Gå til innhold

Linea Raffaelli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal jeg!!!

Har endelig i dag fått drømmekjolen i hus...Min kjære er borte i jobb sammenheng og jeg har fartet rundt her og følt meg som den prinsessa!

Noen andre som skal ha fra denne designeren?

(og hadde jeg visst hvordan jeg viser bilder skulle dere gjerne fått sett den altså..litt ny i dette gamet jeg :sjenert: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har inntrykk av at Linnea og Rembo kjoler er de kjolene flest velger - av dem som ikke går for tradisjonelle kjoler ala Maggie Sottero og Demitrios etc.....så du er neppe alene ;)

Skrevet (endret)

Jeg skal ha! :hoppe:

Hva heter kjolen din?

Endret av Elle_liten
Skrevet
Jeg skal ha!  :hoppe:

Hva heter kjolen din?

vet ikke noe navn jeg faktisk..har kjøpt den brukt 2006 modell.

Enn du da? Har du bilde og vise?

Falt veldig for dennne type kjoler altså og var veldig meg når den kom på også.

Så det blir nok vellykket!

Skrevet

Jeg hadde veldig lyst på en LR- kjole, men det gikk ikke. Min kropp passer ikke slike kjoler- dessverre :sjenert: Fant en annen kjole da, som jeg synes er kjempefin!

Skrevet (endret)

Hei, igjen shopgirl

Har skrevet om kjolen under denne linken:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...innea+raffaelli

Her har jeg lagt ut en link til kjolen min. Tror den er 2005 eller 2006 modell. Bildet er ikke så bra da, men...

Elle

:)

Kanskje denne linken er bedre: kjole LR-011

http://www.kristinsbrudesalong.no/brudekjo...=30&LimitTil=15

Ligner litt på LR-001 bakfra (siden forran).

Endret av Elle_liten
Skrevet

Den kjolen var jo bare helt nydelig da Elle liten!

Min kjole lå ikke på de sidene (Er kjøpt i København så mulig de har andre typer der?)

Min kjole er også beige/champagne aktig....

Og jeg lurer også litt på tilbehøret..Har tenkt på sko med litt gull på. Prøve og finne ett litt morsomt armbånd kanskje..har sett ett med mye hvitt og gull i men lurer på om det blir litt dumt å dra inn hvitt..he-he ikke lett..Tenker litt på hvite blomster..tror det kan bli pent..

Enn du da?

Skrevet

Jeg skal også ha LR-kjole! Kjøpte min brukt (2006) og vet ikke hva den heter. Men jeg DIGGER designet til det merket!

Skrevet

Jeg har kjøpt meg sko på Bianco. Champagnefargede satinsko. Kosta bare 450,- tror jeg det var. Skal lage meg armbånd og noe å ha i håret selv, tror jeg.

Litt bredt armbånd med masse perler i hvitt, sølv, champagne og noen krystaller. Lurer på om jeg skal droppe kjede. Og så bare ha noe enkelt i ørene.

Tror det blir ålreit.

Litt usikker når det gjelder blomster. Tror jeg skal satse på noe offwhite, som har skjær av rosa/lilla. Litt romantisk... Skal lete litt rundt på nettet etter inspirasjon.

Skrevet

Høres fint ut elle liten...og gjennomtenkt..hi-hi jeg gifter meg om 7 uker men ingen ting er helt i boks enda...må bruke endel tid til uka ja! skal mannen din matche deg litt eller? Vi har tenkt på slips i samme farge som kjolen.

Syns det er mange som skriver at de ikke syns kjolene er fine til deres fasong...jeg er en helt vanlig str 38 med litt former men sitter veldig pent på meg..men nå har ikke jeg prøvd noen andre kjoler heller da. Er jo så utrolig mye å velge i så jeg hadde vel gått meg helt vill!

Skrevet

Jeg skal også ha Linnea Raffaelli kjole i champagneaktig farge. De kjolene er bare så utrolig lekre! Supert at det finnes alternativer til de "vanlige" prinsessekjolene.

Min kjole er ikke på den oversikten, men den ligger på "bryllupsstæsj"-linken min. Lurer veldig på å ta av den blomsten, den var litt dumt plassert, men er ikke sikker på om det vil vise godt. Den er sydd på, men bare med tråklesting så det må vel bare sjekkes ut...

Jeg fant også billige sko; 299.- på en helt vanlig skobutikk. DinSko eller Eurosko eller noe. Begynte å lete tidlig siden det ikke er den letteste fargen å finne sko til.

Tilbehøret tror jeg blir ganske enkelt siden kjolen er såpass "mye".

Tror vi blir lekre linnea-bruder!

:sminkedokke::sminkedokke::sminkedokke:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Nå har ikke jeg planer om å gifte meg ennå,men den gangen jeg skal det så skal jeg ha Linnea Raffaelli-kjole :bryllup:

Skrevet
Jeg skal også ha Linnea Raffaelli kjole i champagneaktig farge. De kjolene er bare så utrolig lekre! Supert at det finnes alternativer til de "vanlige" prinsessekjolene.

Min kjole er ikke på den oversikten, men den ligger på "bryllupsstæsj"-linken min. Lurer veldig på å ta av den blomsten, den var litt dumt plassert, men er ikke sikker på om det vil vise godt. Den er sydd på, men bare med tråklesting så det må vel bare sjekkes ut...

Jeg fant også billige sko; 299.- på en helt vanlig skobutikk. DinSko eller Eurosko eller noe. Begynte å lete tidlig siden det ikke er den letteste fargen å finne sko til.

Tilbehøret tror jeg blir ganske enkelt siden kjolen er såpass "mye".

Tror vi blir lekre linnea-bruder!

:sminkedokke:  :sminkedokke:  :sminkedokke:

Knall fin kjole..hi-hi veldig lik min oppe men litt annerledes nede! har falt dypt og inderlig for disse kjolene altså!

uff ikke funnet sko enda jeg...vært på det meste av sko butikker nå..og MÅ ha noe innen tirsdag da jeg skal på siste tilpassning av kjolen... ikke vært på din sko for de fins ikke i nærheten hvor jeg bor..kanskje verdt å ta en tur og titte???

Skrevet
Knall fin kjole..hi-hi veldig lik min oppe men litt annerledes nede! har falt dypt og inderlig for disse kjolene altså!

uff ikke funnet sko enda jeg...vært på det meste av sko butikker nå..og MÅ ha noe innen tirsdag da jeg skal på siste tilpassning av kjolen... ikke vært på din sko for de fins ikke i nærheten hvor jeg bor..kanskje verdt å ta en tur og titte???

Ja, hvorfor ikke? Nå skal det sies at det var julebordsesong da jeg kjøpte mine så utvalget var kanskje litt større da, men det er verdt forsøket. :)

Kjolene er supre, men det er innmari mange av den eldre garde som kommenterer at de er veldig spesielle. "skal den være slik?"-type kommentarer. "Den er jo knørvet! Skal du ikke stryke den?" :roll:

Men vi får bare overse det og fokusere på at VI liker dem. :tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...