Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tankefull
Skrevet

Vel...har datet en fyr i over en mnd. nå...og vi er veldig på nett...

Jeg er vel en jente som alltid har hatt problemer med å slippe mennesker under huden min...spesielt gutter...er alltid på vakt.

En dag så begynte han plutselig å snakke om dette...at han aldri hadde vært i et forhold som varte mer enn et par mnd. At han ikke klarte å binde seg, og at han fikk panikk når det gikk noen mnd. Han åpnet seg veldig om dette, og det synes jeg var litt merkverdig...jeg mener; Sier du det til en jente du vil treffe igjen og som du bare har datet i 7 uker?

Nå spilte jeg med åpne kort jeg også...selv om jeg har hatt langvarige forhold er det alltid jeg som har gått ut av dem...har fått samme angsten og er redd for å binde meg. Liker ikke tanken på at noen skal kunne få "kontroll" på meg...eller rettere sagt; Gi noen muligheten til å såre meg.

Vi pratet litt rundt dette, og hadde så fantastisk sex etterpå... :)

Nå sitter jeg med litt rare tanker i hodet...om vi begge kommer til å slappe av fordi vi tenker likt på den fronten, eller om vi sitter med med tanken; Hvem går først?

Vi bodde sammen nesten hele ferien, og han tar kontakt med meg hele tiden....Han er veldig ivrig...kliner med meg på åpen gate, holder rundt meg hele tiden...

Vi oppfører oss som vi har kjent hverandre i evigheter, og har det utrolig fint sammen...men burde det at han sa være en alarm eller burde jeg ta det som om han håper at denne gangen kan det bli noe mer? Han har faktisk kalt meg kjæresten sin....før samtalen vi hadde om dette med at han var redd for forhold.....

Hmmm....

Tankefull....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du burde definitivt ta det som om han håper at denne gangen kan det bli noe mer. Ville han ha dumpa deg finnes det mye mer ukompliserte måter å gjøre det på.

Jeg synes sju uker med dating høres lenge ut, jeg ville sagt det mye tidligere.

Endret av Cognizance
Gjest Tankefull
Skrevet

Jo takk :)

Klart; Nå ville han ikke dumpe meg NÅ da...tulla faktisk litt med det; Vi får se hvem som går fra den andre først da, siden vi er like redd for forhold begge to....

Greien er at han på en måte "advarte" meg...om at jeg var det nest lengste foholdet han har hatt....han prøvde alltid å se fremover, men fikk panikk etter en stund....

Grunne til at jeg reagerte er jo fordi han sa det til meg da....sier du slikt til en jente du ikke vil prøve med?

Ps: De 7 ukene var feil tastet... 5 uker skulle det stå.....

Skrevet

Samboeren min var slik. Det lengste forholdet han hadde før meg var på ett år, lenger fikk han det ikke til å fungere. Vi har vært sammen i mange år. Han er en helt vanlig mann som rett og slett ikke traff den rette før, så det behøver ikke å være noe rart i det. Og det at han forteller det, tyder vel kanskje heller på at han er åpen mot deg - som jo er positivt? :)

Gjest Tankefull
Skrevet

Ciara :klem:

La oss satse på det...rart om han skulle si noe sånt om ikke det var for at han ville jeg skulle bli bedre kjent med ham....

:klem: igjen og takk for svar dere :)

Skrevet

Ikke gå i fella og overanalysér :) Det kan hindre deg i å slappe av og nyte det du har. Det som skjer, det skjer. Vet ikke om det er en trøst, men det hjelper i hvert fall meg å tenke slik.

Skrevet
Grunne til at jeg reagerte er jo fordi han sa det til meg da....sier du slikt til en jente du ikke vil prøve med?

Nei, omvendt.

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Ikke analyser så mye, og la det flyte. Syns det høres lovende ut. :tommelsmil:

Skrevet

Vel, ikke for å skremme deg eller noe. Men en jeg datet sa noe av det samme, jeg hørte ikke etter siden vi hadde det veldig bra sammen. Men jommen trakk han seg unna til slutt!

Så du får vel bare vente og se.

Skrevet

Det største tullet jeg har hørt! hvis du hadde blitt kjempeforelska, hadde du hatt problemer med å være sammen med den personen i mer enn noen måneder, nei han er faktisk ikke interessert!

Skrevet
Det største tullet jeg har hørt! hvis du hadde blitt kjempeforelska, hadde du hatt problemer med å være sammen med den personen i mer enn noen måneder, nei han er faktisk ikke interessert!

Bare fordi din andre mennesker oppgir å ha følelser som ligger hinsides din emosjonelle erfaringshorisont betyr ikke at de ikke forteller sannheten.

Skrevet

Det ligger ikke hinsides min emosjonelle erfaringshorisont, har mye erfaring, og dette lukter det svidd av....... kvinner overanalyserer altfor mye, det han sier og prøver åå gjøre, er å få jenta til å prøve å synes synd på ham eller at jenta skal tenke at: kanskje han blir forelska i meg! nei han er nok ikke interessert....

Skrevet (endret)
det han sier og prøver åå gjøre, er å få jenta til å prøve å synes synd på  ham eller at jenta skal tenke at: kanskje han blir forelska i meg!

Apropos det med overanalysering ..... :P

Det er ikke alle menn som er kyniske manipulerende playere, det finnes faktisk de som sier ting slik som det er også, hvis utsagn ikke trenger analyse.

Endret av Cognizance
Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)
Vel, ikke for å skremme deg eller noe. Men en jeg datet sa noe av det samme, jeg hørte ikke etter siden vi hadde det veldig bra sammen. Men jommen trakk han seg unna til slutt!

Så du får vel bare vente og se.

Dette har skjedd de fleste, og det motsatte har også skjedd de fleste. Så ikke helt poenget med å skrive dette i det hele tatt jeg (for det virker som om du nesten vil skremme TS litt), da alle vet at både det ene og det andre en dag kan skje.

Jeg oppfattet han bare som ærlig jeg og kanskje med en liten "back-up" slik at han ikke vil være en som lurer henne.

Det ligger ikke hinsides min  emosjonelle erfaringshorisont, har mye erfaring, og dette lukter det svidd av....... kvinner overanalyserer altfor mye, det han sier og prøver åå gjøre, er å få jenta til å prøve å synes synd på  ham eller at jenta skal tenke at: kanskje han blir forelska i meg! nei han er nok ikke interessert....

Hvorfor skulle han ville få henne til å tenke det med forelskelse hvis han ikke er interessert? :klaske:

Det er da i såfall noe av det dummeste han kan gjøre.

Tror det bare er du som har vært litt uheldig her, jeg.

Samtidig får han jo sex også!.... :grine:  :forvirret:

Misunnelig? Tørke hos deg, eller?

Nei, her lukter det mye misunnelse fra flere av dere pessimister.

Og for Guds skyld, slutt med den "han er faktisk ikke interessert". Dritt lei av å høre om den setningen/boka i annent hvert innlegg her. Oprah er faktisk ikke så himla kult, og vi er heller ikke så amerikaniserte. Måten vi dater på her i Norge er litt forskjellig fra amerikanernes. I hvertfall når det kommer til storbyene der.

TS: Som sagt. Ikke analyser for mye å la det flyte. Du må tørre å kanskje gå på en smell, men etter hva du har skrevet syns jeg som nevnt, at det virker lovende. Krysser fingrene for deg! Jeg tror dette går bra, jeg. :)

Ikke bry deg om misunnelige brukere som alltid har et halvtomt glass.

Endret av Frøken Titt
Skrevet

nei nei nei og atter nei, denne fyren lurer jenta trill rundt, han får henne til å tro at han kommer til å like henne bedre og bedre, men sannheten er at han lurer henne, og har en unnskyldning for ikke å bli sammen med henne fordi han er jo så usikker stakkar og har problemer med å binde seg :grine:

Han har bestemt seg for kanskje holde på henne i noen måndeder for så å dumpe henne, og gi til grunn at han har problemer med å være i et forhold........

Skrevet

Etter det du skriver er han veldig forelsket i deg TS. Hvor lenge et forhold varer kan man jo aldri vite, uansett om personene har eller ikke har lengre forhold bak seg. Det med at han ikke har klart mer enn 2 mnd. tidligere er jo bare fakta og trenger ikke ha noe med DETTE forholdet å gjøre. Han har ventet på DEG !!!

Ta en dag om gangen og nyt det !!! Lykke til !

Skrevet

Ja ja det er mange som er naive her og lettlurte, han har vel ikke kalt deg kjæresten min siden han sa det der da.......... stemmer vel det?

Skrevet

Ett nytt forhold som har vart bare noen uker er ikke garantert å lykkes uansett. Men ikke tenk for mye hvis han behandler deg bra og kjemien er tilstede. Lev her og nå og nyt det.

Hvis du skal gjøre deg litt kostbar, kan du nevne at du også har problemer med å binde deg og at det skremmer deg litt, men ta heller en dag av gangen.

De fleste er litt skeptiske til forhold i starten, og man kan ikke påstå at man kjenner den andre etter noen uker selv om man er forelsket (eller nettopp derfor).

Skrevet
Ja ja  det er mange som er naive her og lettlurte, han har vel ikke kalt deg kjæresten min siden han sa det der da.......... stemmer vel det?

Snakk om å mala fanden på veggen da!!

Sjøl om han har problem med å binde seg så seier jo TS at ho har det ho også, kan like godt være ho som bryter ut , ein veit aldri korleis eit forhold vil utarte seg, og sjøl om ein er kjempe forelska begge to så er det ikkje sikkert forholdet varer livet ut.

TS: kos deg med da du har no, ingen veit korleis forholdet vil bli, kansje det varer livet ut, kansje ikkje, men du må nyte det du har, ellers så kan faktisk din usikkerhet gjere at forholdet tar slutt, bare vær sånn du va før dåke hadde den praten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...