Latee Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Noen som vet hvordag str der er? Tenker både på undertøy og klær..
Latee Skrevet 11. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. april 2007 (endret) Evt noen som kan kopiere size chart til meg, vinduet vil ikke poppe opp her.. Endret 11. april 2007 av Latee
Latee Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2007 Ingen som har erfaring med klær på VS?
Catzy Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Har kjøpt truser og bh. De fulgte mer eller mindre norske størrelser. Norsk medium = deres medium på de trusene jeg kjøpte i hvertfall. BH-ene er også rimelig standard. Mitt problem var at de ikke hadde så mye i min størrelse (32DD/E), men det er jeg vant med. :/
Tiare Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Mens vi diskuterer Victorias Secret, noen som kan hjelpe meg å finne ut hvilken av disse som er mørkest (mest lik sort)? http://www2.victoriassecret.com/commerce/a...CZZZ&rfnbr=3546 Og hvem er det bilde av tror dere?
Gjest Spring Hermit Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Evt noen som kan kopiere size chart til meg, vinduet vil ikke poppe opp her.. ← Size chart. Jeg bruker XS/S her i Norge og XS når jeg bestiller fra VS. Mens vi diskuterer Victorias Secret, noen som kan hjelpe meg å finne ut hvilken av disse som er mørkest (mest lik sort)? http://www2.victoriassecret.com/commerce/a...CZZZ&rfnbr=3546 Og hvem er det bilde av tror dere? ← Dark blast er mørkest tror jeg. Og det er bilde av Adriana Lima (Gisele Bundchen under).
Gjest Frøken Titt Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Som norske størrelser. Har aldri bomma.
Tiare Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Size chart. Jeg bruker XS/S her i Norge og XS når jeg bestiller fra VS. Dark blast er mørkest tror jeg. Og det er bilde av Adriana Lima (Gisele Bundchen under). ← Så jeg hadde skrevet litt feil der, mente egentlig hvilken farge dere tror det er! Men tusen takk for svar
Catzy Skrevet 21. april 2007 #9 Skrevet 21. april 2007 Har noen av dere prøvd disse Up Lift-buksene? Synes ideen virker god, men er litt skeptisk til hvordan det faktisk fungerer i virkeligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå