brumma* Skrevet 13. april 2007 #21 Del Skrevet 13. april 2007 Muligheten for å se Dorte Skappel slå seg er jo en gulrot... ← Ikke for ingenting jeg ser på enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metis Skrevet 13. april 2007 #22 Del Skrevet 13. april 2007 Hadde absolutt ingen planer om å følge med på dette, har fått rimelig nok av Sandra "happyfacefnisetryne" og Dorteberta....., men her sitter jeg allikevel og kikker med halvt øye på programmet.... Men kan noen fortelle meg hvorfor i all verden Tommy Steine blir valgt som programleder? Mannen er jo latterlig dårlig!!!!! (Åh, det var godt å få det ut! Pleier ikke å ha problemer med så veldig mange mennesker, men de har jo liksom samlet bærmen i dette programmet....jeg skal ikke si hva jeg mener om Cathrine Moholt.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 13. april 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg synes vel det var litt sånn passelig. Men jeg er samtidig imponert! De er ganske tøffe da... det er vanskelig å være elegant på is!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IsaCathrine Skrevet 13. april 2007 #24 Del Skrevet 13. april 2007 Liker ikke han som kommenterer jeg, syns han er såå dårlig. Manus liksom. Ble ikke så veldig imponert. Sikkert dødsvanskelig å danse, så imponerende sånn sett, men ble litt for kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 13. april 2007 #25 Del Skrevet 13. april 2007 Synes det var helt greit jeg! Er nok mest imponert over "kjendis gutta" de må jo "føre" en proff dame,mens "kjendis jentene" kan "stole" på sine proffe! Heia Pål Anders Ullevålsæter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrs williams Skrevet 13. april 2007 #26 Del Skrevet 13. april 2007 Ja Ullevålsæther imponerte, dorhe og sandra imponerte ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 13. april 2007 #27 Del Skrevet 13. april 2007 Syntes det var kjedelig, jeg. Kommer ikke til å se igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 13. april 2007 #28 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg TAKLER ikke Dorthe!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. april 2007 #29 Del Skrevet 13. april 2007 Men det var jo ingen som ramla...........eller var det det? (fikk ikke med meg første del av programmet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføy Skrevet 13. april 2007 #30 Del Skrevet 13. april 2007 Ok, må si jeg ble nokså skuffa. Syns det var ganske kjedelig å se på. Gadd ikke se slutten. Ingen som røk ut allerede i dag, går jeg ut ifra? Men jeg sier som Lilletrollet; Heia Ullevålsæter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 14. april 2007 #31 Del Skrevet 14. april 2007 trodde det skulle bli moro...men ganske kjedelig ja.. blir nok ikke noe fredagshit for meg dette. Like greit egentlig...får heller kose med kjæresten, mye bedre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 14. april 2007 #32 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Synes det var artig jeg, og sier Heia Ullevålsæter Så aldri skal vi danse, men regnet med at dette blei artigere og det blei det jo Synes begge programlederene er supre. Har alltid likt de begge to Synes det var utrolig teit at Sandra kom videre. Hun var jo desitert dårligst, men med masse fjortiser som sitter og stemmer var det jo ikke noen bombe akkurat Håper "Elling" kommer videre neste gang Endret 14. april 2007 av Ulva35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 14. april 2007 #33 Del Skrevet 14. april 2007 Foreløpig er "Elling" min favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 14. april 2007 #34 Del Skrevet 14. april 2007 Har ingen favoritter. Men håper ikke at Dorthe Skappel vinner. Kan ikke like henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 14. april 2007 #35 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Så på det i går, og det var drepende kjedelig. Mye gøyere med vanlig dansing. Dessuten er det kjedelige folk med også... ...eneste som fikk meg til å holde øynene oppe var da Dorthe strøk dansepartneren sin så på låret. Endret 14. april 2007 av Alou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 14. april 2007 #36 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg fikk ikke sett det...hvem var det som røyk ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 14. april 2007 #37 Del Skrevet 14. april 2007 Ingen, siden det var første sending. Men Per- Kristian "Elling" og hans dansepartner fikk 1 minuspoeng til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 14. april 2007 #38 Del Skrevet 14. april 2007 ...eneste som fikk meg til å holde øynene oppe var da Dorthe strøk dansepartneren sin så på låret. ← Det reagerte jeg paa ogsaa! Kommer nok til aa fortsette aa se paa om jeg er hjemme. Men ikke noe "maa-se-program" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 15. april 2007 #39 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg likte isdans veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 15. april 2007 #40 Del Skrevet 15. april 2007 Perfekt ligge-på-sofa'n-og-spise-smågodt-underholdning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå