Frujuli Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Fikk en gave i dag. Det var isadora BRONZING POWDER.(gylden brovn) Tenkte å bruke den til helgen på et party. Skal man bruke noe under? Etter en lang vinter kan man vel si jeg er en blek person. Prøvde på hånden og det så veldig bra ut,men ansiktet er noe annet da. Har tidligere bare brukt dagkrem med farve, så dette pudderet så litt spennende ut. Har også en dagkrem(lotion) med selvbruning i. Brukt i dsg/går og jeg ser straks mere vårlig ut om dere skjønner. Skal jeg bruke pudderet på halsen også? redd det blir kladder, selv om det ikke ser ut sånn nå i kveldslyset da.
Kylling Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Jeg pleier alltid å ha foundation under solpudder. Jeg bruker IsaDora-pudderet og er fornøyd. Tror det tar mange år før den blir tom
Frujuli Skrevet 11. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2007 Jeg pleier alltid å ha foundation under solpudder. Jeg bruker IsaDora-pudderet og er fornøyd. Tror det tar mange år før den blir tom ← Hvilke merke/hva slags? kan vanlig fuktighetskrem virke like bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå