Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en samboer i 4 måneder nå. Elsker han høyere enn alt, men det er noen ting jeg ikke forstår. Her kommer et par punkter:

- HAN har faktisk prestert å kysse jenter foran meg. Drita full på sprit, og er tilgitt. Men allikevel er HAN mer sjalu enn meg. Mens jeg prater så vidt med andre gutter.

- Han mener at det at jeg er pen og tiltrekkende (i hans øyne), er som en forbannelse over meg som gjør at han ikke kan stole på meg. (Den trenger jeg spesielt hjelp til å forstå.)

- Hvorfor må han beskylde meg for å flørte med andre når vi er ute, og faktisk PÅSTÅ at jeg har blunket til en fyr ved baren når jeg overhodet ikke har gjort det???

- Vi er alt for lite ute, og jeg liker å gå ut. Han skylder på at han er "ferdig med sånt", og at han ikke liker det særlig. Men jeg vet det er fordi vi kan møte andre gutter som han er redd jeg finner attraktive.

Og det latterlige: Han påstår han ikke er sjalu! :ler:

Hva kan jeg gjøre for å få han til å se annerledes på ting? Skal jeg bare prøve å tilpasse meg? Det å gå fra han pga dette er uaktuelt. Kjærligheten er for sterk.

Setter veldig stor pris på hjelp fra noen flotte, vise damer der ute :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

"På seg selv ser man andre"

Jeg tror han vet hvordan han selv hadde oppført seg om han var i din situasjon, og dømmer deg etter det.

Gjest Frøken Titt
Skrevet
- HAN har faktisk prestert å kysse jenter foran meg. Drita full på sprit, og er tilgitt. Men allikevel er HAN mer sjalu enn meg. Mens jeg prater så vidt med andre gutter.

Han er mer sjalu, fordi han tror at andre gjør som han.

- Han mener at det at jeg er pen og tiltrekkende (i hans øyne), er som en forbannelse over meg som gjør at han ikke kan stole på meg. (Den trenger jeg spesielt hjelp til å forstå.)

Han mener vel at pene jenter ikke er til å stole på da, ellers forstår ikke jeg stort mer av den heller.

- Hvorfor må han beskylde meg for å flørte med andre når vi er ute, og faktisk PÅSTÅ at jeg har blunket til en fyr ved baren når jeg overhodet ikke har gjort det???

Fordi han nettopp blunket til ei jente.

- Vi er alt for lite ute, og jeg liker å gå ut. Han skylder på at han er "ferdig med sånt", og at han ikke liker det særlig. Men jeg vet det er fordi vi kan møte andre gutter som han er redd jeg finner attraktive.

Hehe, vel... attraktive mennesker ser man jo overalt, så at man skal sperre seg inne pga noe sånt er helt på trynet.

Hva kan jeg gjøre for å få han til å se annerledes på ting? Skal jeg bare prøve å tilpasse meg? Det å gå fra han pga dette er uaktuelt. Kjærligheten er for sterk.

Setter veldig stor pris på hjelp fra noen flotte, vise damer der ute :)

Jeg vet ikke.

Har vært i en lignende situasjon før, og da var det han som var utro, som ropte mest om det. På seg selv kjenner man andre ja. Jeg er da som du ser enig med Bøllefrøet.

Syns han er litt for sjalu jeg og ville bedt han tatt en tur i tenkeboksen, men om det er så lett vet jeg ikke...

Skrevet

Jeg tror han vet hvordan han selv hadde oppført seg om han var i din situasjon, og dømmer deg etter det.

Enig!

Skrevet

Var første tanken som slo meg også.

På seg selv kjenner man andre...

Han er av den utro typen, han går jo ikke av vein for å kline med andre jenter selv når du er tilstede!!

Dermed tenker han at du er like ille.

Skrevet

Han hadde vel ikke greid å styre seg selv da.

Fint at noen vil ha disse maktsyke drittsekkene da.

Skrevet

Om venninna di hadde fortalt deg at hennes fyr er sånn, hva hadde du tenkt da? At ja, kjærligheten er definitivt sterk eller at den er så svak at han må styre alle hennes handlinger og bevegelser utenfor husets fire vegger (samtidig som han gjør som han lyster) for at de skal klare å holde sammen? Du har jo null myndighet, hele deres forhold er jo basert på hans regler!

Skrevet

Hmmm Skjønner egentlig ikke hvorfor du er sammen med denne fyren.. Han høres jo ut som et prakteksemplar av en drittsekk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...