Gå til innhold

Slikke fitte?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kanskje bruke speil og titte litt i dag da? Så kan du se om den ligger helt åpen framme ?

gjort det.

Visst ikke ville jeg ikke sagt noe på det og heller bare titta.

Men jeg mener fremdeles at jeg ikke har noe spess forhud :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en mann dratt tilbake forhuden på klitten min og tatt eller slikket rett på klitten hadde jeg antagelig, som en refleks på smerten, gitt han et spark eller slag. Klitoris skal ikke berøres direkte!! Rundt og over og under og et streif innom av og til derimot..

Skrevet
gjort det.

Når du ikke er opphisset er den liten og kan bli "borte" . Da kan de se ut som om hudfolden/klitoris er alt som er der... ;)

Skrevet
Når du ikke er opphisset er den liten og kan bli "borte" . Da kan de se ut som om hudfolden/klitoris er alt som er der... ;)

kanskje jeg blir opphisset hver gang jeg har sett på meg selv da :ler::ler::ler::ler:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Visste heller ikke det kaltes forhud, har bare hørt hudhette og andre fæle uttrykk så jeg koblet ikke sammen.

Kan det kongelige hoffet tilgi meg, jeg BEKLAGER virkelig at jeg latterliggjorde noe uten å være klar over det.

(for å være helt ærlig trodde jeg det var et tulleinnlegg)

Skrevet
Hadde en mann dratt tilbake forhuden på klitten min og tatt eller slikket rett på klitten hadde jeg antagelig, som en refleks på smerten, gitt han et spark eller slag. Klitoris skal ikke berøres direkte!! Rundt og over og under og et streif innom av og til derimot..

Min mann kan godt slikke mg rett på klitten,også være borti med fingrene direkte på den og, om jeg er våt. Blir ikke vondt til meg. Så det er vel forskjell på kvinner der og. Han må bare spørre henne hva hun liker.

Dessuten så ermin klitt kjempeliten og jeg tror heller ikke at jeg har noe hud over den :ler:

Gjest "gjest"
Skrevet

Til forfatter av hovedinnlegg.

Bruk tunga på forhuden, så kommer erten frem av seg selv. :D

Skrevet
gjort det.

Dette med forhud varierer jo veldig fra kvinne til kvinne, ikke alle har like mye.. Jeg har ikke så veldig mye. Så tror ikke vi skal tenke så mye på det ;)

Skrevet

kanskje ikke direkte relatert til starteren her. Men å bli slikka er jo bare så utrolig deilig

• 4 uker senere...
Skrevet
kanskje ikke direkte relatert til starteren her. Men å bli slikka er jo bare så utrolig deilig

Ja, må si meg enig der du! :rødme:

Gjest Gjest
Skrevet

Hei TS.

Jeg liker ikke det, men prøv deg litt fram og spør henne mens du holder på..: ("vil du at jeg skal gjøre det slik..?? Er det bedre slik?? ) Du vil også antagelig merke på henne hva som er godt!

Er du flink til å lytte og flink til å spørre så blir du en god elsker !!

• 4 måneder senere...
Gjest jenteslikker
Skrevet
Jeg bare lurer på en ting... Jeg er gutt, men jeg lurer på en ting... jeg tenker hvis jeg skulle ha sex med en plutselig og det blir litt rart å spørre hverandre hva en liker, og jeg skal slikke henne; skal forhuden dras tilbake, eller er dette så individuelt at jeg heller bare bør la være før jeg er sikker på hva det er hun liker.... ?

Slikke ei jente er noe enhver mann bør kunne mestre!

Dersom hun ligger på ryggen med ditt hode mellom bena, kan en pute under rumpa hennes utrette mirakler.

Når du slikker en kvinne, ikke vær redd for å ta hendene til hjelp. Å bruke fingrene er den eneste måten å komme til alle de mest følsomme punktene.

Mange kvinner elsker også å ha en finger i vagina samtidig som de har en vibrerende tunge på klitoris.

Den tynne plasten du normalt bruker til å dekke til kaker osv med kan du med stor fordel bruke under oralsex.

Ta litt glidemiddel på innsiden først og slikk på utsiden… Det føles annerledes og noen elsker det, andre syntes det er som sex med kondom… Du må bare prøve for å selv erfare hvordan "din" kvinne reagerer.

Å legge en åpen munn mot så stor del som mulig av hennes kjønn, samtidig som du lager ett lite undertrykk i munnen gir henne en ny opplevelse…

Noen sier at å stave alfabetet med tungen er det beste. Vel, det skader i hvert fall ikke å prøve, antakeligvis vil du finne noen bokstaver hun liker bedre enn andre.

Å knulle noen med tunga er ikke lett, men du kan med stor suksess la tuppen av tungen masserer området rundt vagina åpningen (og så langt inn du rekker)

Ikke jobb bare mot klitoris, det kan på samme måte som når du bruker fingrene bli for intenst. La tungen gli på begge sider, opp og ned, eller lag sirkler rundt klitoris.

Fuktighet er ikke ett like stort problem når du bruker munnen som når du bruker hendene, men det kan aldri bli FOR vått.

En tørr tunge kan faktisk oppleves som ganske ubehagelig.

Når du gir noen oralsex, vil du oppleve at det produseres mer spytt enn normalt. Det er ikke nødvendig å svelge alt spyttet, noen ganger kan du med fordel bruke det på partnerens kjønnsorgan.

Det er ikke farlig å prøve seg frem med noe kaldt eller noe varmt.

Varm te, eller en isbit kan sette en ekstra spiss på litt oralsex.

Litt søl blir det, men oralsex skal være litt sølete.

Dersom hun kan like litt der bak, så har du alltid muligheten med en finger foran, en finger bak og tungen på klitoris.

Det er ett triks som har fått mange kvinner til å gå i taket.

Du vil oppleve at noen kvinner dytter hodet ditt vekk når de kommer, andre vil ta tak i hodet ditt og presse det hardere mellom bena sine. Begge deler er helt normalt.

Noen kvinner er ytterst følsomme rett etter en orgasme og trenger en pause på lik linje med menn, andre ønsker bare at du skal fortsette.

Skrevet
Jeg bare lurer på en ting... Jeg er gutt, men jeg lurer på en ting... jeg tenker hvis jeg skulle ha sex med en plutselig og det blir litt rart å spørre hverandre hva en liker, og jeg skal slikke henne; skal forhuden dras tilbake, eller er dette så individuelt at jeg heller bare bør la være før jeg er sikker på hva det er hun liker.... ?

Spør henne! Det er store forskjeller på hva kvinner liker. Hadde du slikket meg så hadde du fått null positiv respons,rett og slett fordi det ikke er godt. Spør du venninner av meg så sier mange av de at det er fantastisk godt.

Men dette kan du ikke vite før du spør.

• 1 år senere...
Gjest Tips og råd
Skrevet

Først vil jeg bare si at dere er barsnlige alle dere som ler av dette her. Kanskje han aldri har sett en fitte og da er det litt vanskelig å sette ord på saker og ting. Men når det er sagt tenkte jeg at jeg skulle gi deg noen råd for å skikkelig herlig slikking!

Lek med tungespissen på klitoris, ikke for hardt men forsiktig.

Kyss små ømme kyss rundt klitoris.

Det er forskjellig fra jente til jente om hun vil ha masasje på/rundt klitoris eller rytmisk tempo. Dette må du spørre henne om.

IKKE GJØR DETTE FOR HARD, DA BLIR DET VONDT!

Gjest Gjest
Skrevet
Først vil jeg bare si at dere er barsnlige alle dere som ler av dette her.

Tja, det var vel strengt tatt ingen som hadde ledd her på nærmere 2 år.

Gjest Gjest
Skrevet

Jaaa.. Jeg har vel egentlig en del kommentarer til alle kommentarene om forhud, men jeg dropper det og gir heller TS noen tips.

Alle liker sikkert å bli slikket forskjellig. For min del, så har jeg ikke så mye hud som henger og slenger og kan dras frem og tilbake, så det holder med å spre kjønnsleppene. Dette varier sikkert fra jente til jente. Bruk bred og ikke spiss tunge. Jeg fortrekker (må ha) en finger i meg mens jeg blir slikket. Liker gjerne at fingeren leker litt rundt åpningen før den føres forsiktig inn. Så liker jeg at fingeren presses inn mot g-punktet. Å ta fingeren raskt ut og inn som simulert penetrering funger ikke (sikkelig turn-off for meg). Forsiktig og lenken fingringen er bra.

Gjøres dette riktig så kommer jeg lett og det som passer veldig bra er samleie rett etter det. Da kommer jeg gjerne igjen og ofte sammen med kjærsten min.

Som andre skriver, så fungerer vi jenter forskjellig, så bare prøv deg frem.

• 1 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg styrer som regel unna fitteslikking. Jeg har selvsagt gjort det med stor suksess, men jeg knuller bare dama til minst 3 orgasmer før jeg selv gjør meg ferdig. Grunnen til at dette fungerer bedre er jo fordi det er så varierende hva kvinner finner behaglig/ubehagelig med slik klitoris-stimuli dessuten synes jeg det er litt uhygienisk. Tenk deg at du holder på å slikke henne og så har hun pådratt seg en eller annen form for kjønnssopp, som følge av for trange bukser for eksempel, og så renner det plutselig ut sånn der spermlignende illeluktene greier rett i kjeften på deg. Ikke særlig delikat det nei. Dessuten så er det ikke mange menn som synes det er veldig fristende å slikke en fitte full av hår. Men hvis jeg uansett skal gjøre dette så MÅ det være nyvasket OG glattbarbert, ellers nekter jeg å gjøre det.

Men dette er ikke noe problem for partneren min, hun kommer alltid mange ganger selv om jeg ikke slikker henne. Kvinnfolk har jo så mange måter å få orgasmer på, det har da både a-punkt, g-punkt, klitoris og alt mulig.

Gjest Jeg har tips :)
Skrevet

Fint om du slikker på en av sidene på klitoris, og litt under. Min mest følsomme side som ikke er for følsom er høyre side :)

Men bruk tungen alfabetisk, det skal funke. Bare dra de ytre kjønnsleppene bort, men resten trenger du ikke. Sug litt på klitoris også, men ikke for hard. Pust litt på den, da blir hun å komme :)

Bruk fingrene også, enten om det er på klitoris, eller i skjeden mens du slikker. Ta tunga i henne også.

Dette er noen tips som vil få henne til å tro du har gjort dette før! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...