Gjest Gjest_Billeba_* Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Jeg jobber ilag med en god del folk,deriblandt en fyr som jeg tolker det dithen at han flørter på jobb..eller? En av de første gangene vi jobba ilag begynte han å prate om alt mulig om seg selv og spurte og grov om meg. det er greit men han begynte å legge ut om at han bodde i kollektiv i en leilighet som han og dama hadde delt før og nå var det slutt med denne dama osv. jeg synes han fortalte litt mye om seg selv og sin status iforhold til at jeg ikke kjenner han. sist gang vi jobba ilag så kom han plutselig bort til meg med en kopp vann til seg selv og til meg sånn uten videre. har du lyst på vann spurte han og jeg takka ja. Dette var 2.gangen vi jobba ilag så vi er ikke venner eller noe slikt sånn sett. Jeg merker jeg blir mistenksom med engang.. Er han bare grei? flørter han eller er han ute etter noe?
Gjest Maksprell Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Trivelige folk er ikke til å spøke med!
Cognizance Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Kan være han bare er slik mot alle. Uansett trenger det ikke bety at han forventer noe av deg.
Gjest Pjusk Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Hvordan i all verden skal noen kunne svare deg på dette? Forøvrig synes jeg han hørtes ut som en hyggelig, pratsom fyr - men for alt jeg vet kan det hende at han er en skikkelig flørt som skamløst prøver å forføre deg med vann...
Annie70 Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Tolk det som om han bare er en hyggelig kollega. Ihvertfall til det motsatte er bevist. Det behøver ikke være skjulte hensikter bak alt menn gjør Ville satt pris på at en kollaga gjorde slikt jeg. Alltid hyggelig å bli kjent med flere.
Gjest Frøken Titt Skrevet 12. april 2007 #8 Skrevet 12. april 2007 Tolk det som om han bare er en hyggelig kollega. Ihvertfall til det motsatte er bevist. Det behøver ikke være skjulte hensikter bak alt menn gjør Ville satt pris på at en kollaga gjorde slikt jeg. Alltid hyggelig å bli kjent med flere. ← Jeg ville også tolket det som noe vennskapelig inntil det motsatte er bevist. Kan jo hende han flørter (fælt så negative folk var i denne tråden), så bare vent å se til neste gang. Liker du han kan jo du flørte litt også. Enig med Annie70 jam.
Gjest Frøken Titt Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 Hvordan i all verden skal noen kunne svare deg på dette? ← Ufffffffffff. Folk har da svart, så da har de jo tydeligvis muligheten til å kunne svare da.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2007 #10 Skrevet 12. april 2007 Ja! Nok et tåpelig spørsmål! Og før du kveler meg fordi du kjeder vettet av deg så var det bare en bekreftelse av trådstarters egen ordlegging!
Gjest Pjusk Skrevet 12. april 2007 #11 Skrevet 12. april 2007 Ufffffffffff. Folk har da svart, så da har de jo tydeligvis muligheten til å kunne svare da. ← Selvfølgelig kan folk svare! Men poenget mitt er om man kan svare noe fornuftig. Det er som om jeg skulle spurt: "Den nye naboen virket litt kort da jeg møtte han ved postkassen i dag. Betyr det at han ikke liker å være naboen min?"
MrBrightside Skrevet 12. april 2007 #12 Skrevet 12. april 2007 er ikke rart mange menn vegrer seg for å gå bort til kvinner når mange ved første tegn til normal menneskelig kontakt fra menn setter i gang alle slags varselsystemer. Og hva om han faktisk prøver å flørte litt ? Da er det bare kjipt og ekkelt ?
Gjest Pjusk Skrevet 12. april 2007 #13 Skrevet 12. april 2007 Jeg har en tendesns til å snakke hull i hodet på mange jeg treffer på min vei. Om det så er på en dugnad på skolen eller på jobben. Hmmm, kanskje "alle" i gata tror jeg nå prøver å sjekke om mennen deres?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå