Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2002 #1 Skrevet 29. mars 2002 jeg trenger langt hår fort!!! skal i et sommerbryllup og ønsker langt hår!noen somhar gode råd? hva jeg kan bruke i håret mitt eller om det er noe annet som lønner seg? alle gode råd tas i mot med et takk:)
Gjest svenskbrud Skrevet 29. mars 2002 #2 Skrevet 29. mars 2002 hårförlängning med löshår i din färg är nog det enda som funkar för dig om du behöver långt hår till sommaren. Jag klippte mig kort i augusti 2000, strax ovanför axlarna och nu har håret, med toppning var 6:e månad, växt ut ca 15-20 cm under axlarna. så jag föreslår hårförlängning!
Tusseline Skrevet 30. mars 2002 #4 Skrevet 30. mars 2002 har hørt at å skylle håret i ølgjær skal få fortgang på veksten har ikke prøvd dette selv. noen med erfaring?12
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Hairextation kan du ta for å forlenge håret. MEN. pass på at du tar det hos noen som birkelig kan det. Kjenner en som tok det, og hun begynte bare å miste sitt eget hår etterhvert, og ble masse floker pga limet og sånn. Tror hun tok det i en slags utenlandsksjappe i Oslo. anbefaler å ikke ta det der. (;
Gjest Tanita Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg tror det skal hjelpe å stusse håret hver 4. eller 6. uke og bruke gode produkter pluss hårkur. Spis sunt og ta sink og b-vitaminer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå