Gjest Pax Skrevet 11. april 2007 #1 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg skal se den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 12. april 2007 #2 Del Skrevet 12. april 2007 Hei Traileren så kul ut den men det blir kanskje en film mest for gutta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. april 2007 #3 Del Skrevet 12. april 2007 Du kan bite deg i nesen på at jeg skal se den! Nå mangler det bare en He-Man film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 12. april 2007 #4 Del Skrevet 12. april 2007 Hei Traileren så kul ut den men det blir kanskje en film mest for gutta ← i denne sammenhengen er jeg en av gutta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 12. april 2007 #5 Del Skrevet 12. april 2007 Du kan bite deg i nesen på at jeg skal se den! Nå mangler det bare en He-Man film ← Ja, hadde ikke forundret meg om det kom om ikke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lund Skrevet 12. april 2007 #6 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg må se den også, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. april 2007 #7 Del Skrevet 13. april 2007 Ja, hadde ikke forundret meg om det kom om ikke så lenge. ← Er jo lov å håpe iaffal, det ble laget en for mange år siden med Dolph Lundgren, men jah - det var litt ... elendig, kan vi si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå