Gå til innhold

De rareste menneskene

Fremhevede innlegg

Gjest Bodillen
Skrevet
:kvalm:

(Eyh?! Har de fjerna spy-smileyen :overrasket:)

Ja! Finner den ikke lenger! Og jeg som bruker den støtt og stadig!! :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En bekjent jobbet som frisør for mange år siden, og hun opplevde at en mannlig kunde satt og nappet laksen under frisørkappa... (hvor i huleste er det blitt av spy-smiley'en????)

Det skjedde med en bekjent av meg som er frisør også, og hun ble helt forferdet. Helt til hun oppdaget at han bare pusset brillene under kappen :ler:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Da bør de fjerne ;) og :roll: også!

Morsom tråd forresten :D

Gjest Bodillen
Skrevet
Det skjedde med en bekjent av meg som er frisør også, og hun ble helt forferdet. Helt til hun oppdaget at han bare pusset brillene under kappen  :ler:

:ler: Regner med at "din mann" hverken ble rød i toppen eller kortpustet under aktiviteten, da...?

Skrevet

Sitter her og ler høyt for meg selv av Zalo mot flatlus og datomerking på papptallerkner. Må bare merke denne tråden.

:ler:

Gjest Bodillen
Skrevet

En gang for maaaange år siden var jeg bedt med kjæresten min i konfirmasjon. Det var sønnen til sjefen hans som skulle konfirmeres, og i dette firmaet var de som "en stor familie".

Vi var bedt til kaffe, men jeg oppdaget raskt at det nok ikke bare var kaffe i koppene der i gården... De serverte faktisk hjemmebrent i sønnens konfirmasjon. Far og konfirmantens eldste bror ble drita og fløy i tottene på hverandre, og mora fløy rundt som ei huggær'n høne og forsøkte å roe gemyttene mens konfirmanten gråt sine modige tårer...

Til alt overmål lå festlokalet ved siden av kirken...

Joda, hele greia var jo fullstendig tragisk og trist, men så mange år etterpå kan jeg ikke annet enn å le av det :ler:

Skrevet
Søsteren min og familien var på båttur med kusinen vår og hennes familie. Dette er noen år siden. Kusinen vår hadde kjøpt VG, den kostet den gangen 5 kroner. Da hun var ferdig med avisen, spurte søsteren min om å få låne den. Joda, det var OK, det, men da måtte hun betale henne 2,50... Søsteren min ga faen i VG den dagen.  :ler:

Da jeg kjørte til Oslo sist hadde jeg ikke mynter, så jeg måtte stoppe og betale manuelt. Jeg får vekslepenger og billett, også ser mannen meg dypt inn i øynene og sier "kom gjerne igjen i morgen!!"  :overrasket:

En bekjent jobbet som frisør for mange år siden, og hun opplevde at en mannlig kunde satt og nappet laksen under frisørkappa... (hvor i huleste er det blitt av spy-smiley'en????)

Hahah :ler: Jeg koser meg med historiene :ler:

Men så ekkelt å ronke hos frisøren, spyyyy!!

Faen da :( jeg prøvde å bruke spy-smileyen for et par dager siden og da var den vekke.. Jeg trodde jeg bare ikke så akkurat den jeg :( teit

Gjest Bodillen
Skrevet

Jeg blir sprø av den animasjonsgreia di, Tweek. Jeg er overbevist om at den kan utløse epilepsianfall.

Skrevet

Jess! Mitt mål er oppnådd :ler:

Men den ville ikke bli avatar, ingen animerte ville bli avatar :( Dustegreie.

Jeg som hadde den fine grønne avataren som skulle blinke svakt og var kjempefin og rolig.

Gjest Maxagaze
Skrevet
Når vi er inne på millitæret; en fyr broren min traff da han var på rekruttskolen var helt desperat etter å bli dimmitert. Han skulle vaske dassene en dag, og snek med seg en real dæsj med sjokoladepålegg som han smurte på kanten av dassen. Da befalet kom for å sjekke vaskinga satt fyren og spiste "bæsj" av dassen... Han ble sendt hjem samme dag!  :ler:

Tror de fleste som har vært i, eller kjenner noen som har vært i militæret har hørt den historien i en eller annen form. Det er en klassiker ! :ler:

En annen brakkehistorie; Det var en gjeng menige som hadde vært på en real fest, en av dem måtte gi seg litt tidligere enn de andre, og gikk hjem til brakka og la seg. Uheldigvis sovna vedkommende med ene hånda slengt ut over kanten (dette var i underkøya). Etterhvert kom resten av gjengen hjem til brakka de også, en av dem måtte tømme "forgasseren" og fikk en lur ide, han presterte å drite oppi hånda til stakkaren som lå og sov ! Deretter tok han ei fjær og kilte denne soldaten under nesen.. Vel, du kan vel tenke deg hva som skjedde..

Han ble rimelig forbanna, ja..

Skrevet
En annen brakkehistorie; Det var en gjeng menige som hadde vært på en real fest, en av dem måtte gi seg litt tidligere enn de andre, og gikk hjem til brakka og la seg. Uheldigvis sovna vedkommende med ene hånda slengt ut over kanten (dette var i underkøya). Etterhvert kom resten av gjengen hjem til brakka de også, en av dem måtte tømme "forgasseren" og fikk en lur ide, han presterte å drite oppi hånda til stakkaren som lå og sov ! Deretter tok han ei fjær og kilte denne soldaten under nesen.. Vel, du kan vel tenke deg hva som skjedde..

Han ble rimelig forbanna, ja..

ubetalelig :ler:

Gjest beekeeper
Skrevet
:ler:  Denne var virkelig morsom!!

Jobber i hjemmsykepleien i kommunen, der hadde vi en grom, men original dame. Hun var så sint engang jeg kom fordi det sto: Røyking dreper! på røykpakka hennes!! Fordi hun kjennte INGEN som røykte som hadde drept hverandre!!  :ler:  :ler:  Ler hver gang jeg tenker på henne!! Var ikke lett å holde latteren inne da så det ble et kort besøk hos henne denne dagen!

:ler:

:legrine:

Jeg ruller! hahahaaa!!

Gjest Bodillen
Skrevet
Tror de fleste som har vært i, eller kjenner noen som har vært i militæret har hørt den historien i en eller annen form. Det er en klassiker !  :ler:

De fleste av disse historiene man hører har et utspring i virkeligheten, men har ofte utviklet seg endel over år og "skjedd" både den ene og den andre. Det er maaaange år siden broren min var i millitæret (han er over 50 nå) og kom hjem og fortalte at han opplevde dette.

Selv drakk han jevnlig av en liten kork med sprit fra ei flaske han hadde gjemt unna, sånn at han alltid luktet alkohol. Han dimmet noen dager etter bæjespiseren.

Skrevet

jeg hørte når jeg var inne(89) at det var en i en annen tropp som hadde gjort det, vi så han aldri etterpå menn hvorfor han dimma vet jeg ikke.

trur ikke det var pga do greia

Skrevet

Hadde en episode når jeg jobbet i en dyrebutikk. Det var lørdag og masse folk som skulle betale. Inn kommer en fult uniformert politimann og stiller seg opp midt på golvet forran kassen. Han spør om vi har akvariepumper og jeg svarer at joda det har vi. Han begynner så å prute på prisen uten å ha hørt prisen først. Siden jeg har øyekontakt med mannen ser jeg at det er et glimt av f*** i dem og jeg klarer ikke dy meg. Svarer han som følger: Tror du virkelig du kan komme inn her å betale mindre enn oss andre bare fordi du er i uniform? :sjarmor:

Plutselig er det tomt for folk forran kassa..... Alle har trukket seg tilbake og står å kikker på meg som om jeg skulle være gal :ler:

Politimannen kjøper pumpen til ordinær pris og drar fra butikken med et smil rundt munnen....

Skrevet

Her var det vel heller DU som var rar enn han!?

Skrevet

Jeg jobber i en hotell-resepsjon, og blant alle de menneskene jeg er i kontakt med i løpet av en dag, så vil jo følgelig noen av dem være mer... spesielle.

- En gjest drar frem rom- nøkkelen sin (som er et plastkort med magnetstripe) og spør med den største selvfølgelighet: "Kan jeg få kjøpe noe med dette kortet?"

Da jeg svarer at nei dessverre det går nok ikke, så snur hun og går fornærmet sin vei.

-En annen gjest spør om utgangen (Hun står sånn ca 3 meter unna døra) men jeg peker da i retning døra. Gjesten presterer å gå i en helt annen retning, bort til noen store vinduer som rekker helt ned til gulvet, for så å famle bak gardinene etter døra/dørhåndtaket.

Det ender med at jeg går bort til henne, tar en vennlig tak rundt armen hennes og følger henne bort til den faktiske utgangen, hvorpå hun takker og bukker. Hun var i det minste høflig! :ler:

-En annen gang hadde vi en narkoman inne i lobbyen, hun hadde med sykkelen sin som hun plasserte inntil en skjenk, mens hun selv satte seg godt til rette i en sofa...og sovnet. Vi prøvde å vekke henne for å få henne ut, men hver gang hun prøvde å reise seg så datt hun bare ned igjen, og etter å ha mumlet noe om " bare litt til a.." så sovnet hun igjen. Til slutt så måtte jeg ringe etter vakta for å få henne og sykkelen ut.

- Noe av det mest ubehagelige jeg har opplevd ( nå stod jeg riktignok og så på) var da resepsjonssjefen ble kjeftet ut så til de grader av et par som sjekket ut. De hadde bodd hos oss et par dager, og de hadde ikke vært innom resepsjonen i løpet av oppholdet, såvidt jeg vet, så man skulle anta at alt var i sin skjønneste orden. Men neida...etter å ha levert rom- nøklene sine, begynte mannen, til kollegaen min: "Hvordan kan du være stolt av å jobbe her?? At du tør å stå der i uniformen din og liksom presentere dette hotellet- det er en skam!" Noe i den dur. Kollegaen min fikk stotret frem at hun skulle hente resepsjonssjefen, som hun så gjorde. Og mannen fortsatte, like rasende, å ramse opp alt som hadde vært så fælt og grusomt ved å bo på hotellet. Resepsjonssjefen prøvde å være saklig på en høflig måte, men kom ingen vei med det. Det var jo ingenting å beklage! De tingene som mannen ramset opp virket helt uhørt i mine ører, så som smådetaljer a la " Det var brødsmuler på gulvet i spisesalen da vi spiste! " ( Som sikkert han hadde sølt) og lignende. Jeg stod jo ganske så storøyd og så på, og i løpet av de ti minuttene det varte, sa resepsjonssjefen "Jeg beklager" og type andre unnskyldninger, i håp om at det ville hjelpe. Da mannen endelig var ferdig med å lire av seg, avsluttet han med å si: "Og utrolig nok så du har ikke bedt om unnskyldning for dette en eneste gang!!" Og da resepsjonssjefen prøvde å si at det hadde hun da gjort, flere ganger, gjorde han mine til å slå...Og han nektet selvfølgelig å betale.

Et heeerlig menneske, må jeg si....*grøss*

Dette var det jeg kom på i farta :)

Skrevet (endret)
- Noe av det mest ubehagelige jeg har opplevd ( nå stod jeg riktignok og så på) var da resepsjonssjefen ble kjeftet ut så til de grader av et par som sjekket ut. De hadde bodd hos oss et par dager, og de hadde ikke vært innom resepsjonen i løpet av oppholdet, såvidt jeg vet, så man skulle anta at alt var i sin skjønneste orden. Men neida...etter å ha levert rom- nøklene sine, begynte mannen, til kollegaen min: "Hvordan kan du være stolt av å jobbe her?? At du tør å stå der i uniformen din og liksom presentere dette hotellet- det er en skam!" Noe i den dur. Kollegaen min fikk stotret frem at hun skulle hente resepsjonssjefen, som hun så gjorde. Og mannen fortsatte, like rasende, å ramse opp alt som hadde vært så fælt og grusomt ved å bo på hotellet. Resepsjonssjefen prøvde å være saklig på en høflig måte, men kom ingen vei med det. Det var jo ingenting å beklage! De tingene som mannen ramset opp virket helt uhørt i mine ører, så som smådetaljer a la " Det var brødsmuler på gulvet i spisesalen da vi spiste! " ( Som sikkert han hadde sølt) og lignende. Jeg stod jo ganske så storøyd og så på, og i løpet av de ti minuttene det varte, sa resepsjonssjefen "Jeg beklager" og type andre unnskyldninger, i håp om at det ville hjelpe. Da mannen endelig var ferdig med å lire av seg, avsluttet han med å si: "Og utrolig nok så du har ikke bedt om unnskyldning for dette en eneste gang!!" Og da resepsjonssjefen prøvde å si at det hadde hun da gjort, flere ganger, gjorde han mine til å slå...Og han nektet selvfølgelig å betale.

Et heeerlig menneske, må jeg si....*grøss*

Dette var det jeg kom på i farta  :)

Denne minner meg litt, men bare litt, om et par jeg satt på nabobordet til på en kafé i Trondheim for noen år siden. Dama klagde på alt, først la hun seg veldig opp i hvordan han bak disken lagde kaffen - på en lite høflig måte (jeg kan legge til at jeg synes de hadde veldig god kaffe og hyggelig betjening der), så bestilte kjæresten hennes en brownie e.l for henne, som ble varmet opp. Mens den sto i mikroen gjentok hun surt, flere ganger, at hun ikke ville ha varm kake. Mener å huske at de snakket om noen de kjente eller noe de skulle gjøre også - og dama var like negativ hele tida. Det rare var at kjæresten virket som han syntes det var en helt ok måte å være på, og såvidt jeg husker var han ikke så drøy selv. Lurer på hvordan det går an å ha det bra i et sånt forhold.

Kom til å tenke på nå at det kan jo hende noe var galt med henne, men det virket ikke som det hadde skjedd noe... Mulig hun hadde en eller annen diagnose. Da er det jo mer forståelig at kjæresten godtok det.

Husker jeg syntes det var litt sært fordi de så ut som "pene folk", med fine klær osv. De/hun minte meg mer om sånne sure pensjonister på kjøpesenterkafeer--

Endret av dront

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...