Merchedes Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Når du ikke var der? Den venninnen har tidligere gitt uttrykk for at han glor etter henne når hun går forbi vinduet.
Nabodama Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Nei, det ville jeg ikke likt! Og en sånn mann ville jeg ikke hatt.....mangel på respekt og kjærlighet for den han er sammen med, sånn ville jeg tolket det.
Gjest Frøken Titt Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Nei. Han får ikke plystre etter noen (herregud så barnslig i det hele tatt). Titte må han få lov til.
Gjest Pax Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Nei, det hadde jeg ikke likt. For det første synes jeg man godt kan være diskre, for det andre virket det som venninnen syntes det var ubehagelig.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Hadde han gjort det hadde det jo vært med et smil, så det hadde jeg ikke brydd meg om. Er da ikke sammen med en mann som plystrer etter jenter og mener det seriøst uansett Det er jo harry.
Gjest Frk Åberg Skrevet 12. april 2007 #8 Skrevet 12. april 2007 Hvis det var gjort på tull, ville det vært greit. Men ikke morsomt om det virket som han la an på henne. Ja, det er lov til å se, men noe mer vil jeg ikke ha noe av.
Merchedes Skrevet 12. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. april 2007 (endret) xxx Endret 6. november 2007 av Merchedes
Gjest =tentacle= Skrevet 12. april 2007 #11 Skrevet 12. april 2007 Det bør være tulleplystring... Litt lekeflørting er greit hvis det er åpenbart for alle at det er uskyldig moro, men hvis venninnen føler seg beglodd, går det over streken. Det er ubehagelig for både kjæreste og venninne hvis det virker som om han sikler etter henne, og hvis det er mer enn overtolkning som ligger bak... Da hadde jeg blitt ganske så sint. Skal man kikke på venninner, skal man ha takt nok til å gjøre det diskret.
Merchedes Skrevet 12. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. april 2007 (endret) xxx Endret 6. november 2007 av Merchedes
Gjest =tentacle= Skrevet 12. april 2007 #14 Skrevet 12. april 2007 Jeg tror ikke hun føler seg beglodd på noen ubehaglig måte, hun elsker det og den formen for oppmerksomhet. Det er ikke noe galt i det, jeg vil bare at min mann ikke skal gi henne det. Særlig på grunn av vindusepisodene, som hun fortalte. Jeg tror hun tenker -Han har lyst på meg, og liker ikke den tanken. ← Rar prioritering for venninnen din å først og fremst tenke på sole sitt ego. Hvis hun er sånn, er det ikke ålreit av mannen å gi henne bekreftelse, for det går på bekostning av deg.
Merchedes Skrevet 12. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 12. april 2007 (endret) xxx Endret 6. november 2007 av Merchedes
Mirabella76 Skrevet 12. april 2007 #16 Skrevet 12. april 2007 Nei, det hadde eg ikkje likt! Eg hadde blitt dritsur.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2007 #17 Skrevet 13. april 2007 Hadde ikke gjort meg en ting! Hjelpes, hva er det å bli så sint for? Jeg plystrer på kompisene mine støtt, men jeg gjør det jo ikke for å legge an på dem! Det er jo bare en morsom greie Ro ned!
Gjest Chrizzy Skrevet 13. april 2007 #18 Skrevet 13. april 2007 Hadde ikke gjort meg en ting! Hjelpes, hva er det å bli så sint for? Jeg plystrer på kompisene mine støtt, men jeg gjør det jo ikke for å legge an på dem! Det er jo bare en morsom greie Ro ned! ← Bare innrøm det, du er en skikkelig flørtepus!
Merchedes Skrevet 13. april 2007 Forfatter #19 Skrevet 13. april 2007 (endret) xxx Endret 6. november 2007 av Merchedes
Kosemose Skrevet 14. april 2007 #20 Skrevet 14. april 2007 Ja, det kan være at hun overdrev. Jeg opplever nok dette som ubehaglig nettopp fordi jeg føler at han bekrefter hennes ego, det gjør noe med min stolthet, både den jeg har for han og for meg. ← Syns venninnen din er litt ekkel som kommer til deg og "klager" over dette egentlig. Budskapet blir jo litt: "åh, det er såå slitsomt at mannen din syns jeg er så fin" - kan godt skjønne det gjør noe med din egenfølelse i fht venninnen din. Mannen din syns sikkert hun er søt, og med mindre han er en harrytass (som andre skriver) og gjør det med et glimt i øyet har han jo ikke gjort noe galt. Kanskje han gjør det som en morsom måte å si "hei" på og regner med at hun skjønner siden hun tross alt er din venninne? Jeg ville snakket med mannen min om at venninnen tror han flørter og er interessert i henne, og at dette gjør noe med din selvfølelse. Be ham la det være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå