Gå til innhold

De rareste menneskene

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen har - tro det eller ei- en fetish for gravide damer. Kanskje han hadde det?

Mulig det, eller blind, dum eller overmåte optimistisk.

Skrevet

Når min sønn var ca 2 mnd. ble jeg med ut på jentetur på byen!

Jeg ble bedt opp til dans og syntes det var kjempehyggelig. Så spurte han meg mens vi danset: hva jobber du med? Jeg har barselpermisjon , sa jeg. Takk for dansen, sa han og forsvant! :legrine:

Skrevet
i Oslo kom en narkis/alkis bort til meg og spurte om en røyk, jeg svarte at jeg ikke røyka og gikk videre,etter og ha godt ca 5-6 meter hører jeg en rope bak meg "DIN SMAL RÆVA FAEN" når jeg snur meg rundt ser jeg stakkarn løper så godt han kan....

har blit kallt værre ting kan man si

:legrine: så utrolig bra!! hihi kan se det for meg :)

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

Jeg kjenner en fyr som er så gjerrig at han skyver saltpølsa si på brødskiva.. :hoho:

Forresten er det mange artige historier her. :legrine:

Skrevet

Jeg hørte på lokalradioen på vei til jobb i dag. Der hørte jeg en mann som ønsket å høre Jolene med KATE GULBRANDSEN!! :tristbla:

Skrevet

Haha, var på Lars Lillo Stenberg-konsert en gang, og da var det på slutten av konserten muligheter for publikum å rope ut ønsker.

Fra bakerst i salen kom det da: "Tore Tang! Eg får alltid sånn hjemlengsel hver gang du syng Tore Tang!"

Heldigvis hørte artisten feil, trodde han sa "Kokken Tor", og syntes det var merkelig å få hjemlengsel av en slik sang, det hele ble fryktelig komisk...

For ordens skyld: Tore Tang var en sang med Mods.... Pinlig!

Skrevet
Jeg hørte på lokalradioen på vei til jobb i dag. Der hørte jeg en mann som ønsket å høre Jolene med KATE GULBRANDSEN!! :tristbla:

Det finnes et utall artister som har sunget Jolene, og det kan godt være at Kate Gulbrandsen er en av dem. :)

At noen kan foretrekke hennes versjon (hvis den finnes) fremfor Dolly Parton, er dog rimelig sært.

Skrevet

Jeg var på vei til jobb en morra, hadde akkurat gått ut av huset mitt og fikk øye på en fyr på andre siden av gata som så litt ustø ut. Jeg gikk videre, og plutselig kom han løpende over gata og sakka tempoet da han var rett bak meg. :overrasket: Jeg snudde meg og så ham danse bortover veien bak meg, før han begynte å hoppe som om det var noe på bakken han ikke måtte komme borti... :forvirret:

Jeg trasket videre, en smule nervøs, og hørte han begynte å løpe igjen. Jeg gikk lengre inn til siden og mannen sneia meg i det han løp forbi og rett mot en husvegg. Jeg tenkte at nå må han snart stoppe, men neida, idet han traff veggen kastet han seg mot den så han traff med all kraft og datt sammen på bakken. Jeg begynte å skjønne at jeg hadde med en gærning å gjøre, gikk fortere og fortere, jeg var i ei sidegate og visste at sjansen for å møte andre mennesker før jeg var ute av den og nede i sentrum var liten.

Mannen reiste seg igjen, og kom bak meg i høyt tempo, så forbi meg, før han forsvant ned enn trapp som gikk ned under gateplan på høyre side av veien. "Puh", tenkte jeg, men neida, jeg ble ikke kvitt ham så lett, han kom opp igjen, denne gangen løp han enda fortere, rett opp trappa, rett over veien foran meg og kasta seg inn i en husvegg på andre siden.

Så fortsatte han å danse bortover før han tok ut rett over gata og inn i et smug, der jeg hørte et brak av søppelkasser før han kom tilbake som skutt ut av en kanon og rett inn i en husvegg på andre siden av veien. Vi var nå nesten nede i sentrum, og mannen hoppet rolig videre ved siden av meg, fortsatt så det ut som om han hoppa fra stein til stein i en dyp elv... :vetikke:

Jeg gikk rett på politistasjonen og ba dem plukke ham opp, og da jeg satte meg på bussen så jeg at tre politimenn satte seg inn i en av de bilene med "bur" baki og kjørte opp gata jeg kom fra...

Rar opplevelse, ler av det nå, men der og da var jeg redd!! :ler:

Skrevet
Det finnes et utall artister som har sunget Jolene, og det kan godt være at Kate Gulbrandsen er en av dem. :)

At noen kan foretrekke hennes versjon (hvis den finnes) fremfor Dolly Parton, er dog rimelig sært.

Jeg hørte jo at hun har sunget den. Det var ikke det som var rart. :)

Skrevet
Jeg hørte jo at hun har sunget den. Det var ikke det som var rart.  :)

Ok, og jeg er som sagt enig i at det er sært å ønske denne versjonen. :ler:

Skrevet

Som butikkmedarbeider har jeg opplevd mye rart, men det toppet seg da en kunde kom og skulle ha et par varer og skulle ta det på VISA'en sin. Han trakk kortet gjennom betalingsautomaten endel ganger, men kortet ville ikke virke. Forsøkte å hjelpe han ved blandt annet å bruke teip på kortet osv, men det ville fortsatt ikke virke. Deretter skjelte han meg ut fordi han mente jeg hadde slått av magnetsfeltet sånn at han ikke fikk betale :overrasket: Jeg visste ikke vi i butikker hadde en knapp hvor vi slår av et magnetfelt for å irritere kunder  :ler: Snart kom han drassende med sin store, sterke kompis som også mente at jeg hadde slått av magnetsfeltet. Da kortet endelig virket kjeftet han mer og mente at jasså, nå hadde jeg slått på magnetfeltet igjen ja!

Hahaha, holder på å dø av denne :legrine: Skulle ønske jeg også visste om den knappen til magnetfeltet!

Jeg jobber som bartender på en pub hvor mange av ølsortene serveres i måleenheten pints, ikke halvliter. Dette er det tydeligvis ikke alle som har hørt om før.. flere ganger er det noen som vil bestille en "pint" (sagt med norsk uttale) av meg. Når jeg høflig spør hva slags type øl de ønsker, blir de sinte. De har jo nettopp sagt at de skal ha den pinten!!

Skrevet

Vi som har jobbet på matbutikk har vel sett og hørt mye merkelig.

En av stamkundene der jeg jobbet før var skikkelig merkelig. Han handlet alltid det samme - litago med jordbærsmak og tykklefse for det meste, men av og til skeiet han ut med en pose boller, en smilrull eller en go'morn yoghurt med melonsmak. Så sto han i et hjørne av butikken, slik at han kunne se kassa - og spiste opp det han hadde kjøpt mens han nistirret på meg. Om jeg flyttet meg ut av hans synsvinkel gikk det fem sekunder før han flyttet seg han også, så han kunne fortsette å stirre helt til han var ferdig å spise. Han kastet da emballasjen og gikk. Han kunne gjerne komme tilbake et par-tre ganger i løpet av ei vakt, og gjøre akkurat det samme.

En annen kunde skulle absolutt ha meg til å sjekke dato på alt av varer hun skulle ha. Husker hun skulle ha en vare der det faktisk ikke var dato (papptallerkener tror jeg det var) og hun ble så fornærmet på meg da jeg sa at det ikke var dato på den at hun bare gikk! :forvirret: Jaja.

Gjest Vampyra
Skrevet
Vet ikke hvorfor folk har behov for å fortelle meg om underlivsproblemene sine, men jeg har faktisk opplevd noe rart i den samme gaten som yoghurt-historien en annen gang også.  Satt på et venteværelse og kom av en eller annen grunn i snakk med en dame der om Zalo og hvor sterk det er som vaskemiddel. "Ja, det er faktisk så sterkt at da jeg hadde flatlus en gang brukte jeg bare Zalo i noen dager så ble jeg kvitt dem!"

:overrasket:

Kjekt å vite :ler:

Jeg vet jeg har mange gode historier på lager men jeg kommer ikke på noen akkurat nå :sur:

Skrevet

Heisan, mange gode historier her :)

Kom på en historie fra endel år tilbake da jeg jobbet i klesbutikk( herreklær).

En godt voksen mann kom innen gang i måneden for å kjøpe sokker og underbukser av beste kvalitet. Aldri noe annet. Jeg syntes det var litt underlig, og spurte sjefen om han visste hvorfor? Joda, det viste seg at kunden , (som hadde vært fast kunde i flere år)kastet sokker og undertøy etter bruk. :overrasket:

Det hører med til historien at kjøpene ble gjort på krita (kredittkort).

Feks. 1 par sokker eller 1 underbukse. Så det var ikke store summen hver gang.

Det var lett å regne ut hvor lenge han gikk med plaggene før han skiftet....

Skrevet
i Oslo kom en narkis/alkis bort til meg og spurte om en røyk, jeg svarte at jeg ikke røyka og gikk videre,etter og ha godt ca 5-6 meter hører jeg en rope bak meg "DIN SMAL RÆVA FAEN" når jeg snur meg rundt ser jeg stakkarn løper så godt han kan....

har blit kallt værre ting kan man si

:ler: Denne var virkelig morsom!!

Jobber i hjemmsykepleien i kommunen, der hadde vi en grom, men original dame. Hun var så sint engang jeg kom fordi det sto: Røyking dreper! på røykpakka hennes!! Fordi hun kjennte INGEN som røykte som hadde drept hverandre!! :ler::ler: Ler hver gang jeg tenker på henne!! Var ikke lett å holde latteren inne da så det ble et kort besøk hos henne denne dagen!

:ler:

Gjest Bodillen
Skrevet

Søsteren min og familien var på båttur med kusinen vår og hennes familie. Dette er noen år siden. Kusinen vår hadde kjøpt VG, den kostet den gangen 5 kroner. Da hun var ferdig med avisen, spurte søsteren min om å få låne den. Joda, det var OK, det, men da måtte hun betale henne 2,50... Søsteren min ga faen i VG den dagen. :ler:

Da jeg kjørte til Oslo sist hadde jeg ikke mynter, så jeg måtte stoppe og betale manuelt. Jeg får vekslepenger og billett, også ser mannen meg dypt inn i øynene og sier "kom gjerne igjen i morgen!!" :overrasket:

En bekjent jobbet som frisør for mange år siden, og hun opplevde at en mannlig kunde satt og nappet laksen under frisørkappa... (hvor i huleste er det blitt av spy-smiley'en????)

Skrevet

i millitæret hadde vi en på brakka som prøvde og leie ut blader og bøker. 2 kr for donald pocketbok husker jeg. han blei ikke rik av det nei, trur ikke han fikk leid ut noe.

samme typen tilbø seg og stryke perm uniformen for 50 kr.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)
En bekjent jobbet som frisør for mange år siden, og hun opplevde at en mannlig kunde satt og nappet laksen under frisørkappa... (hvor i huleste er det blitt av spy-smiley'en????)

:kvalm:

(Eyh?! Har de fjerna spy-smileyen :overrasket:)

Endret av Bøllefrøet
Gjest Bodillen
Skrevet
i millitæret hadde vi en på brakka som prøvde og leie ut blader og bøker. 2 kr for donald pocketbok husker jeg. han blei ikke rik av det nei, trur ikke han fikk leid ut noe.

samme typen tilbø seg og stryke perm uniformen for 50 kr.

Når vi er inne på millitæret; en fyr broren min traff da han var på rekruttskolen var helt desperat etter å bli dimmitert. Han skulle vaske dassene en dag, og snek med seg en real dæsj med sjokoladepålegg som han smurte på kanten av dassen. Da befalet kom for å sjekke vaskinga satt fyren og spiste "bæsj" av dassen... Han ble sendt hjem samme dag! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...