Gjest Gjest Skrevet 12. april 2007 #1 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg har byttet optiker, og den nye sa at jeg hadde litt skjeve hornhinner... Ble litt usikker på hvordan han fant det ut, synstesten var ikke på langt nær så omfattende som hos de andre jeg har vært... Jeg så først inn i en sånn monitor, og så veldig kort på noen bokstaver (vanlig tavle). Hvordan kunne han da vite at jeg hadde litt skjeve hornhinner? Har ikke veldig lav styrke, men føler jeg trenger brillene til lesing... Følte at han var litt uprofesjonell, og feide meg av med at det var så lite.. Har bitt tatt seriøst hos andre optikere altså, men følte meg litt dum etter at jeg var hos han siste.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 12. april 2007 #2 Del Skrevet 12. april 2007 Fikk du se på noen streker som gikk på kryss og tvers? Det er en test for å sjekke hornhinnene tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2007 #3 Del Skrevet 12. april 2007 Nei, det var det jeg ikke gjorde. Jeg trodde også man måtte det for å sjekke hornhinnene...? Eller at man får se på noe som beveger seg og man skal si når to ting står over hverandre. Jeg så kun inn i den monitorgreien, og så bare på en eller to tavler med bokstaver... Der jeg har vært før har det vært mye mer omfattende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå