadde utsikt over hele lokalet. Deretter stirret han omtrent i hjel de andre gjestene....

En dag kom han for å spørre om hva klokka var. Greit det, han fikk svar på spørsmålet. Men deretter presterte han å spørre om hvilket årstall det var...! Jaja...

Skrevet

i min ungdom skulle jeg montere noe på en lukket avdeling, på døra var det så klart kodelås, over låsen hang det en lapp hvor det sto "KODEN ER ÅRSTALLET" og der sto pasientene og trykte som gale hele dagen, det var til da ingen som hadde rømt sa de....

Skrevet

Jeg og en venninne var innom Lompa (veldig brun pub på Grønland i Oslo) en tirsdag i ett-tiden på dagen, og da kom det to slitne herrer bort og spurte om vi ville bli med på nachspiel! :hoho:

Skrevet

Var på date med en mann som hadde jobbengasjment i byen. Han fikk dekket kost mot kvittering. Han betalte for sin mat og jeg for min. Da vi skulle gå ba han om kvittering for begge middagene :overrasket:

Skrevet

Var også på date med en merkelig skrue som startet daten med å si:

"Måkke tru jeg er forelska i deg".

:forvirret: Neivel, da så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...