Gjest Bodillen Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Er det en privat eller kommunal barnehage? Er den privat bør klagen gå til barnehagens styre, er den kommunal bør den del gå til kommunen v/barnehagesjefen. Uansett tror jeg at jeg også ville sendt en kopi til styrer i barnehagen.
Gjest Mayamor Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Først ville jeg klaget til ped leder på avdelingen. * Om det ikke førte fram - til styrer. Om det ikke førte fram - til kommunen. Ring kommunen din - så vet de hvem som tar i mot klagen din. Men jeg ville ikke startet der, men *... Lykke til.
Gjesten29 Skrevet 13. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2007 Takk for svar Vet ikke om det hjelper å sende klage til styrer ( da også klagen omhandler oppførsel og holdninger til "han") Noen må bli klar over "hva som foregår i denne barnehagen" og gå inn for å veilede dem. Derfor vet jeg ikke hvor jeg skal sende den for å bli hørt, det jeg vet er derimot viktig å bli belyst. Det går rett og slett på barns rettigheter og jeg har en plikt til å formidle dette videre da barn blir offer for stigma og det skader deres utvikling.
Susannah Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Jeg ville henvendt meg til kommunen hvis du ikke mener at du vinner frem i selv barnehagen. Er det en kommunal barnehage er det i allefall rett instansen, uansett har vel alle barnehager en viss standard de må rette seg etter og jeg vil tro kommunen er rette sted å kontakte. Hør i allefall der først om hvor du bør rette en slik klage, så den ikke bare havner på bunnen av en papirbunke på noens skrivebord.
Gjest StoreSky Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Send til kommunenen. De har ansvaret for at alle barnehager driver etter gjeldende lover og regler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå