Gjest Embla s Skrevet 2. mars 2003 #1 Del Skrevet 2. mars 2003 Sent men godt, her kommer referat fra Elles års horoskop! Mulig at jeg må skrive det i flere omganger, vi får se! I NOVEMBER FORBAUSER DU ALLE Dette året er oppdelt i to deler, med et tydelig skille i midten så du slipper å tvile på hvilken halvdel du befinner deg i. I årets første del kan du, ved hjelp av Jupiters positive innflytelse på tegnet, bygge opp styrken og potensialet ditt. Det er en utmerket mulighet til å slå deg inn på den veien du har tenkt å følge resten av tiåret. Det kan være fristende å bruke Jupiters innflytelse for å få et oppsving i ditt sosiale liv, men det er ikke til å anbefale, Jupiters nærvær er derimot en utmerket mulighet til å utvikle deg selv og sette i gang saker som kommer til å bære frukter i år fremover. I løpet av våren og tidlig sommer jobber du i vei med neste prosjekt. Ettersom tiden går øker følelsen av spenning, og du trenger å lette på trykket. Det er omtrent som å spenne en bue - jo hardere du drar i den, desto mer spent blir den - helt til du slipper og pilen farer avgårde. Befrielsen kommer sent i august når Jupiter står midt i Uranus. Den konstellasjonen er alltid et sikkert tegn på plutselig omveltning eller positivt gjennombrudd. Akkurat idet de står midt imot hverandre forlater Jupiter Løven, samtidig som Uranus flytter inn i Fiskene. Dette betyr at de målene du har satt deg, kommer til å forandre seg. (phu! Dette var halveparten! Tar resten i morgen, jeg.) Klem fra Embla. (undskyld for at det tok så lang tid): ps: se opp for eventuelle trykkleif! og: på illustrasjonen står det: "Løven slår til i Oscar de la Renta" (hos meg som er fisk, står det "Fiskene går forsiktig frem i "Ghost".) Det er jo et mote-blad, så hva annet kan man vente!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 3. mars 2003 #2 Del Skrevet 3. mars 2003 Tusen takk Embla S. Nå ble jeg glad. Syns det sto mye spennende der jeg. Sto ikke noe negativt syns jeg. Dette horoskopet skal jeg lese flere ganger, så får jeg fulgt med om det kommer til å stemme eller ikke. Det med forandring av målene mine var intressange. Jeg har faktisk i det siste tenkt på om jeg skal jobbe med noe helt annet. Kansje jeg da senere i år gjør noe med det Gleder meg til neste halvdel av horoskopet. Du er kjempe snill som gidder å skrive det av for meg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2003 #3 Del Skrevet 4. mars 2003 Og her kommer resten!! I årets siste måneder kommer det til å føles som om du lever i en annen verden. Det blir ikke som du har tenkt deg, og gir absolutt ikke den samme super følelsen som Jupiter i tegnet ga deg, men det blir likevel behagelig. Det du hadde tidligere var herlig, men banalt. Dette føles viktigere. Det som merker seg spesielt ut for kjærlighetslivet blir en periode av nesten brutal oppriktighet som finner sted i slutten av juni. Du tar deg selv i å atille spørsmål du aldri tidligere har tenkt over, og ting som du før ikke brydde deg om virker nå svært viktige. Du innser at det er flere faktorer i forholdet ditt - ikke minst din egen innstilling -som må orndes opp i. Årsaken til grubleriene er at trykket mellom Jupiter og Uranus øker, og spørsmålene blir satt på spissen: er forholdet verdt å satse på, eller har det bare vært et hyggelig tidsfordriv? I midten av august kommer du til et punkt hvor mer graving gjør ting verre i stedenfor bedre. Her velger du å slutte. Så var det verdt det? Ja-men det er ikke en øvelse som skal repeteres altfor ofte. Karrieren er ikke det som føles viktig i livet ditt akkurat nå. Det ser ut til at du vil fortsette som du har gjort og konsentrere din energi på det personlige plan i stedet. I mai kommer det en periode med ustabilitet og rykter, men i løpet av et par-tre uker går alt tilbake til det normale. I noevember forbauser du alle ved å gjøre det klart at du ikke er interessert i en viss posisjon. Det kan godt være at hendelsene i løpet av sommeren har utvidet synet ditt og at du ikke lenger er interessert i å samle poeng. -------*------------------*---------------------*------------------------*------ Sånn! Lykke til da, Mzfire! (*klem*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 4. mars 2003 #4 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg regner med det fortsatt er deg Embla s som har skrevet dette også. Jeg må si jeg blir litt skremt her. Det jeg leser om bl.a kjærlighetslivet mitt syns jeg stemmer veldig. Er slik jeg har hatt det nå i en periode. Jeg som trodde jeg hadde klart å ta en avgjørelse med meg selv. Da vet jeg at dette kommer til å melde seg sterkere i tiden framover etterhvert. Det med karrieren stemmer også. Vet ikke helt om jeg likte denne parten av horoskopet så godt nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2003 #5 Del Skrevet 4. mars 2003 joda, det var jeg som skrev inn resten! Kan ikke stikke fra halvferdig arbeid, vel Holder dette stikk, får du en vanskelig og slitsom tid foran deg, men det er vel bra om du får orden på ting selv om det koster/er slitsomt/? Lykke til du! klem, Embla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 4. mars 2003 #6 Del Skrevet 4. mars 2003 Siden jeg også er løve, så leser jeg dette med litt interesse. Kan ikke si at jeg trur så mye på det jeg da, men.... Hvem vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 4. mars 2003 #7 Del Skrevet 4. mars 2003 Fredagsbarn: Du er også Løve ja, hehe derfor jeg liker deg og syns vi er så like Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 4. mars 2003 #8 Del Skrevet 4. mars 2003 Hehe, ja, det er kanskje det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå