IsaCathrine Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 (endret) Trenger ny parfyme VELDIG snart. Har skjønt utifra en annen tråd her at det tydeligvis er mye man skal holde seg unnav. Har egentlig ikke peiling på slikt jeg Litt om meg: Liten, nett jente på 18 år, søt, barnslig, omsorgsfull. Mørkblondt hår, nå med lysere striper, grønne øyne og en ganske lys hud. Helst ikke noe som er alt for dyrt. (Skriv gjerne pris). Noen tips? Endret 11. april 2007 av IsaCathrine
chanell Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Jeg ville ha kjøpt en av de Gucci parfymene, Envy eller Envy mee synes jeg er kjempegode. Gucci har å en annen som er god men jeg husker ikke hva den heter, men flasken er firkantet og rosa. Dior sin Addict 2, er også god, min favoritt for tiden, men den er kansje litt dyrere, jeg husker ikke helt.
Gjest Deception Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Hva slags parfymer liker du, da? Det er det som er det viktigste, tross alt. Gucci Edp II (den rosa, firkantede), Gucci Envy Me (den rosa), Cacharel Promesse, Versace Bright Crystal, Dior Addict2, Valentino Rock'n'Rose, eller Paris Hiltons siste, Heiress, er alle lette, friske og fruktige dufter som nok kan passe en ung jente. Ellers er Escada Into the Blue også en duft du kan ta en sniff på.
IsaCathrine Skrevet 12. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2007 Du kan jo prøve deg frem. ← Får så vondt i hue av å lukte på parfymer, så det blir litt umulig! Var å tittet på noen for ikke så lenge siden. Syns Lacost Touch of Pink luktet godt. Andre innlegget: Rosa flaske, da er det sikkert noe for meg Escada var den første "ordentlige" parfymen min, nå har jeg Davidoff Cool Water.. Begge kjøpt veldig raskt, ettersom jeg etter å ha sniffet på 2-3 parfymer hadde så vondt i hue at jeg ikke orket mer..
Rexina Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Hvis du får vondt i hodet av parfyme, så ikke bruk det. Kjøp heller en bodylotion eller en showergel fra en parfymeserie du liker. Da lukter du godt uten at det blir for sterkt, og får ikke hodepine
IsaCathrine Skrevet 12. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. april 2007 Får ikke vondt i hode av å bruke parfyme til daglig, men å gå å sniffe parfymer i en buikk blir litt for sterk kost!
Gjest Deception Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 Andre innlegget: Rosa flaske, da er det sikkert noe for meg ← Alle parfymene jeg foreslo, er rosa, med unntak av Into the Blue.
Rexina Skrevet 12. april 2007 #10 Skrevet 12. april 2007 Spør etter prøver da vet du, og prøv de hjemme. Da slipper du alle på en gang, og kan prøve deg litt fram. eller du kan ta på deg en parfyme hver dag, gå med den noen timer og se hva du synes. Da får du mye bedre inntrykk av parfymen. Parfymer lukter forskjellig på alle, så det er viktig å prøve den først, og vente til den har satt seg før du får ordentlig inntrykk av den. dette skjer etter 1-2 timer
IsaCathrine Skrevet 12. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. april 2007 Alle parfymene jeg foreslo, er rosa, med unntak av Into the Blue. ← :-D :-D :-D
IsaCathrine Skrevet 12. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. april 2007 Spør etter prøver da vet du, og prøv de hjemme. Da slipper du alle på en gang, og kan prøve deg litt fram. eller du kan ta på deg en parfyme hver dag, gå med den noen timer og se hva du synes. Da får du mye bedre inntrykk av parfymen. Parfymer lukter forskjellig på alle, så det er viktig å prøve den først, og vente til den har satt seg før du får ordentlig inntrykk av den. dette skjer etter 1-2 timer ← Sant det! Trur jeg må få med meg venninna mi på shoppingtur jeg!
Leonamor Skrevet 13. april 2007 #13 Skrevet 13. april 2007 den nye til lacoste er veldig frisk og god! samme flaske som touch of pink men den er grønn tror den heter touch of spring, men den lukter sommer og er kjempegod! ellers er versace veldig god, men kanskje veldig dyr...
IsaCathrine Skrevet 13. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 13. april 2007 den nye til lacoste er veldig frisk og god! samme flaske som touch of pink men den er grønn tror den heter touch of spring, men den lukter sommer og er kjempegod! ellers er versace veldig god, men kanskje veldig dyr... ← Den må jeg prøve. Dyr parfyme er nok ikke helt noe for meg..
Leonamor Skrevet 13. april 2007 #15 Skrevet 13. april 2007 da anbefaler jeg den nye til lacoste jeg tror absolutt du vil like den en deilig sommerduft!
IsaCathrine Skrevet 13. april 2007 Forfatter #16 Skrevet 13. april 2007 Den skal helt klart testes ja. Syns den Touch of pink hadde grei pris, så da har sikkert denne det også.
Gjest Kermit Skrevet 13. april 2007 #17 Skrevet 13. april 2007 Jeg er fan av FCUK her. Frisk og lett duft. Nå er det imidlertid slik at samme parfyme kan lukte forskjellig på forskjellige mennesker. Det som lukter kjempegodt på venninna di kan lukte spy på deg og omvendt, så det beste er absolutt å prøve seg fram. Du får heller ta noen få av gangen, f.eks. en duft på hver hånd, så det ikke blir for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå