Gjest Kermit Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Er det noen som har handlet på Lenses4Net i det siste? De har i følge kundeservice sluttet å selge 90pk Focus Daillies fordi det "blir billigere" for kunden å få tilsendt 30pk i stedet. Jeg la inn en ordre på 3 mnd forbruk(180 linser). Når jeg får ordrebekreftelsen er ordren min delt opp i tre separate forsendelser til drøyt 200kr hver. Kommer det toll på hver eneste av disse vil det jo ikke bli så billig som de skal ha det til... Erfaringer?
Gjest Deception Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Jeg kjøpte akkurat Purevision til over tollgrensa der, og da var avgifter allerede inkludert i prisen som ble oppgitt i kassa. Når jeg bestiller Dailies, kjøper jeg heller fra norske Lensway.
Gjest Kermit Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Det eneste som ble lagt til på bestillingen var 5kr i frakt. Så nå kan jeg forvente meg 3 pakker a 201kr...
Eføy Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Men du skal jo ikke betale toll for frakt uansett, så da er du jo under 200 kroners grensa på alle pakkene.
Annikken Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Jeg bestiller linsene mine fra Lenses4net, bruker litt spesielle månedslinser. Kjempefornøyd, og da jeg oppdaget at jeg hadde skrevet inn feil styrke, rettet de opp feilen min samme dag jeg sendte en epost. Noen dager senere var linsene i postkassa, sendt i to forskjellige pakker. Anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå