Gå til innhold

Sprøytelakkere kjøkken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å sprøytelakkere kjøkkenet vårt...billigere enn å kjøpe nytt, dessuten har vi et altfor dyrt kjøkken til at det bør skiftes ut (Huseby Kjøkken), siden det bare er 4 år gammelt...

(vi valgte det ikke, men kom med huset vi kjøpte)

MEN: noen som har erfaring med å sprøytelakkere skuffe-og skapfronter?

Hvordan er det med resten av skroget? Får jo ikke skrudd ned resten av kjøkkenet, men ønsket er at alt blir hvitt...Blir vel ikke pent å male skroget selv med rulle? Lakkering er i høyglans, det får man vel ikke til med rulle? :roll:

Alt av erfaring mottas med takk? Evt hvilket firma i Oslo/Akershus bør jeg velge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjorde noe slikt med de gamle dørene på kjøkkenet vårt, vi leverte de inn og fikk det gjort, så helt hva de malte med og slikt vet jeg ikke, men det fungerte helt greit i noen år, og det ble fint. Men får et par år siden byttet vi skapfrontene/skuffer og benkplate, ble ikke så gale pris det heller, men nok dyrere enn å male

Skrevet

Jeg har ikke gjort det selv, men kjenner noen... Det var veldig vellykket, og det ser ikke teit ut at skroget ikke er like høyglanset. Men det kommer kanskje an på hvor mye av skroget som er synlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...