Irmelinn Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Jeg har begynt å planlegge masse. Har funnet masse på nett som jeg vil/skal ha i bryllupet og som jeg kunne tenke meg å kjøpe nå. Men skal jo ikke gifte meg før i august 2008. Er det noen av dere som har begynt å kjøpe ting eller har dere bare funnet det dere vil ha også venter dere litt? Jeg er så usikker på om jeg bare skal begynne å kjøpe. Har jo funnet invitasjoner, tiara, sko, brudepikekjoler, pynt+++
^me^ Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 (endret) jeg har funnet: - brudekjole - sko - bukett - strømpebånd - hårfrisyre - blomsterpikekjole - tiara til meg og blomsterpike - invitasjon - hefte med sanger, meny og div. - bordpynt (oppsats, telysholdere, kubbelys) - navneskiltholdere - kake (og har bestilt den av min tante ) jeg har oxo laget: - gjesteliste - liste over sanger jeg vil ha - laget en kjøreplan som må fåes litt mer hjelp med... - en what to do list fra nå av og til den store dagen - funnet menyen - funnet inngang-utgang brudemarsjene og salmene - ønskeliste - huskeliste - har forlovere til oss begge - har bestilt kirke og lokale - har funnet blomsterpike - vet hvordan jeg skal ha bryllupet i detalj Endret 12. april 2007 av ^me^
Irmelinn Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2007 jeg har funnet: - brudekjole - sko - bukett - strømpebånd - hårfrisyre - blomsterpikekjole - tiara til meg og blomsterpike - invitasjon - hefte med sanger, meny og div. - bordpynt (oppsats, telysholdere, kubbelys) - navneskiltholdere - kake (og har bestilt den av min tante ) jeg har oxo laget: - gjesteliste - liste over sanger jeg vil ha - laget en kjøreplan som må fåes litt mer hjelp med... - en what to do list fra nå av og til den store dagen - funnet menyen - funnet inngang-utgang brudemarsjene og salmene - har forlovere til oss begge - har bestilt kirke og lokale - har funnet blomsterpike - vet hvordan jeg skal ha bryllupet i detalj ← Oj da er jeg kanskje ikke så tidlig ute alikevell.. Jeg som trudde jeg stressa sånn.. Alle i min og foloveden sin familie sier at vi er alt for tidlig ute med planleggingen og at det er så mye som blir å forandre seg frem til dagen.. Har du kjøpt noe av de tingene du har funnet? Eller har du det enda bare på papiret/i hodet?
^me^ Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 (endret) jeg har bare laget min egen bryllups mappe på dataen som jeg har lagret alle ting jeg vil ha som har komt opp etterhvert.. har ikke kjøpt noe enda. slapp av vi er bare veldig tidlig ute...vi har lenge igjen.. Endret 12. april 2007 av ^me^
Irmelinn Skrevet 12. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2007 jeg har bare laget min egen bryllups mappe på dataen som jeg har lagret alle ting jeg vil ha som har komt opp etterhvert.. har ikke kjøpt noe enda. slapp av vi er bare veldig tidlig ute...vi har lenge igjen.. ← Hehe, ja det kommer jo etterhvert:) Jeg er bare så gira synes dette er så gøy:)
Emilie_82 Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Vi har bestilt kirke, lokale og fotograf, og bestemt oss for hva slags album og hvor mange sider. Gjesteliste er skrevet, men den er litt usikker enda. Meny har vi bestemt oss for, forlovere er ordna, brudepike og brudesvenn er fiksa, og toastmaster er i boks. Ellers har jeg transport i bakhodet, sanger har jeg kikket litt på, musikk i kirke + lokale har jeg et par navn på, men ikke bestemt. Innbydelser m/tekst er vi nesten sikre på hvordan vi vil ha, bordkort har vi to alternativer om, og farge på blomster er bestemt. Bukettform skal være dråpe, men vet ikke enda akkurat hvordan jeg vil ha den. Kjole aner jeg ikke enda. Kake har vi kikket litt på, men ikke bestemt oss for. Egentlig har vi vel kikket på det meste, gjort oss noen tanker, men ikke bestemt oss helt for. Et bilde begynner likevel å bli dannet om hvordan det hele skal bli (forhåpentligvis iallefall ) Det er moro å planlegge
Gjest Septima Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Vi har ikke booket noe, og heller ikke begynt å kjøpe inn noe. Har mange tanker og ideer, men ingen er satt ut i live enda.
Gjest Ballerina Skrevet 12. april 2007 #8 Skrevet 12. april 2007 Vi har booka kirke og lokalet. Utenom det så har jeg kjøpt inn det jeg trenger til innbydelser og bordkort og laget en prøve på en av hver av dem... ellers er det bare drømme-stadiet her! Jo: vi har funnet bilen vi skal bruke!!
Gjest Veronica Mars Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 (endret) *Slettet* Peller meg tillbake til 2007 brudene jeg... Endret 12. april 2007 av Veronica Mars
rsa Skrevet 12. april 2007 #10 Skrevet 12. april 2007 Har ikke kjøpt noe som helst, men har mange idéer. Det eneste jeg faktisk har begynt med er å legge om kostholdet. Vanskelig Hadde jeg brukt like mye tid på eksamen som jeg har gjort på å "tenke bryllup" hadde jeg gjort det superbra
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 12. april 2007 #11 Skrevet 12. april 2007 Skal vi se... Det vi har i orden er kirke, lokale og frisør/sminkør. Må se å få sendt mail til fotografer snart, altså...
Gjest Frk Åberg Skrevet 12. april 2007 #12 Skrevet 12. april 2007 Har bestilt lokale, fordi vi hørte at det lokalet kan bli raskt fullbooket (5-10 minutters kjøretur fra kirka, passe stort, overkommelig pris, veldig koselig, og mulighet for å sitte ute). Har faktisk også bestilt en mann som skal lage mat, usikker på hvorfor. Tror det var fordi svigermor kjenner ham, og vi får en god pris. Folk sier vi må bestille kirke fordi det er en populær kirke, men de har ikke åpnet for bestilling enda. Ellers har vi ikke kjøpt eller gjort stort. Har snakket en del. Og satt opp en foreløpig gjesteliste, for å kunne gjøre et økonomisk overslag, samt vite hvor stort lokale vi måtte ha. Har også diskutert mat. Har tenkt en del på kjole, men ikke konkludert med noe. Skal faktisk på kjoleprøvig på lørdag, men det er mest for moro skyld. Har ikke planer om å kjøpe en vanlig brudekjole, men det er jo lov å kikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå