Gå til innhold

Fri til foreldresamtaler?

Anbefalte innlegg

Gjest *Magica*
Skrevet

Får dere fri fra jobb til foreldresamtaler i skole og barnehage? Med lønn? Uten lønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten lønn, selvfølgelig .. hos oss jobber vi inn igjen sånt fravær.

Gjest Miss Guided
Skrevet

Vi bruker av fleksitiden vår.

Gjest Marillia
Skrevet

Jeg prøver å velge tidspunkt da jeg har fri. Jeg jobber ikke fullt, så derfor har det aldri vært snakk om å ha fri for å gå på foreldresamtaler. Om jeg måtte ha fri, så blir det fri uten lønn.

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg prøver å legge det til fritiden min, før eller etter jobb. Dersom det ikke lar seg gjøre, får jeg fri - men selvsagt uten lønn.

Skrevet

Hos oss har vi ordninger med velferdspermisjoner. Jeg regner med at jeg ville fått fri til det - uten trekk i lønn.

Men arbeidssituasjonen i avdelingen jeg jobber er slik at vi har frihet under ansvar - så jeg ville ha sittet på hjemmekontor og tatt møtet i arbeidstiden uten dårlig samvittighet. (jobber mye ubetalt overtid også da...)

Skrevet

Jeg er også vant til "Frihet under ansvar". Dvs at "jeg kommer og går som jeg vil", men at jeg ikke kan skyve jobben over på andre. Er det noe som MÅ gjøres til neste dag blir det mye arbeid utover kvelden (og kansje natta om jeg jobber hjemme). Men til gjengjeld kan jeg ta meg fri til slike ting som foreldremøter, tannlege, lege, etc, etc, såfremt det ikke kolliderer med noe annet viktig på jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...