dront Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Dumt spørsmål kanskje, men jeg har tenkt å kjøpe et program jeg trenger. Såvidt jeg ser er den eneste muligheten å laste ned programmet fra siden til firmaet etter å ha betalt. Jeg har aldri gjort det på denne måten før, er vant til å bestille på nettet, men da har jeg alltid fått pakke med følgeseddel... Det er viktig for meg å få kvittering på kjøpet - så jeg er heller føre var; vil jeg få en gyldig kvittering på mail e.l? Bankutskrift holder ikke i regnskapet...
Dru Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Regner med at du vil få kvittering på mail, jeg har aldri opplevd å ikke få det.
dront Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2007 Fint - satser på det Det er et seriøst selskap, så burde jo være en selvfølge. Men de er ikke norske.
ArneA Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Kjøpte Nero via nettsiden deres. Ingen problemer derfra, fikk kvittering på mail som jeg printet ut. Den er gyldig på samme måte som du ellers ville fått en kvittering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå