Gjest bada Skrevet 15. april 2007 #41 Skrevet 15. april 2007 Det er et mannlig KG-medlem som er ganske merkelig. (Ikke deg altså, Maxagaze!)
Gjest Maxagaze Skrevet 15. april 2007 #42 Skrevet 15. april 2007 Det er et mannlig KG-medlem som er ganske merkelig. (Ikke deg altså, Maxagaze!) ← Jeg er rarere enn du tror !
Vildemor Skrevet 15. april 2007 #44 Skrevet 15. april 2007 En gang var jeg i en bokhandel. Dere vet de nye Vaginaatlas-bøkene, og Penisatlas? Den om peniser lå på bordet, og plutselig kommer en eldre mann bort og blar i boken mens han sier til meg: - "Fin den her, har du hørt at det har kommet en med jentene også? Den er også veldig fin. Greit å se hvordan de ser ut!" Og sånn sto han og snakket om disse bøkene da. Mellom innestengte latterhikst fikk jeg pressa sammen noen enstavelsesord før jeg bare kjappa meg ut av butikken for å få ut latteren.
Gjest Veronica Mars Skrevet 15. april 2007 #45 Skrevet 15. april 2007 For et par uker siden skulle jeg møte mamma på en bussholdeplass. Mens jeg sto der og ventet begynte en dame i 50-60-årene å snakke til meg. Først hørte jeg ikke hva hun sa siden hun snakket så utydelig, så jeg ba henne om å gjenta. Så syntes jeg hun sa "vet du når 5'ern kommer, for jeg må sånn på do", men jeg var ikke helt sikker på om jeg hadde hørt riktig så jeg sa bare "Nei, det vet jeg ikke". Jeg merket at hun ikke virket helt god, så jeg sa ikke noe om at hun var i helt feil ende av byen hvis hun skulle ta 5'ern. Så sa hun med spydig stemme " Vet du noe du da?" Jeg visste ikke helt hva jeg skulle si så jeg mumlet vel fram noe om at jeg visste ganske mye. Da sa hun "Jeg vet mer enn deg, jeg vet MYE mer enn deg. HAHA!" Og så begynte hun å le høyt mens hun sprang bort. Jeg sto bare sånn:
Vildemor Skrevet 15. april 2007 #46 Skrevet 15. april 2007 For et par uker siden skulle jeg møte mamma på en bussholdeplass. Mens jeg sto der og ventet begynte en dame i 50-60-årene å snakke til meg. Først hørte jeg ikke hva hun sa siden hun snakket så utydelig, så jeg ba henne om å gjenta. Så syntes jeg hun sa "vet du når 5'ern kommer, for jeg må sånn på do", men jeg var ikke helt sikker på om jeg hadde hørt riktig så jeg sa bare "Nei, det vet jeg ikke". Jeg merket at hun ikke virket helt god, så jeg sa ikke noe om at hun var i helt feil ende av byen hvis hun skulle ta 5'ern. Så sa hun med spydig stemme " Vet du noe du da?" Jeg visste ikke helt hva jeg skulle si så jeg mumlet vel fram noe om at jeg visste ganske mye. Da sa hun "Jeg vet mer enn deg, jeg vet MYE mer enn deg. HAHA!" Og så begynte hun å le høyt mens hun sprang bort. Jeg sto bare sånn: ← Elsker sånne folk! Skikkelig Stewie Griffin fra Family Guy
Anglofil Skrevet 15. april 2007 #48 Skrevet 15. april 2007 (endret) Skal vedde ganske mye på at han sliter med sosial angst, han har endel av symtomene. Rar eller ei, jeg tror ikke han har det så godt med seg selv.. ← Nja. Av en eller annen grunn så tviler jeg på det. Rett og slett på grunn av andre hendelser. Han har alltid vært sær. Grunnen til at han ikke kom i bryllupet til sin sønn var nemlig egentlig en helt annen enn sosial angst. Jeg personlig vet grunnen. De fleste i den nærmeste familien vet også om grunnen. Hadde han derimot hatt sosialangt, tviler jeg på at han hadde turt å holde et 50 årslag for sin kone, som han holdt bare noen uker etter dette bryllupet. Noe som gjør det enda merkeligere. Og som gjorde familien faktisk ganske så opprørt. Da var huset nemlig fyllt med veldig mange av de samme gjestene som under bryllupet (og nesten flere), med noen få unntak. Da var han faktisk verten! Han koste seg som plommen i egget så det ut som og alle var like sjokkerte over denne mannen som plutselig begynte å dra noen sanger. Han var heller ikke full (da han ikke drikker). Mvh Yvonne Endret 15. april 2007 av yvonne
Serene Skrevet 15. april 2007 #50 Skrevet 15. april 2007 Sist jeg gikk gravid ble jeg faktisk sjekket opp av en vilt fremmed mann, mens jeg gikk med barnevogn med 2-åringen min, og da var jeg selv: 7 måneder på vei! Stor som en hvalross... Og jeg tenkte; hva er det ved meg som gir "singel"-signaler? Kjempestor mage og en barnevogn skulle vel være et hint om sivilstand, eller? Vilt fremmed mann, om jeg ville være med ut og ta en drink i kveld... Jeg var ikke akkurat forberedt på å bli sjekket opp i den tilstanden, (bekkenløsning og bare elendighet) men fikk vel storøyd stammet fram noe om vanskeligheter med barnevakt, men takktakk for tilbudet. Midt på dagen, ille vær var det også... Ikke virket han full heller. Jaja. Blir fremdeles størøyd når jeg tenker på dette.
Gjest Nordstjernen Skrevet 15. april 2007 #51 Skrevet 15. april 2007 Sist jeg gikk gravid ble jeg faktisk sjekket opp av en vilt fremmed mann, mens jeg gikk med barnevogn med 2-åringen min, og da var jeg selv: 7 måneder på vei! Stor som en hvalross... ... Ikke virket han full heller. Jaja. Blir fremdeles størøyd når jeg tenker på dette. ← Det samme skjedde meg! Riktignok på danskebåten så mannen var vel ikke helt edru, men jeg satt der høygravid, hånd i hånd med mannen min, snakket med svigerforeldrene mine, og ble sjekket opp! Morsomt.
hjertesukka Skrevet 15. april 2007 #52 Skrevet 15. april 2007 Sist jeg gikk gravid ble jeg faktisk sjekket opp av en vilt fremmed mann, ← Omtrent det samme skjedde meg, jeg var i 9.mnd og skulle gjøre de siste ærend på byen før fødselen. -Kan tro jeg følte meg lekker der jeg vagget avgårde! Gikk forbi en byggeplass og en fyr plystret og ropte etter meg.- Går det an??? Han syntes vel jeg var flott ,dah.
ATV Skrevet 15. april 2007 #53 Skrevet 15. april 2007 gravide damer er flotte, og opptatte. ville aldri prøvd meg på ei som var gravid om jeg ikke viste helt klart at hu var meget singel...
Top Gun Skrevet 15. april 2007 #54 Skrevet 15. april 2007 (endret) Kanskje ikke så veldig rart, men jeg har personlig sett som tidligere medarbeider på Rema 1000 kunder som tar 1,5 liters enkeltcolaer ut av 8-packer når enkeltcolaer står lettere tilgjengelig rett ved siden av. De tror vel at single colaer fra 8-packer smaker bedre enn de andre, eller at de er billigere. Edit: Hvis det er noen slike mennesker her inne så kan jeg avkrefte det: Nei, colaen koster akurat like mye! Endret 15. april 2007 av Top Gun
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. april 2007 #55 Skrevet 15. april 2007 Tata mi hadde vært på gjennomreise i byen og lagt igjen julegaver til oss fra svogeren sin, som skulle stoppe og levere dem hos oss (vi bodde da midt imellom jobb og hjem for denne fyren, han kjørte faktisk igjennom gata vår på hjemveien). Da han leverte gavene, forlangte han at vi spleiset på bensinen. Han forlangte 15 kroner, jeg hadde ikke småmynt, så jeg ga ham galant en tjuekroner og ba han beholde resten som tips. Dette var for mange år siden, da jeg og mannen var fattige studenter, og mannen det gjelder har penger så det holder. ←
Padme Skrevet 16. april 2007 #56 Skrevet 16. april 2007 Det er et mannlig KG-medlem som er ganske merkelig. Enig.
Vendie Skrevet 16. april 2007 #57 Skrevet 16. april 2007 Søsteren min fikk en fin kommentar når hun var på trilletur med sin førstefødte. Hun møtte en gammel venninne av mormor, rar eldre dame, og hun ville jo selvfølgelig se den lille. Stakk hodet ned i vogna og dullet litt, før hun kikket opp og utbrøt: TENK at noe så lite og søtt skal BLI så stort og stygt!
Gjest Pax Skrevet 16. april 2007 #58 Skrevet 16. april 2007 Stakk hodet ned i vogna og dullet litt, før hun kikket opp og utbrøt: TENK at noe så lite og søtt skal BLI så stort og stygt! ← Det er jo egentlig en smådyp, filosofisk tanke.
Hobgoblin Skrevet 16. april 2007 #59 Skrevet 16. april 2007 Søsteren min fikk en fin kommentar når hun var på trilletur med sin førstefødte. Hun møtte en gammel venninne av mormor, rar eldre dame, og hun ville jo selvfølgelig se den lille. Stakk hodet ned i vogna og dullet litt, før hun kikket opp og utbrøt: TENK at noe så lite og søtt skal BLI så stort og stygt! ← Ikke alle er like glad i (voksne) mennesker, nei!
Gjest Pax Skrevet 16. april 2007 #60 Skrevet 16. april 2007 Sist jeg gikk gravid ble jeg faktisk sjekket opp av en vilt fremmed mann, mens jeg gikk med barnevogn med 2-åringen min, og da var jeg selv: 7 måneder på vei! Stor som en hvalross... ← Noen har - tro det eller ei- en fetish for gravide damer. Kanskje han hadde det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå