Gå til innhold

Den nye Asan Intimvask annonsen (i blader og aviser)

Fremhevede innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg vet ikke om alle har fått med seg denne annonsen med det er ett bilde av skrittet på en påkledd kvinne (i jeans) med en wunderbaum hengende i beltet.

Nok en gang gis det ett inntrykk av at alle kvinner er skitne, urene og har sopp, stinkende utflod og alskens infeksjoner & kjønnssykdommer.

Synes denne reklamen er skikkelig nedverdigende.

Milla

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle jenter har det Milla, men veldig mange.

Vet du hvilken reklame som irriterer meg? Den nye reddbarna reklamen hvor det påståes at kvinner har vært på månen, noe som er løgn og bedrag. Man viser kvinnen som bedre og mer eventyrlysten enn det hun egentlig er.

W

Skrevet
Man viser kvinnen som bedre og mer eventyrlysten enn det hun egentlig er.

W

ja gud forby om de gjorde det med mannen :roll:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Mach III reklamen fra Gillette feks. der alle menn klatrer i fjell og kaster seg utfor stup :-)

Milla

Skrevet

Jeg har også reagert på denne Asan-reklamen, men jeg er glad for at Asan nå også blir anbefalt til gutter.. :)

Gjest Kinga
Skrevet

Jeg synes varianten som går på tv, det en pike er hos gynekologen og flere studenter ser på henne under undersøkelsen, men heldigvis har hun vasket seg med Asan og får "godkjennende" blikk, er helt grusom.

Den bygger oppunder jenters komplekser for sitt underliv - og samtidig viser den et redselsfullt eksempel på en lege som bare "tar seg til rette" når det gjelder å bruke pasientene som eksempler for studentene. Piken sier jo ikke et kvidder! Hva lærer dette unge jenter om å si ifra hva en aksepterer og godkjenne hva som blir gjort med ens kropp?

..nei, det er jo bare å bruke Asan...

Reklamen stinker!

Vibeke

• Liker 1
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Jeg synes varianten som går på tv, det en pike er hos gynekologen og flere studenter ser på henne under undersøkelsen, men heldigvis har hun vasket seg med Asan og får "godkjennende" blikk, er helt grusom.

Den bygger oppunder jenters komplekser for sitt underliv - og samtidig viser den et redselsfullt eksempel på en lege som bare "tar seg til rette" når det gjelder å bruke pasientene som eksempler for studentene. Piken sier jo ikke et kvidder! Hva lærer dette unge jenter om å si ifra hva en aksepterer og godkjenne hva som blir gjort med ens kropp?

..nei, det er jo bare å bruke Asan...

Reklamen stinker!

Vibeke

Denne reklamen forsetter jo med at en av medisinstudentene blir betatt av henne, uvisst om det er av ansiktet eller underlivet hennes.

Asan lager virkelig tragiske reklamer- da er Dr. Greve sin reklame mye mye bedre som fokuserer på velvære.

Milla

• Liker 1
Skrevet

Menn klatrer i fjell og kaster seg over stup, idiotisk er det nok, men like fullt mulig, det som IKKE er mulig er at damer har vært på månen, når dem aldri har vært der.

Men nå skal jo reklamen idolisere kvinnen i til de grader at ingen registrerer hva slags vranginformasjon reddbarna reklamen fremviser.

W

Skrevet
reklamen forsetter jo med at en av medisinstudentene blir betatt av henne, uvisst om det er av ansiktet eller underlivet hennes.

det trodde jeg også første gangen jeg så den, men det er ikke det, de KJENNER hverandre. hun ser på ham, og de får øyekontakt, så ser hun at det er en hun kjenner og blir kjempeflau.

Iset

Gjest Starya
Skrevet

det trodde jeg også første gangen jeg så den, men det er ikke det, de KJENNER hverandre. hun ser på ham, og de får øyekontakt, så ser hun at det er en hun kjenner og blir kjempeflau.

Iset

Det var slik jeg også mente det var. Kjip reklame uansett. Jeg har nok paranoia hos gynekologen fordi stolen står vendt rett mot døra.. Enn om noen gikk feil..? :o

Skrevet

Helt enig!

ASAN-reklamer er skikkelige dårlige reklamer. Selv om de intimeserviettene er gull verd når man er langt fra vann og såpe i skogen i noen dager.

Dr.Greves er herlige reklamer - jeg blir like glad hver gang jeg ser dem jeg :P

Skrevet

da er Dr. Greve sin reklame mye mye bedre som fokuserer på velvære.

Joda, men å oppfordre til å sette en radio på kanten av badekaret?... :hoho:

Skrevet

Jeg har visst ikke fått med meg denne asan-reklamen som foregår hos gynekologen, jeg. Men jeg blir rimelig irritert bare av å lese om den!!!

Wunderbaumannonsen har jeg imidlertid reagert på på samme måte som deg, Milla. Hvorfor ser man forresten aldri en mann avbildet med et furunålsduftende papp-tre foran junior??? Å, de har kanskje så mye bedre intimhygiene enn oss kvinner, og trenger ikke vaske seg??? * :ler: særlig*

Nei, skjerp dere, asan; for oss KG brukere blir det bare Lactacyd eller Dr. Greves for framtiden!!!

Sånne holdninger til kvinnekroppen vil vi ha oss frabedt!!!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg har sendt en e- mail til Asan-magasinet med en link til denne tråden. Håper den blir like godt mottatt blant KG's brukere som vår OB Kampanje som kom på TV2 Hjelper Deg.

Milla

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg sendte dem mail jeg også med beskjed om at reklamen deres saug!

:evil:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Håper flere vil gjøre det samme.

Milla

• 9 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
:popcorn:
AnonymBruker
Skrevet

milla <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...