hjertesukka Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Hvor får man tak i "shampoo with 43 added vitamins"??
Gjest StoreSky Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Kjente igjen den der "shake your wiener and do the woo-hoo sound", hehe!
Morea Skrevet 22. april 2007 #14 Skrevet 22. april 2007 Men samtidig bekymrer den meg litt. Jeg er en ganske jålete person. Men jeg er kjapp på badet/dusjen, på tross av barbering, peeling, sminke etc. Går inn og gjør det jeg skal. Typen er en "ordentlig mann" med en neve shampoo og en neve såpe (menn tror det blir renere da....) og that's it. Men han er der så lenge. Hva er det egentlig han driver med??? (og ikke gi meg det svaret dere tenker nå, da blir jeg nemlig invitert inn på badet...) Han bare suller rundt..... Et av livets store mysterier. Er det noen menn som kan svare på dette???
Gjest Nedfall Skrevet 4. mai 2007 #15 Skrevet 4. mai 2007 Men samtidig bekymrer den meg litt. Jeg er en ganske jålete person. Men jeg er kjapp på badet/dusjen, på tross av barbering, peeling, sminke etc. Går inn og gjør det jeg skal. Typen er en "ordentlig mann" med en neve shampoo og en neve såpe (menn tror det blir renere da....) og that's it. Men han er der så lenge. Hva er det egentlig han driver med??? (og ikke gi meg det svaret dere tenker nå, da blir jeg nemlig invitert inn på badet...) Han bare suller rundt..... Et av livets store mysterier. Er det noen menn som kan svare på dette??? ← Kanskje han gnikker seg inn med talkum.. ?
Vela Skrevet 6. mai 2007 #16 Skrevet 6. mai 2007 Hehe, har sett denne i tekstversjon, men moro med video!
trønderrock Skrevet 8. mai 2007 #18 Skrevet 8. mai 2007 Kjenner meg faktisk litt igjen i denne beskrivelsen Morsomt! (Bortsett fra at min samboer ikke slenger klærne sånn og tisser ikke i dusjen, heldigvis!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå