Salute Skrevet 11. april 2007 #1 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg er egentlig en fattig student som kan tenke å kjøpe en liten pen gave til en jente jeg er litt glad i og kanskje ønsker noe mer enn bare gode venner. Så hva kan en student kjøpe til en søt jente for maks 100 fattige kroner? *flau* Jeg lurte på kjøpe et søtt smykke eller anheng i sølv, men det var ikke så lett å finne til den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsRP Skrevet 13. april 2007 #2 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg kan tenke meg mye til under hundre kroner som jeg ville blitt glad for! Blant annet: #En flaske vin eller billig-champis. (Dr. Loosen Riesling f.eks er billig og populær...) #En liten krem eller kroppsskrubb fra Bodyshop. #Et smykke eller øredobber fra Glitter. ("juggel" og derfor billig, men mye fint!!) #En eske med litt fin sjokolade. (Gjerne sånn "hjemmelaget" hvis det er en sånn liten sjokoladefabrikk der du bor!) Også kan du jo lage et kort selv som du skriver noe koselig på, og bind fast en kjærlighet på pinne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå