Smoothie Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Den bærbare pcen min har vært på reperasjon før, to ganger! Den første gangen var det "hengslene" som var sprukket, den andre gangen var det vifta som var ødelagt! Denne gangen er det ikke noe "fysisk"... Dataen er treig og henger seg opp HELE tiden... Har ikke for mye innpå her heller, for den er nettopp installert på nytt! Kan det være noe galt med hovudkortet, og har jeg krav på ny pc? Er jo det jeg vil ha... vil ikke ha SÅ mye problemer... Dataen er litt over ett år gammel, og garantien er vell utgått... Men er det ikke sånn at man har fem års frist ellerno? Måtte ikke betale for noen av reperasjonene....
Nella Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 At dataen er treg kan skyldes mye som ikke dekkes av noe garanti/reklamasjon. Feks programmer som har lagt seg til og kjører i bakgrunnen, virus, spam av forskjellige slag, ad programmer. Søk litt rundt og last ned og kjør programmer som fjerner sånne ting. Så kan du se og om den fortsatt er treg. Lite ram kan gjøre maskinen treg, men det går ikke på garanti. Da må du bare kjøpe mer ram og sette i. Spyboot, ad-aware er et par programmer jeg syns er kjekke for å rydde opp litt innimellom. Slette temp filer er også lurt.
Frey Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Selger skal vel ha muligheten til å prøve å reparere en feil to ganger før du kan heve kjøpet. Siden det er forskjellige feil som har oppstått på din så har du vel ikke krav på det desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå