Gå til innhold

Fortsettelsen av åndenes makt

Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S

I dag kommer del to, syntes det var irriterende at det stoppet der sist. Synes åndeutdriveren var en smule corny ; øh vaaaat du juuuuuuuu kaaaaal itt.

Spent på om de har bodd der disse menneskene han snakker om !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg orket ikke å høre på mediumet da det var på sitt verste. Det blir spennende å se fortsettelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er programmet ferdig........jeg så ikke 1. episode - så det var kun tilfeldigheter som gjorde at jeg fikk med meg del 2.

Dette er fenomener som bestandig har fasinert meg.........og jeg er ganske sikker på at "det er mer mellom himmel og jord" enn vi noen gang vil klare å forklare - og forstå.

Jeg klarer ikke å være helt avvisende jeg altså........

Til ting som er uforklarlige bruker jeg noen ganger å si: "Sånn er det bare"

Jeg synes slike ting er veldig spennende og fasinerende - så lenge de holder seg unna mitt hus!!!!

Nei - men alvorlig: SPENNENDE synes jeg. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Spennende, interessant, skikkelig spooky, og ikke minst:

Garantert mer mellom himmel og jord, ja!

Jeg har sittet klistret til skjermen under alle disse programmene, og håper bare at jeg ikke må opp og tisse i natt når alle andre sover :ler:

Godt jeg bor i nytt hus... (hvilket ikke er helt tilfeldig, overtroisk som jeg er!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter ikke med beina på gulvet søndager klokka 21.30 vaffal. Da er de trygt plassert oppi sofaen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg elsker det programmet, synes det er skikkelig spennende! Hender ofte jeg får frysninger på ryggen når jeg ser på. Synd det var siste episode for denne gang. Jaja, neste søndag begynner jo Big Brother for de som er interessert i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger med jeg også, men tviler fortsatt på sannheten i dette.

For alt vi vet kan det jo være litt "juks" ute og går.

Var tidligere veeeldig opptatt av slike overnaturlige ting, men det gikk visst over. Men spennende er det jo.. selv om jeg ikke akkurat får søvnproblemer av sånne programmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig spennende program!

Har sittet klistret til skjermen hver gang nå, og det er ikke få ganger at jeg har fått frysninger.Glad jeg ikke bor i et gammelt hus eller i nærheten av en kirkegård :lol: Liker ikke å se det alene.Drømte fælt en natt etter å ha sett det :o

I kveld var vi borte hos mor og far og så programmet der,de var jo veeeldig skeptiske i forkant, og sa flere ganger underveis at det der trodde de ikke noe på.Etterpå sa de"Det er jo mye mellom himmel og jord...", men var veldig skeptiske likevel.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.

Noe av det de finner stemmer jo så godt at det må jo være noe i det, andre ting er litt mer...ja, usikre. Syns foreksempel at det er litt merkelig hvordan han Graham blir i transe, og hvordan kan de gamle danske åndene forstå engelsk?!

Syns det var spesielt ekkelt når Graham sa at denne ånden gikk innfor å plage der det ville såre mest,-nemlig dyrene.Uff,ondt.

Håper egentlig at det kommer flere slike program,eller at "Fornemmelse for mord" kommer tilbake, selv om jeg blir litt skremt.Er jo fasinert også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

De har i alle fall laget flere program, så jeg håper tvnorge kjøper inn. Fornemmelse for mord holder de på å lage nå, så det kommer tilbake til høsten. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg bor i nytt hus... (hvilket ikke er helt tilfeldig, overtroisk som jeg er!)

Du vet jo ikke hva som har vært på tomta tidligere i ditt nye hus, da... :sjarmor:

Det er en grunn til at jeg egentlig vil ha med meg den mellomste søstera mi på visninger når vi er på utkikk etter å kjøpe... Hun er nemlig veldig vàr for energier og stedenes "sjel".... Men dessverre så kan ikke hun være med meg på visninger.... :-? Gruer meg alltid første gangen hun kommer på besøk til oss når vi har flyttet til nye leiligheter, fordi jeg er så redd hun ikke skal trives i dem... For da vet jeg det er noe og da blir jeg så møkkredd etterpå... Men hittil har det heldigvis ikke vært noe problem. Er det steder med veeeeeldig sterke "sjeler" så merker jeg det også, men min søster merker det mye raskere enn meg, derfor er det mer betryggende med henne.... :lol:

Sov godt, folkens.... :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Vet ikke heeelt om jeg tar han åndeutdriveren seriøst. Det var litt mange navnefeil, dessuten stiller jeg store spørsmålstegn ved at Gunvor / MAren kunne engelsk. Det var vel ikke helt vanlig på den tiden hun levde !

Ellers tror jeg faktisk på det meste av overnaturlige ting og tang !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graham sa at de "snakker"ikke,at det er mer som å "veksle"tanker og følelser.Han har svaret på mange spørsmålene på tvnorge.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Først vil jeg si meg enig med Damien, det finnes flere måter å kommunisere på enn ved ord. Så det at ånder gjør seg forstått til en med et annet språk ser jeg overhodet ikke som et problem.

Ellers, når det gjelder dette programmet.. Tja, jeg vet ikke. Jeg tror mye er mulig, men det betyr jo ikke at dette var det. Ta Graham, mediet. Han var ganske overbevisende i transen, men det er jo enkelte som er så gode skuespillere at de kan forandre stemme, og til dels ansiktsuttrykk.

Når det gjelder navnene, så har jeg ikke mye å utsette. De sjekket dette opp mot kirkebøker, det kan være ting som skjer i en familie som ikke registreres her. Utroskap for eksempel?

I siste episoden: ånden snakker om fukt og vann fra ingetsteds fra, og dette viste seg å være strykejernet. Vel, Graham la nok merke til dette da han gikk inn i rommet, og jeg syntes nesten han ble litt for opphengt i å le over at han ikke skjønte hva ånden mente.. Hundens fordøyelsesbesvær... Skal man være ekstra skeptisk og litt paranoid, så kan man jo spørre seg om det ikke er mulig at noen fra tv-teamet ga hunden noe å spise som den reagerte på, for å fremkalle den reaksjonen.

Men på den annen side.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Okey da Damien* og Starya det er vel rett det dere sier om kommunikasjonen. Doooooo yuoooooooooooooo seeeeee vaaaaat iiii meeeeeeeeeeeeeeeeean ?

Vanskelig å si noe når man ikke har vært i situasjonen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare for at kommentere lidt her har måske ikke så meget med selv programmet at gøre men hvis i ser på de medier som har været i de to sidste programmer altså dem med danse stedet og så dette med huset med hestene så se hvor gode de medier er det er den slakse folk som man kan ha sin lid til ikke de som står i aviserne med ring 800000 kun 12 kr i minuttet dette er proffe som arbejder....

og så lige lidt med det at snakke med dem på den anden side man taler ikke med dem med ord altså norsk dansk engelsk mm

man ser ofte ting som man så må lære sig at tolke, som f.eks hvis en avdød viser en båd kan det betyde rejse hver medie kommunikere forskelligt med de avdøde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...