Gjest Gjest Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Jeg bare lurer på en ting... Jeg er gutt, men jeg lurer på en ting... jeg tenker hvis jeg skulle ha sex med en plutselig og det blir litt rart å spørre hverandre hva en liker, og jeg skal slikke henne; skal forhuden dras tilbake, eller er dette så individuelt at jeg heller bare bør la være før jeg er sikker på hva det er hun liker.... ?
Amalie_85 Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 hvordan forhud? :klø: tenker på kjønnsleppene? prøve seg frem, med både og gjøre det og ikke gjøre det. Utforske hverandre. Og lese tegn om hun liker det eller ikke.
Gjest DyneTryne Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Forhud? Er det sikker på at det er ei jente du driver med?
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 jeg skal slikke henne; skal forhuden dras tilbake, eller er dette så individuelt at jeg heller bare bør la være før jeg er sikker på hva det er hun liker.... ? Tror heller du skal sjekke om jenta di har en veldig mørk og maskulin stemme før du slikker vidre...
Gjest Xerxes Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Slutt å gjøre dere morsomme på andres bekostning. Dere vet inderlig godt hva han mener. Jeg er mann, og jeg syns det er skremmende at kvinner selve ikke vet at de har en hudfold over selve klitoris-"erten", en slags "beskyttelse" som gjerne kan kalle forhud. Skam dere!
Wildy Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 Men det er slettes ikke på alle at denne hudfolden kan trekkes tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2007 #8 Skrevet 13. april 2007 http://www.erotikknett.no/pages/stegforsteg.php
Amalie_85 Skrevet 13. april 2007 #9 Skrevet 13. april 2007 Slutt å gjøre dere morsomme på andres bekostning. Dere vet inderlig godt hva han mener. Jeg er mann, og jeg syns det er skremmende at kvinner selve ikke vet at de har en hudfold over selve klitoris-"erten", en slags "beskyttelse" som gjerne kan kalle forhud. Skam dere! ← jeg ville ikke kaldt det forhud forde. Og ikke har jeg hørt noen benevne det som forhud før heller!
T.S Skrevet 13. april 2007 #10 Skrevet 13. april 2007 UTROLIG unødvendig å latterliggjøre og kverulere her synes jeg! Hadde gutta gjort det samme hadde de fått en haug pepper er jeg sikker på! Det er lurt å bare slikke (og fingre) rundt og på hudfolden. For direkte kan bli vondt/sårt.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2007 #11 Skrevet 13. april 2007 UTROLIG unødvendig å latterliggjøre og kverulere her synes jeg! Hadde gutta gjort det samme hadde de fått en haug pepper er jeg sikker på! Det er lurt å bare slikke (og fingre) rundt og på hudfolden. For direkte kan bli vondt/sårt. ← Ta godt tak rundt pungen, og gap over hodet...
Gjest Elfrida Skrevet 13. april 2007 #12 Skrevet 13. april 2007 Så klart det er en forhud på klitoris, er dere helt i bakleksa? Penis og klitoris utvikler seg helt likt på et foster fram til et visst stadium, så de organene er nært beslekta. Glans har den også, under forhuden! Mange vil syns det er altfor følsomt om du trekker forhuden tilbake, så der må du prøve deg fram.
Amalie_85 Skrevet 13. april 2007 #13 Skrevet 13. april 2007 Så klart det er en forhud på klitoris, er dere helt i bakleksa? Penis og klitoris utvikler seg helt likt på et foster fram til et visst stadium, så de organene er nært beslekta. Glans har den også, under forhuden! Mange vil syns det er altfor følsomt om du trekker forhuden tilbake, så der må du prøve deg fram. ← Hvor er min forhud da? :klø:
Gjest Elfrida Skrevet 13. april 2007 #14 Skrevet 13. april 2007 Hvis du ikke er omskjært så skal den være der. http://en.wikipedia.org/wiki/Clitoris
T.S Skrevet 13. april 2007 #15 Skrevet 13. april 2007 Hvor er min forhud da? :klø: ← Over klitoris og beskytter slik at du klarer gå med truse...
Amalie_85 Skrevet 13. april 2007 #16 Skrevet 13. april 2007 Over klitoris og beskytter slik at du klarer gå med truse... ← men den er lissom gjemt mellom noe, ikke noe hud som jeg kan dra tilbake som en forhud!
T__|:)|__S Skrevet 13. april 2007 #17 Skrevet 13. april 2007 jøss... så rart.. jeg har tatt piercing i forhuden, og jeg er jente...
T.S Skrevet 13. april 2007 #18 Skrevet 13. april 2007 men den er lissom gjemt mellom noe, ikke noe hud som jeg kan dra tilbake som en forhud! ← Kanskje bruke speil og titte litt i dag da? Så kan du se om den ligger helt åpen framme ?
Amalie_85 Skrevet 13. april 2007 #19 Skrevet 13. april 2007 festlig. nå har jeg lært noe i dag og jeg har aldri sett på det på den måten.
Annie Skrevet 13. april 2007 #20 Skrevet 13. april 2007 Utrolig hvor dårlige kvinner er på sitt eget underliv! Trådstarter. Prøv deg litt frem om du ikke ønsker å spørre. Regner med at du hører på responsen hva hun liker best.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå