Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bodillen
Skrevet

Jeg blir så utrolig frustrert over det dårlige BH-utvalget for oss med sære størrelser!

Eneste stedet i nærheten jeg får tak i en BH i str. 70DD er på Lindex, og da må jeg ta til takke med en kjerring-BH i de utrolig spennende fargene svart eller hvitt :sur:

Jeg gjorde et forsøk på å bestille fra Ellos, men jeg fikk den knapt nok på, fordi den var 10 cm mindre i omkrets enn det sto på label'en. Og puppene mine var det i hvert fall ikke plass til!

Andre postordrefirmaer jeg kjenner til har ikke min str. de heller.

Hvor kan man bestille en BH og stole på at størrelsen henger på greip? Anyone???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestiller bare fra et par merker som jeg kjenner størrelsene til og det fungerer svært bra. Ennå ikke opplevd at de ikke har levd opp til forventningene. Ukjente merker er litt mer risiko siden størrelsene og passformene varierer, spesielt billige merker er ofte rare i stoffet og fasong. Jeg er mest fornøyd med BHer fra Freya og Fantasie.

Gjest Bodillen
Skrevet
Bravissimo: http://www.bravissimo.com/bravissimo/

Bra og dyrt.

Brastop: http://www.brastop.com/acatalog/

Bra merker og billig, men litt begrensa utvalg. (Og ikke si det til noen men de sender det som gave med håndskrevet konvolutt så man slipper moms og gebyr)

Haha! Klikket meg inn på bravissimo.com, og de reklamerer med "Lingerie, swimwear & cloting for big boobed women"!!!

Jeg har langt ifra bigge bobbies, da! Jeg er bare så himla smal under bysten i forhold til resten...

Gjest Elfrida
Skrevet

De har i hvert fall haugevis av bh-er i din størrelse.

Gjest Keycha
Skrevet

Jeg har også veldig sær str, men jeg har kjøpt endel på ebay og det har fungert super bra :) Kjøpte meg en utrolig god bh, stroppeløs.. Det hadde jeg aldri funnet her og så er det så mye billigere. Her hjemme må man jo ut med over 500 kr for en skikkelig god bh. Den gode nyheten er at jeg har fått operasjon!! Jippi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...