Gå til innhold

Hvorfor i alle dager...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen andre åpensinnede her inne som gjentatte ganger har tatt seg selv i å tenne på tanken av sin elskede ha sex med sine ekser eller sine tidligere elskerinner? Dette er ganske uvanlig tror jeg... Eller? Kjenner noen andre seg igjen?

Tanken på det... Nysgjerrigheten på hvordan de gjorde ting sammen?

Er det bare jeg som tenker sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er for ille at du kaller et så vanlig fenomen for "sykt". Det er faktisk veldig vanlig at folk tenner på å se på at den andre har sex med noen annen, eller at man har det som en fantasi at den andre har sex med andre.

Skrevet

Svaret er biologisk. En mental forsvarsmekanisme, konkurranse får deg til å bli kåtere på partneren, og dermed også gjøre noe for å forsvare deg, feks hisse partneren opp og ha sex for å forsterke eget forhold.

Gjest Jente 27
Skrevet

Hei.

Det er ikke noe unaturlig, men det blir kanskje ikke snakket så mye om.

Kjæresten min og jeg har fantasert om det, at vi har hatt sex med eksene våre. Da mener jeg at vi har fortalt hverandre seksuelle historier som f.eks:

- Hvordan han og eksen hadde sex

- Hva hun likte ( om han kunne gjøre det samme med meg)

- Hvordan så hun ut? ( om jeg ikke hadde sett henne)

- Om han kan fortelle noen seksuelle historer de har opplevd sammen

Det som er skummelt med å begynne å dra inn ekser er sjalusi. Tanker som kanskje ellers ikke ville dukket opp som

- Så hun bedre ut enn meg?

- Var hun bedre i sengen enn meg?

- Hadde hun finere pupper

- Trangere

Dette er bare for å nevne noen, men listen kan bli uendelig lang, om sjalusien og usikkerheten dukker opp.

Har også hatt en eks som dette var helt unaturlig for, han ville ikke snakke om sin eks til meg, han nektet! Men det er noe jeg måtte respektere.

Vi delte ikke denne fantasien om å dra inn ekser i våres seksualliv.

Men jeg fantaserte likevel om det (for jeg viste hvem hun var). :)

Det tente meg enormt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...