Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er helt sprøtt dette!! Var ute å gikk tur med bikja til mamma og så så jeg opp mot stjernehimmern! og der så jeg en ufo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var innmari langt unna og blinka sånn rødt!!! Har noen andre her sett en ufo noen gang!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg så en en gang.

Liker hvertfall å tro at det var en ufo :)

Skrevet

UFO betyr Uidentifisert Flygende Objekt, så alt som du ser oppi lufta du ikke vet hva er, kan du kalle UFO. :-)

Skrevet (endret)
UFO betyr Uidentifisert Flygende Objekt, så alt som du ser oppi lufta du ikke vet hva er, kan du kalle UFO. :-)

Men helst må det bevege på seg. Den tidvis blinkende (på grunn av atmosfæriske forhold her på kloden) og røde planeten Mars, står tilsynelatende veldig stille. Tilsynelatende fordi den så klart vil bevege seg sakte men sikkert siden både den og jorda beveger på seg.

Endret av punktom
Skrevet

Det jeg så var noe som så ut som en sterk stjerne, men plutselig bevega den seg kjempe fort, og så ble hengende stille igjen. Den gjorde det noen ganger så ble den borte.

Skrevet

Da har jeg også sett UFO. Den sto stille, men beveget seg etterpå lynraskt og heldigvis var vi flere som så det samtidig, så jeg har vitner. Vi så ikke bare en, men to UFOER, for selvfølgelig trodde vi ikke våre egne øyne og ble stående og se mot stjernehimmelen en halv time for å tro at vi hadde sett noe... Det var ikke et stjerneskudd.

Gjest beekeeper
Skrevet
Dette er helt sprøtt dette!! Var ute å gikk tur med bikja til mamma og så så jeg opp mot stjernehimmern! og der så jeg en ufo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var innmari langt unna og blinka sånn rødt!!! Har noen andre her sett en ufo noen gang!!

Når jeg var liten, så så jeg hver vinter en klar "stjerne" som blinket svakt, noen ganger sterkt rødt. Dette var en satelitt. Kanskje det var det du så?

Skrevet

Jeg ser blinkende lys som beveger seg og er innmari langt unna flere ganger hver kveld.

På min kant av verden kalles det fly, og det sitter mennesker inni dem.

Skrevet

Ja men man ser forskjell og et fly kan ikke stå stille i lufta og plutselig skyte fart i løpet av ett knapt sekund...i lynets hastighet?

Skrevet
Ja men man ser forskjell og et fly kan ikke stå stille i lufta og plutselig skyte fart i løpet av ett knapt sekund...i lynets hastighet?

Ikke dersom et fly beveger seg rett mot deg med f.eks. landlingslys på (de er svært synlige langt unna) for så å svinge hardt mot siden slik at det kommer i vinkel i forhold til deg. Ikke noe problem med slike harde svinger for f.eks jagerfly.

Jeg bodde under innflygningsleden til Fornebo da den flyplassen fantes. Kunne ofte se fly som så ut til å stå stille på himmelen i et par minutter.

Ellers er Venus veldig sterk for tiden. Ta en kikk i retning vest ut ca 21.30. Det er iallefall ingen UFO.

Skrevet

Den rørte på seg og var kjempe liten. Det blinka rødt og hvitt litt om verandre!!!

Gjest vimselot
Skrevet

Greit da har jeg også sett ufo. Jeg vet ikke om den er laget i norge, usa eller i russland...

Men det var en UFO...

Gjest Frysepulver
Skrevet
Jeg ser blinkende lys som beveger seg og er innmari langt unna flere ganger hver kveld.

:hoho::klappe:

Skrevet

Hehe, meg å! :-D

Den rørte på seg og var kjempe liten. Det blinka rødt og hvitt litt om verandre!!!

Å herregud!! Redd meg fra jordens undergang og alle ufoer!!!!!! :overrasket::overrasket::overrasket:

PS: Se innlegget til reven jeg quotet.

Gjest vimselot
Skrevet

For en tråd. Det er vel ingen som påstår at det ikke finnes liv på andre planeter? De kan jo påberope seg å vite svaret, men vite det eksakt kan de bare ikke.

Men jeg har sett ufo. Om det bare var et fly vet jeg ikke, men jeg har ikke problemer med å tro på små grønne menn. Jeg har sett ET.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

jeg har sett en UFO.....Jeg viste ikke var det var så det er en UFO. Egentlig tror jeg det var en værbalong men jeg var ikke sikker.

så jeg sier jeg har sett en UFO....Men at det var fra en annen planet tror jeg ikke

Skrevet

Mhm :roll:

Jeg har møtt en ufo. Den var gul og grønn, og snakket herbatrik. Han sa det var han som fløy rundt, fordi han skulle ta dem som trodde på han. Han må jo ikke bli avslørt, siden han skal ta over jorden om 300 herbatrik år (=5 kalenderår)

Gjest lurven
Skrevet
Beveget den røde ufoen på seg?

doh!

alle vet da at ufoer er grønne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...