Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

les tråden om "kontrollbehov", og si hvordan du ser på saken... -Takknemlig for alle svar. -ts

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg er mann og kan sikkert svare på noen ting for deg.

Du har jo fått en hel masse synspunkter/svar på den forrige tråden. Hva mer vil du vite??

Legger merke til en del ting du nevner: Når det diskuteres virker det som om det legges mye vekt på, fra han sin side om å vinne diskusjonen for en hver pris.. Ikke bra.. Virker på meg som han prøver å fjerne all selvtillit fra deg..

Det med å bestemme over hår på en kvinne høres rart ut for meg.

Min dame vet godt at jeg liker når hun lager musefletter. Sexy… Men jeg krever det aldri. Spør aldri om det heller, men hun gjør det på eget initiativ for meg. Jeg kunne aldri tenkt meg å diktere hvordan hun skal ha håret sitt. Ikke hadde jeg giddet heller for å si det sånn.

Å være glad i et menneske er så mangt. Noen jenter blir bare mer og mer glad i typen jo dårligere han behandler dem. Logisk ikke sant. Ved å bryte deg ned oppnår han at du ikke tror at du vil finne en som er så bra som han igjen. Er du der ennå??

For å få i gang de rette tankene bør du spørre deg selv:

Er dette personen jeg vil gifte meg med og være sammen over lang tid??

Er dette personen jeg vil ha som far til mine barn??

Vil jeg like å se hans kvaliteter i våre barn??

Disse spørsmålene gjelder jo kun hvis du har seriøse fremtidsplaner da…

Av egen erfaring kan jeg si: Når du er inne i noe som ikke er bra er det lett å tenke at alle andre sliter jo de og så kanskje det ikke er så ille. Vanskelig å se ut av det og gjøre noe med det. Vet du hva de fleste tenker etterpå? Da tenker man: hvorfor gjorde jeg ikke dette før.

Det er kun du selv som kan si sikkert om hva du vil. Jeg skjønner du er i tvil. Bare det faktum at du er her sier vel litt…Du har alle svar selv. Det er din avgjørelse.

Caracal.

Skrevet

Takk for svar. Grunnen til at jeg vil ha svar fra det annet kjønn er fordi man ofte forstår sitt eget kjønn best, ganske enkelt.. Jeg er jo veldig usikker på hele situasjonen, og jeg vil være mest mulig sikker før jeg tar gjør noe drastisk med det hele.

Det du skriver, er fornuftig, jeg har definitivt kommet til det punktet da jeg tror at jeg ikke kommer til å finne en like "bra" person igjen.. Det er så rart, føler meg som en personifisert versjon av "fornuft og følelser" :tristbla:

Jeg prøver vel å finne ut om problemet stikker så dypt som jeg mistenker at det gjør, eller om jeg bare overdramatiserer det hele. -Håper virkelig å bli litt klokere på dette snart! Jeg har opplevd å være sammen med en kontrollerende type før, men han var mye verre. -Enten ser jeg tendensene så klart pga min tidligere erfaring, eller så er jeg ekstra nærtagen i forhold til lignende situasjoner... :overrasket:

Skrevet

Nå er d bestemt....-jeg slår opp.... og håper jeg får det til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...