Gå til innhold

forlovere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det sier vel alt! jeg leter fortsatt etter kjole som forlover i sommer......

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ha en fin dag

Endret av B2B
Skrevet
Jeg skal ha den til venstre med V utringing men i enten morke bla eller gronn farge, en gar til like under kneet.

Kjolen min

oj, den så lekker ut!!! Hvor har du kjøpt den? ca pris? Er det bilder av den i de andre fargene noe sted? Jeg har lurt mest på lang kjole, men denne var fiiiin!

Skrevet (endret)

ha en fin dag

Endret av B2B
  • 4 uker senere...
Skrevet

Forloveren min og jeg skal se på kjole til henne i helgen. Tips til hvor vi kan gå i Oslo?

Skrevet

I den passasjen visavis Steen og strøm (på oversiden) er det en butikk med mange kjoler. Og i brudesalongen i 2. etg ved Egertorget.

Skrevet

Forlovern min lånte denne lilla/syrinfargede stroppeløse saken av meg.

Kjøpt på papaya i Florida, sistgang jeg var der for 250kr eller noe sånt.Bilde av oss

Skrevet

B2B - hvorfor fjerner du alle innleggene dine? Det blir veldig lite sammenheng i en tråd der halvpartene av innleggene blir fjernet.....

Skrevet (endret)

..........

Endret av B2B
Skrevet

I protest mot at man ikke lengere kan annonymisere seg når man sletter brukeren sin. Jeg har ikke behov for å legge igjen spor på KG, men man må registrere seg for å bruke bryllups forumet.....

Helt enig i at det ikke er bra for trådene, men så lenge man ikke kan bli annonym i ettertid så må det bare bli slik.

Sletter man per tråd eller sletter man alt det man har skrevet i alle tråder?

Jeg ser liksom ikke noe personlig i å anbefale kjoler...

Uansett - dytter denne opp igjen og håper på flere tips til kjoler vi kan se på i Oslo :)

Skrevet

Coast i Vika

Butikken til Cecilie Melli rett ved Steen & Strøm det også, ligger i 2. etasje v/Adam & Eva frisør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...