Gjest medlem menikke pålogget Skrevet 2. mars 2003 #1 Del Skrevet 2. mars 2003 hvorfor er dere inne her når det er om å gjøre å være mest mulig ufine mot hverandre?. Jeg trodde dette var seriøst og at vi her kunne dele erfaringer, men det er spesielt en dame her inne som forsurer miljøet, hun utgir seg jo for å være den viktigste her med mest peiling osv, drapstrusler??? herregud jeg tror faktisk at denne damen bare lyver at det planlagte bryllupet og om hennes elskede som ordner alt. hvis man kan litt psykologi så er det mye som denne damen sier som ikke henger helt sammen, skulle tro at når du mener så mye om andre at du ville ta litt mer del i ditt eget bryllup, men sannheten er vel at det ikke er noe bryllup på gang at du ganske enkelt bare er en veldig ensom sjel???. Til mange av dere andre skjerp dere og bruk denne siden til det den skal brukes til! Har ikke logget meg på med vilje for da ville jeg bare få sure svar fra deg og dem vil jeg helst slippe. :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. mars 2003 #2 Del Skrevet 2. mars 2003 Det er alltid kos med slike hyggelige meldinger. Men når ett bryllup skal skje i New York og jeg er her i Oslo er det ganske så naturlig at jeg ikke deltar så enormt mye i planleggingen. Jeg har opprettet en Bryllupsdagbok men den har du vel ikke fått med deg siden du har vært for opptatt med å vrenge av deg usakligheter og usannheter. Og ja, jeg synes fortsatt at den rosa brudekjolen er noe av det mest smakløse jeg har sett. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. mars 2003 #3 Del Skrevet 2. mars 2003 PS: Hei Birthe! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvitveis Skrevet 2. mars 2003 #4 Del Skrevet 2. mars 2003 Du er noe for deg sjøl, Milla Kanskje det er det som er så provoserende, en jente med sjøltillit (selv om jeg skal innrømme at du gjør meg skikkelig forbanna av og til, du også. ENDA jeg ikke kjenner deg ). Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. mars 2003 #5 Del Skrevet 2. mars 2003 Du er noe for deg sjøl, Milla Kanskje det er det som er så provoserende, en jente med sjøltillit (selv om jeg skal innrømme at du gjør meg skikkelig forbanna av og til, du også. ENDA jeg ikke kjenner deg ). Keep up the good work! Slike innlegg som vi kan se ovenfor her har jeg sett hundrevis av gjennom de 2-3 siste årene. Ikke noe å bry seg om i det hele tatt. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2003 #6 Del Skrevet 2. mars 2003 Du som startet tråden, den blir sikkert stengt snart for dette er en diskusjon om en enkeltperson.... Uansett, hvis du tror Milla egentlig er en ensom sjel og at hele bryllupsgreia er oppspinn, overse innleggene hennes da... Du trenger ikke "avsløre" eller konfrontere henne. Alle har lov til å skape seg sin identitet på nettet, ingen trenger å dokumentere sannhetsgehalten i det man påstår. La det være, hvis hun er en ensom jente i bunn og grunn, hvorfor dvele ved det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 2. mars 2003 #7 Del Skrevet 2. mars 2003 Diskusjoner rundt enkeltpersoner vil vi ikke ha... Regler for bruk: http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php Stenges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg