Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Laila_*
Skrevet

Typen min som eg skal ha det andre bornet med går på noko som han og venene kallar for "Laurdagsklubb" kvar einaste. Denne byrjar klokka tre og held på nokre timar. Det er KUN for menn, og det går i øldrikking (evt. konjakk) pluss myyyykje skvaldring og mannfolkprat.

Kvar einaste laurdagskveld må eg hente han med bil på denne plasse. Så går vi heim og lagar mat og så sovnar han på sofaen pga av alkoholinntaket....

Er det sånn livet mitt skal vere for alltid??

:grine:

Kvifor kan han ikkje av og til prioritere meg i helgane??

:tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne karen virker litt selvopptatt...

Kanskje han har det for behagelig, siden du stiller opp og er sjåfør for ham hver eneste lørdag. Hva med å finne på noe helt alene f.eks. hver eneste søndag framover. Så kan han passe barn og sitte alene i flere timer da. Da burde han ta hintet...

Skrevet

Dette hadde jeg aldrii verden godtatt! Grunn at han fortsetter er jo for at han får lov! Nei sett krav til han om at han må iallefall sette av to lørdager i måneden til deg.Dere er jo en familie nå og da må han prioritere deg fremfor kompisene sine. Men klart det er viktig med kompiser og finne på ting med dem , men ikke HVER lørdag!

Skrevet

Oi da. jeg hadde ikke syns det var greit om min mann var på fylla hver lørdag, nei

Har du tatt det opp?

Jeg syns du skal kjenne etter hva du føler, og hvis du føler at dette blir for mye for deg å takle (Det høres jo sånn ut..)

så still han et ultimatum. Han blir hjemme de neste 3 helgene f.eks hvis han vil være sammen med deg-for å vise deg respekt og for å vise at han er intr i å ta i et tak hjemme-både sosialt og praktisk -også på en lørdagskveld.

Hvis han ikke kan det-kan han ofre andre ting for deg? og er han ikke intr i å være med deg en hyggelig lørdag med familien sin?

Hvis jeg var deg ville jeg stilt han det ultimatet. og videre fremover ville jeg forlangt at han ikke går dit hver eneste, men også blir hjemme flere lørdager i måneden, av egen vilje også (selvf)

Har du ikke tatt det opp før, ville jeg fortalt han jeg følte. Og sett så hva som skjer.

klem til deg

Lykke til

Skrevet
Typen min som eg skal ha det andre bornet med går på noko som han og venene kallar for "Laurdagsklubb" kvar einaste. Denne byrjar klokka tre og held på nokre timar. Det er KUN for menn, og det går i øldrikking (evt. konjakk) pluss myyyykje skvaldring og mannfolkprat.

Kvar einaste laurdagskveld må eg hente han med bil på denne plasse. Så går vi heim og lagar mat og så sovnar han på sofaen pga av alkoholinntaket....

Er det sånn livet mitt skal vere for alltid??

:grine:

Kvifor kan han ikkje av og til prioritere meg i helgane??

:tristbla:

Virker som dere er unge? Du skriver typen bla. Høres veldig ungt ut!

Mulig han ikke har klart å slippe taket i helgefylla,noen er trege :) man kutter ikke ut venner pga familien,men i en periode i livet blir de nedtonet.

Har dere planer for helgene? Hva pleier dere å gjøre+

Snakk og planlegg sammen. tur ut dere to, be venner på god mat osv. tidlig opp på søndag og ta med ungen i marka.

Det er ikke alltid gøy og sitte foran ruta hver lørdag, selv etter man er familisert. Kanse vennene har blitt hans "pusterom"

Er de andre gutta single+ da forstår jeg kansje mere hvorfor han dras dit. Kjipt å si neitakk, jeg har kone og barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...