Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff reiste fra kjæresten i dag, det er noe av det tristeste jeg vet. Alt føles bare kjempe tungt, for man vet ikke sikkert når man ser hverandre igjen.. ser ut til vi ikke får sett hverandre før i juni, og akkurat nå føles juni LAAAANGT unna. Var hos han i 14 dager, seriøst det føles ensomt nå..

Er det flere her som har avstandsforhold?

Hvor stor avstand har dere?

Hvor ofte ser dere hverandre?

Jeg og kjæresten har vært sammen i 2 år og 6 mnd. Han bor i nord og jeg bor i sør.

Avstandsforhold er slitsomt, men veldig verdt når man endelig møtes. Nå har jeg og kjæresten bestemt oss for å gjøre avstaden mindre og flytter sammen i sommer.

Kanskje vi som har avstandsforhold kan støtte litt opp om hverandre.

Kanskje noen har noen erfaringer de vil dele?

Kan ikke si at humøret er på topp akkurat nå... føler meg trist og lei. Er så ille å måtte reise fra den tingen i livet som virkelig betyr mest :grine:

Klarer liksom ikke å få ting til å gå ordentlig rundt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg har det på akkurat samme måten! Jeg har avstandsforhold til en som bor på vestlandet mens jeg bor litt høyere oppe i landet. Det er ikke SÅ lang avstand, men likevel er det slitsomt da vi er avhengig av fly for å se hverandre.

I tillegg er jeg student, så jeg har ikke så mye penger til å reise så ofte som jeg skulle ønske. Det ER sikkelig tungt! :grine:

vi ses kanskje en gang i mnd eller no, da er det mellom 3 og 5 dager vi er sammen som regel.. ALT for lite!!! :tristbla:

MEN, til sommeren flytter vi sammen!! ;) Jeg er da ferdig å studere, og jeg flytter ned til ham:) Det er en stor motivasjonsfaktor for å holde motet oppe! Det er jo bare litt over 2mnd til sommeren husk! :)

Gjest StockDama
Skrevet

Hadde også avstandsforhold, jeg bodde i finnmark, han i buskerud...skulle på besøk til han oktober som var, men jeg ville ikke dra, og han ville ikke at jeg skulle dra...jeg har vært her siden. Problem solved =D

Skrevet

Har hatt.

Han bodde i østfold og jeg bodde i danmark.

Men vi så hverandre nesten 1 gang i mnd. Var superfornøyd med at vi fikk til det.

Men så flytta jeg hjem til norge igjen. Så nå bor vi sammen.

Selvfølgelig var det trist når vi dro fra hverandre, men vi snakket sammen mye da. Og jeg er sikker på at det var med på å gjøre det sterkere. Vi var klare for å vente på hverandre.

Skrevet

Eg e i avstandsforhold, men ikkje lenger enn at vi stort sett treffes kvar helg :) men da e alltid like fælt å reise i fra han eller at han reiser i fra meg...går rundt og e tom innvendigt i fleire daga, så begynne eg å gleda meg te neste gang han kjem :)

Blei litt for godt vandt i påsken, så når han skulle reise i fra meg på mandag blei eg utrolig trist, sjøl om da bare var for noen få dager, drømmer om å ein dag flytte sammen med han, men forholdet er for ferskt, så da blir ikkje med da førsta.

Men eg er ganske misunnelig på dei som kan treffe sin kjære kvar dag og sove over midt i uka osv, dei veit ikkje kor fint dei har da :)

TS: du har jo sommeren og se fram til og da er ikkje lenge til da, har du holdt ut i 2 år og 6 mnd holder dere ut i 3 mnd til :klem:

Skrevet

Min kjære og jeg bor femti mil unna hverandre. Men det går smooth, vi ser hverandre 6-10 dager i måneden.

Jeg synes ikke det er så trist når han drar, for vi prater relativt mye på telefon og over nett, pluss at jeg vet jo at jeg får se han igjen ganske snart :) Noen ganger er det til og med litt greit å bli kvitt hverandre igjen, for det kan blir ganske intenst når vi ser hverandre så lite :ler:

Jeg vet jo at det er for en begrenset periode. Hadde vært mye mer relax å bo på samme sted, men nå føler jeg nesten på en måte at jeg har to hjembyer også, og det liker jeg faktisk.

Skrevet (endret)

kozi:har dere bodd så langt fra hverandre så lenge dere har vært sammen?

vi har avstandsforhold nå, for han er i militæret i bergen og jeg er på østlandet. begynner å bli ganske vant til det nå, men er alltid trist når han reiser tilbake- har blitt mange tårer de siste månedene.

går ganske greit nå for han kommer hjem de fleste helgene. men det blir værre når han skal være borte 1 og 2 måneder om gangen. det blir tøfft, for da skal han til utlandet så vi har ikke mulighet til å prate så mye sammen som vi gjør nå heller.. :tristbla:

..men jeg er litt heldig, for han kommer hjem om 4 timer! :hoppe: og da får jeg ha han hjemme i nesten 2 døgn..

Endret av Adonia
Skrevet
kozi:har dere bodd så langt fra hverandre så lenge dere har vært sammen?

vi har avstandsforhold nå, for han er i militæret i bergen og jeg er på østlandet. begynner å bli ganske vant til det nå, men er alltid trist når han reiser tilbake- har blitt mange tårer de siste månedene.

går ganske greit nå for han kommer hjem de fleste helgene. men det blir værre når han skal være borte 1 og 2 måneder om gangen. det blir tøfft, for da skal han til utlandet så vi har ikke mulighet til å prate så mye sammen som vi gjør nå heller..  :tristbla:

..men jeg er litt heldig, for han kommer hjem om 4 timer!  :hoppe: og da får jeg ha han hjemme i nesten i døgn..

Ja vi har hatt den avstaden i 2 år og 6 mnd. Men heldigvis ser det ut som den blir mindre nå

Skrevet
Hei:)

Jeg har det på akkurat samme måten! Jeg har avstandsforhold til en som bor på vestlandet mens jeg bor litt høyere oppe i landet. Det er ikke SÅ lang avstand, men likevel er det slitsomt da vi er avhengig av fly for å se hverandre.

I tillegg er jeg student, så jeg har ikke så mye penger til å reise så ofte som jeg skulle ønske. Det ER sikkelig tungt!    :grine: 

vi ses kanskje en gang i mnd eller no, da er det mellom 3 og 5 dager vi er sammen som regel.. ALT for lite!!! :tristbla:

MEN, til sommeren flytter vi sammen!! ;)  Jeg er da ferdig å studere, og jeg flytter ned til ham:) Det er en stor motivasjonsfaktor for å holde motet oppe! Det er jo bare litt over 2mnd til sommeren husk! :)

Seriøst vi har det likt da. Koselig at du og kjæresten også har fått nok av avstaden og at dere nå blir å flytte sammen. HAr dere vært sammen lenge.

Jeg tror jeg har vært en av Norwegian og SAS sine beste sponsorer i løpet av de 2 siste årene. Jeg har reist til han 15 ganger og han har vært her 7. Har passet best sånn fordi han jobber og jeg er mer fleksibel som student.

dere begynt å se på steder og bo?

Gjest StoreSky
Skrevet

Jeg bor i Oslo og han i Nord Sverige...Og NÅ befinner han seg i Australia i 3 mnd!

Jeg liiiiider!!!! ;)

Vi har ikke anledning til å flytte sammen før om nesten 2 år. Vi ser hverandre vanligvis ca 1 gang i mnd -men nå får vi ikke se hverandre før etter 4 mnd.

Men Skype, telefon, mail/brev sendes flittig.

Skrevet

Jeg bor i Norge og han i Tyrkia, har kjent hverandre i 3 år, vært sammen siden i fjor sommer.

Ser ikke hverandre ofte, men følelsene holder seg jammen meg sterke likevel:)

Men vi håper å kunne bo på samme sted til høsten, enten det blir her eller der

Skrevet (endret)
Jeg tror jeg har vært en av Norwegian og SAS sine beste sponsorer i løpet av de 2 siste årene. Jeg har reist til han 15 ganger og han har vært her 7.

Jeg er en av Widerøe sine beste sponsorer.

Vi har no til sommeren hatt avstandsforhold i 2,5 år. Jeg bor og studerer i Volda, han bor i Moss.

Og jeg syns avstandsforhold er ganske greit jeg, og grunnen til det er at vi får muligheten til å være som nyforelskede om og om igjen. Så er det herlig å ha noen å savne, ha noe å glede seg til. Såklart er jo det mye bedre å være sammen hele tiden,noe det blir fra sommeren av når vi blir samboere i Moss.

Men det har da ikke vært så gale, vi har hatt trådløs familie så vi snakker flere ganger på telefonen uten at det koster en krone. Åja, så har vi jo webkamera.

På det lengste har vi vært borte fra hverandre 1,5 måned.

Og no ser jeg ikke han før 12 mai, og han blir da 8 dager hos meg, etter det ser jeg ikke han før jeg flytter ned til han 9 juni, men da ser jeg jo han ca hver dag resten av mitt liv. :-D

Endret av Sympatia
Skrevet
Jeg bor i Oslo og han i Nord Sverige...Og NÅ befinner han seg i Australia i 3 mnd!

Jeg liiiiider!!!! ;)

Vi har ikke anledning til å flytte sammen før om nesten 2 år. Vi ser hverandre vanligvis ca 1 gang i mnd -men nå får vi ikke se hverandre før etter 4 mnd.

Men Skype, telefon, mail/brev sendes flittig.

Når kjæresten min var i militæret sånn jeg han totalt 25 dager på et helt år, det var sykt. Det er snart 2 år siden og forholdet blomstrer den dag i dag.

Han skal være der i 3 mnd? studerer han der, el ferie?

Ja takk og lov for moderne kommunikasjonsmidler, tror avstandsforhold hadde funkka dårlig med brevduer i disse dager

Skrevet
Hadde også avstandsforhold, jeg bodde i finnmark, han i buskerud...skulle på besøk til han oktober som var, men jeg ville ikke dra, og han ville ikke at jeg skulle dra...jeg har vært her siden. Problem solved =D

Åh høres utrolig bra ut. Du blei i Finnmark? Gikk bra å få jobb og sånn?

Gjest StoreSky
Skrevet
Når kjæresten min var i militæret sånn jeg han totalt 25 dager på et helt år, det var sykt. Det er snart 2 år siden og forholdet blomstrer den dag i dag.

Han skal være der i 3 mnd? studerer han der, el ferie?

Ja takk og lov for moderne kommunikasjonsmidler, tror avstandsforhold hadde funkka dårlig med brevduer i disse dager

Han skal jobbe der i 3 mnd. Men etterpå skal reiser jeg dit ned og vi har ferie sammen i 3 uker...*glede glede*

Skrevet
Han skal jobbe der i 3 mnd. Men etterpå skal reiser jeg dit ned og vi har ferie sammen i 3 uker...*glede glede*

Åh det blir koselig.

Huff fikk høre av kjæresten i dag at det er slutt mellom bestekompisen hans og dama. Hun hadde vist stukket av med en av kameratene hans.

Kjæresten min var så trist, sa han elsket meg med hele sitt hjerte.

Det er skikkelig dårlig gjort å stikke av med en av kameratene da. Ikke bare har hun ødelagt forholdet mellom de,men også mellom han og kameraten.

Jeg hadde aldri kunnet gjort noe sånt

Skrevet

Jeg er i avstandsforhold, men kan vel egentlig ikke kalle det, det, heller..vi sees hver helg..MEN jeg har det like fælt hver søndag..Men motivasjonsfaktoren min er at det ikke er synd på meg, tenk om jeg ikke hadde ham å savne, ham å tenke på osv.

Et vennepar av oss har en annen vri som dere kan tenke på: han skal til Ukraina for å bli lege, og hun skal fortsette å bo her i Norge...i 4 år! De vet ikke om forholdet "dør" ut osv....nok en motivasjonsfaktor.

Skrevet
Jeg er i avstandsforhold, men kan vel egentlig ikke kalle det, det, heller..vi sees hver helg..MEN jeg har det like fælt hver søndag..Men motivasjonsfaktoren min er at det ikke er synd på meg, tenk om jeg ikke hadde ham å savne, ham å tenke på osv.

Et vennepar av oss har en annen vri som dere kan tenke på: han skal til Ukraina for å bli lege, og hun skal fortsette å bo her i Norge...i 4 år! De vet ikke om forholdet "dør" ut osv....nok en motivasjonsfaktor.

Oi.

Jeg velger å tro det at avstandsforhold, uansett hvor ofte og hvor mye man er sammen er hardt. Hardt og ikke kunne være med den man elsker når man noen ganger trenger det som mest

Skrevet

jeg er også i et avstandsforhol.... noen ganger greit, andre ganger helt pyton.

Vi har stort sett ikke sett hverandre mer enn annehver måned, men vi ringes/smser jo mye mer enn det.

Det værste er de dagene verden er vrang og han er langt unna.

De beste er når jeg har det travelt og vet at jeg ikke trenger å ta hensyn til han.

Til høsten flytter jeg tilbake til Norge og da flytter vi nok sammen etterhvert - og det gleder jeg meg til! Selv om det sikkert blir rart å være bo så nærme at vi faktisk kan treffes omtrent daglig, selv uten å bo sammen...

vi har faktisk hatt det sånn i ca 2 år når jeg kommer hjem, og jeg syns forsåvidt det har gått greit. SAmtidig frister det absolutt ikke til gjentakelse! Neste gang en av oss skal ut i verden tror jeg den andre må bli med (og det er vi ganske så enige om!)

Skrevet
jeg er også i et avstandsforhol.... noen ganger greit, andre ganger helt pyton.

Vi har stort sett ikke sett hverandre mer enn annehver måned, men vi ringes/smser jo mye mer enn det.

Det værste er de dagene verden er vrang og han er langt unna.

De beste er når jeg har det travelt og vet at jeg ikke trenger å ta hensyn til han.

Til høsten flytter jeg tilbake til Norge og da flytter vi nok sammen etterhvert - og det gleder jeg meg til! Selv om det sikkert blir rart å være bo så nærme at vi faktisk kan treffes omtrent daglig, selv uten å bo sammen...

vi har faktisk hatt det sånn i ca 2 år når jeg kommer hjem, og jeg syns forsåvidt det har gått greit. SAmtidig frister det absolutt ikke til gjentakelse! Neste gang en av oss skal ut i verden tror jeg den andre må bli med (og det er vi ganske så enige om!)

Hvor i verden er det du bor da?

Godt gjort at dere klarer å få til å møtes annenhver mnd, det samme jeg gjør og kjæresten.

Ja det er helt jævlig med avstand, når alt man bare trenger er en stor klem, og ens kjære ikke er der=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...