Gå til innhold

Menn til begjær??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest silvelin

Jeg skulle sånn ønske jeg traff en mann som vekker mitt begjær. Må innrømme at jeg så og si aldri har opplevd det (jeg er 25..). Jeg syns det er godt med sex fysisk, når vi først kommer i gang.. men går skjelden (aldri) rundt og føler lyst på noen. Føler meg helt uttafor, virker som andre blir kåte av hverandre bare ved å gå forbi hverandre.. Er det bare meg som er sånn som dette?? (Jeg liker godt å kose, og nærhet, og har hatt flere kjærester, og en samboer jeg elsket, så jeg er ikke helt uerfaren heller..) Virker for meg som det er så lett for menn å tenne på kvinner, mens ikke alltid så fort gjort for en kvinne å tenne på menn.. Eller kansje er dette bare sånn for meg.. Vil begjære noen jeg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Er det noen filmstjerner e.l. du synes er sexy da? Har du aldri sett en mann (i virkeligheten, på TV eller film) du synes har vært tiltrekkende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silvelin

Jeg synes mange er tiltrekkende, vakre, pene, sexy oosv. Men det betyr ikke at jeg blir kåt.. det må nok til mer (eller noe annet) for å vekke mitt begjær... Betyr det at du blir opphisset av å se tiltrekkende "stjerner" ? At det er nok liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sånn hadde jeg det også. venninner sa "å han der har jeg bare såå lyst på", jeg skjønte ikke hva de mente (forelskelse ja, men kun begjær - nei). Helt til jeg pluttselig en dag fikk, - rett og slett - LYST på en mann (og han var ingen filmstjerne eller en modell jeg så på TV.... hallo?), Jeg var ikke forelsket på den måten, trodde ikke denne mannen var en jeg kunne tenke meg å være sammen med, hadde rett og slett bare (veeeldig) LYST på ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette har jeg også tenkt mye på i det siste...

Til tross for at jeg er kvinne og forholdsvis ren i mine tanker, så tør jeg ikke besudle min "utkårede" med slike fantasier.. :oops:

Derimot når jeg ikke er forelsket.... :wink:

hmmmm :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes mange er tiltrekkende, vakre, pene, sexy oosv. Men det betyr ikke at jeg blir kåt.. det må nok til mer (eller noe annet) for å vekke mitt begjær... Betyr det at du blir opphisset av å se tiltrekkende "stjerner" ? At det er nok liksom?

Jeg blir ikke opphisset av å se en stjerne på TV. Brakte det inn for å utvide "søket". Jeg ser ofte damer jeg kunne tenkt meg å ha sex med, men det betyr ikke at jeg får stå umiddelbart. Men for å illustrere med et kjent menneske: Hvis jeg var på fest med Catherine Zeta-Jones og hun hadde lagt an på meg, hadde jeg blitt kåt. Jeg hadde ikke nølt et sekund med å ligge med henne. (Meget sannsynlig scenario)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg også tenkt mye på i det siste...

Til tross for at jeg er kvinne og forholdsvis ren i mine tanker, så tør jeg ikke besudle min "utkårede" med slike fantasier.. :oops:  

Derimot når jeg ikke er forelsket.... :wink:  

hmmmm :roll:

Dette er interessant og ganske merkelig. Da jeg var forelsket i en jente i klassen min (3. klasse på barneskolen), var det ikke utpregede seksuelle tanker inne i bildet. Men for voksne mennesker trodde jeg faktisk at forelskelse og seksuelle følelser gikk hånd i hånd. Er det virkelig slik at du synes seksuelle tanker er skitne? Er dette beslektet med at enkelte kvinner tiltrekkes av fanger tro. De kan slippe følelsene løs fordi mannen er primitiv og uedel og ikke stiller krav til tekkelighet e.l.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silvelin

Tenker på ditt "sannsynlige scenario" Mann40.. :lol: Skjønner hva du mener.. Kan jo tenke en del mennesker som ser veldig flotte ut (ogvirker sympatiske i tillegg..), men jeg tror ikke jeg nødvendigvis hadde følt veldig begjær etter denne personen i en gitt "sannsynlig" setting... Hadde nok blitt som ellers i livet mitt, måtte nok mer til ja.. (ser jo ikke bort fra at jeg hadde blitt smigret og fått lyst å ha sex av den grunn da.. :ler: )

Gleder meg til den dagen jeg ser en på bussen som jeg bare virkelig har LYST på! Skjer vel etterhver.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en slik "lyst-følelse" i dag. Jeg var på veg til skolen og skulle av toget. Idet jeg reiste meg møtte jeg blikket til den vakreste jenta jeg noengang har sett. Hun forsvant for meg på perrongen så noe mer ble det ikke ut av det. Men jeg kjente sittring i hele kroppen i det blikkene våre møttes - hærlig!

Kan ikke la være å tenke på henne. Men kan ikke akuratt si at det var en "vil ha sex med deg" følelse - mer enn "lyst til å bli kjent med" følselse :D

... håper å se henne igjen på toget i morgen .... (tror kanskje jeg begynner å bli litt forelsket .... Kjærlighet ved første blikk :wink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silvelin. Hvor flink er du til å gjøre krav på ditt eget begjær når du har sex? Din egen smak?

Mulig jeg bommer skikkelig, men veldig mange av de jeg kjenner som har hatt en sånn "midt på treet- sexlyst," har ofte ansett sine egne fantasier, ønsker eller sin egen unike smak som noe de aldri kunne tenke seg å innrømme for en de syntes var tiltrekkende.

Når det er situasjonen for en jente, så er det lett å forstå at sex og begjær blir litt ..småkjedelig?

Som sagt. Dette trenger jo ikke å ha noe med deg å gjøre. Men kan sikkert ikke skade å tenke igjennom det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det festlige var at han kom vandrende forbi i samme øyeblikk som innlegget mitt over spratt frem på skjermen... oops.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gudegave

Når jeg leser denne tråden skjønner jeg godt hvorfor det har blitt betraktet som en gudegave til de som har en fetisj og eller transer som bare trenger å ta på seg noen plagg får å oppnå dette begjæret og få tilfredsstillt seg. Synes hvertfall synd på de som ikke har denne evnen til å begjære noen/noe og få utspill for sine følelser. Av de tingene som gir meg livslyst og livsglede er dette kanskje denne følelsen det som ligger aller høyest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...