Gå til innhold

Menn til begjær??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

jeg har også vanskelig for å tenne på folk på den måten..

drømmen er å finne en å dele livet med som jeg alltid vil begjære like sterkt. en som alltid kan få det til å sitre i m*** :rodme:

en som alltid får meg vill og gal. er det for mye for langt eller dabber alltid sexen av etter tid?

er kanskje på vei tilbake til eksen min nå, men er litt redd fordi det skal litt til for at han skal tenne meg. elsker utseendet hans, kroppen hans og alt han gjør med meg, men allikevel tar det tid... syns det er litt rart jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Dette er interessant og ganske merkelig. Da jeg var forelsket i en jente i klassen min (3. klasse på barneskolen), var det ikke utpregede seksuelle tanker inne i bildet. Men for voksne mennesker trodde jeg faktisk at forelskelse og seksuelle følelser gikk hånd i hånd. Er det virkelig slik at du synes seksuelle tanker er skitne? Er dette beslektet med at enkelte kvinner tiltrekkes av fanger tro. De kan slippe følelsene løs fordi mannen er primitiv og uedel og ikke stiller krav til tekkelighet e.l.?

Det er jo ikke det at tanken på sex er helt utelukket i forelskelsens rus. Det er mere det at lykkefølelsen er FOR sterk..at jeg blir redd for å ødelegge "det vakre"..Mulig at jeg formulerte meg klossete.

For når forelskelsens rus har lagt seg litt så pleier det å gå seg til.. :wink:

Jeg vet da om voksne menn som også har hatt slike tanker!

Dette har heller ingenting med hva slags type menn jeg har med å gjøre. Jeg slipper meg ikke mere løs fordi om mannen er "primitiv".

En kan vel kanskje si at ons er mere styrt av begjær.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Ivanka

Det problemet du hadde igår har jeg idag.......

Nå står han rett foran meg.

MMMMMMMMMMMMMMMM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner ikke på en flott kropp og et pent fjes jeg heller, selv om jeg syns d er tiltrekkende og liker å se på d. Tenner gjør jeg først når jeg snakker m en person og kjenner på kjemien mellom oss og merker om fyren har glimt i øyet; altså sjarm og utstråling, men da kan jeg til gjengjeld tenne så jeg blir helt skremt av meg selv.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest silvelin

Mange morsomme svar her.. hver sine problemer.. :lol: eller problemer..å tenne på en medstudent er vel ikke akkurat et problem.. heller litt spenning i hverdagen.. heldiggris synes jeg.. :wink:

Og Pinocchio, tror du muligens er inne på noe der, men jeg har tenkt og tenkt, både tidligere og nå, og kommer ikke på hva jeg kunne evt. "gjort" for meg selv under sex..Men du har nok rett, kan ha mye med seg selv å gjøre. Men har nok ikke noen tanker som er for skitne.. ganske åpen slik ja, men det er det ikke alle som er.

Skal forresten på date til helgen..for første gang på 6 år.. er spent.. :P Kansje blir mitt begjær vekket da?? Kan jo håpe.. Skal i tilfelle passe på å ha det deilig selv også om daten skulle få følger.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder det å ikke begjære den man er forelsket i:

Joda, menn har nok også slike tanker. Når jeg tenker nøye etter har jeg kanskje snev av det selv.

Har lest at det finnes menn som bare får det til med horer, det er nok uttrykk for det samme fenomenet som kvinner som trekkes mot fanger. Tror det har sammenheng med at de ser på sex som skittent og syndig og dermed ikke klarer å rette begjæret mot rene, pene "normale" mennesker. Mange av oss har nok snev av dette, dog ikke så mye som nevnte grupper.

Har lest her på KG at noen (kanskje jeg selv også) synes det er spesielt opphissende med munnsex fordi det er rått. Dette er kanskje også beslektet med dette fenomenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...