Gjest care Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Bortsett fra på Apoteket? Tenkte jeg skulle kjøpe inn et par drakter, hvis jeg da fant noen rimelige. Synes det blir for dyrt med 2 til nesten 1000 kroner fra Apotekte. Mottar tips, gjerne internettsider.
Gjest **Evergood** Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Kanskje noe her: Klær, vogner etc
Gjest care Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Takk for tips. Men jeg fant den her: Barnetrend I tilfelle noen andre også leter.
pippen Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Fikk du til å betale med VISA der? Kortet mitt blei avvist... Er jo gyldig og penger på det så det var rart.
Gjest Reven Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 (endret) Fikk du til å betale med VISA der? Kortet mitt blei avvist... Er jo gyldig og penger på det så det var rart. ← Visa har problemer med transaksjoner som må gå gjennom London. Det er mulig dette også rammer nettbetaling i Norge også. Prøv igjen senere. Endret 14. april 2007 av Reven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå