Gjest Deception Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Har noen her inne prøvd denne bodylotionen/kremen, og kan fortelle meg litt? Jeg har kjempetørr hud, spesielt på leggene, og vurderer å kjøpe denne når jeg nå skal ut og reise.
Mookie Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Jeg har den, og synes den er utrolig god!!! Også lukter den deilig
Gjest Deception Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Jeg er mest interessert i effekten; gir den nok fuktighet til veldig tørr hud, og varer effekten lenge? Jeg er ikke så begeistret for Clarins-lukta (som de på liv og død putter i alle produkter), men kan overleve den hvis lotionen ellers er bra.
Gjest Marillia Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Jeg bruker bodylotion fra Clarins, og synes den er kjempegod! Huden blir utrolig myk, og selv på leggene. Clarins har to sorter bodylotion, jeg har prøvd begge, men anbefaler deg å prøve den med tykkest konsistens - altså ikke den som er hurtigtørkende.
Gjest Deception Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Jeg bruker bodylotion fra Clarins, og synes den er kjempegod! Huden blir utrolig myk, og selv på leggene. Clarins har to sorter bodylotion, jeg har prøvd begge, men anbefaler deg å prøve den med tykkest konsistens - altså ikke den som er hurtigtørkende. ← Den hurtigtørkende har jeg prøvd, og selv om den lukter godt, er den ikke noe særlig når det kommer til fuktighet. Jeg kommer nok til å prøve den andre, når jeg finner den på stor flaske. Takk for svaret!
Gjest Deception Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Nå er den innkjøpt, og det blir spennende å se hvordan den funker. Lukta er heldigvis bedre enn den sedvanlige Clarins-lukta, men effekten er mer interessant. Esthetique hadde tilbud, så 400 ml kostet det samme som 200ml, nemlig 295. Dette er billigere enn tax free-prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå