Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Eva_*
Skrevet

Kjæresten min vil jeg skal farge håret rødlig og klippe det i en slags bob eller noe.

Eg er ærlig talt ikke sikker på om jeg kommer til å kle det, og vet ikke helt hva jeg skal svare han for ikke å såre ham.

Noen som har en ide om hva jeg skal svare?

Forresten: har noen av dere lignende erfaringer; at du måtte forandre på noe ved deg selv for å tekkes typen??

Eva :)

(for tiden med langt hår, mørkt hår!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis typen min foreslo noe sånt, hadde jeg sett på han et par sekunder før jeg hadde brutt ut i krampelatter. Dersom han faktisk mente det, og ble sur fordi jeg ikke ville, ville jeg faktisk tatt forholdet opp til vurdering. For hva da om 10-15 år når rumpa har seget litt og puppene ikke er like spretne. Vil han da "forlange" at jeg plastikkopererer meg for ikke å bli sur og vanskelig å leve med?

Skrevet

Ikke gjør noe du ikke har lyst til, du er dg selv, og ikke hans dukke. Hvis dette er sårende for ham, så la han syte, det er ditt hår og ditt liv!

Gjest =tentacle=
Skrevet

Å prøve ut en ny hårfrisyre et et midlertidig og ufarlig prosjekt, og ingen krise om det slår feil. Likevel, det høres rart ut hvis han legger så mye i dette at det er kinkig for deg å vite hvordan du skal reagere.

Skrevet

Kanskje han foreslo det fordi han tror du kler det? Menn er ikke helt håpløse på slike ting, av og til kan det til og med komme noe fornuftig ut av munnen deres.

Gjest Sativa
Skrevet

Jeg klippet av langt hår for en fyr en gang, og det må vel være noe av det mest latterlige jeg har gjort noensinne. Jeg kommer aldri til å gjøre noe sånt igjen. Han mente jeg så harry ut sånn jeg var, og hvem vil vel se harry ut.....

Nå har håret grodd seg ut og vel så det, så nå er jeg vel harry igjen da, hahaha....

Skrevet

Jeg hadde en kjæreste en gang som ville jeg skulle la håret våkse lenger og stripe det blondt. Han mente nok bare dette godt, og mente at jeg ville kle det. Men samtidig ville det putte meg inn i det tradisjonelle bildet han likte av jenter.

Jeg klippet det kort og farget det rødt i stedet :sjarmor: Var ikke interessesrt i å forandre meg for å passe mer inn i skjønnhetsidealet til noen, uansett om det ikke var vondt ment. Nå derimot, mannen min liker best langt hår, og jeg hadde som kjennt kort og rødt. Han har aldri foreslått at jeg skal forandre meg, men jeg vet han elsker langt mørkt hår og fikk lyst å teste dette ut (da både for meg og han) liker å gjøre meg fin for ham, men på mine premisser ikke hans.

Skrevet

Nå er ikke jeg så redd for håret mitt. Det har vært både langt, kort og krøllet, vært farget både lyst, mørkt, rosa og rødt og noen ganger stripet.

Så ja, jeg hadde sikkert fått meg denne frisyren dersom han foreslo det (hehe, faktisk har jeg denne frisyren i dag - men uansett hvilken frisyre det var ville jeg gått for det, dersom det ikke var noe helt sinnsykt noe).

Eneste grunnen jeg ikke ville gjort det var hvis en av hans ekser hadde denne frisyren da de var sammen.

Hår vokser ut igjen er mitt motto og derfor er jeg ikke redd for å eksperimentere i hårveien. Og håret mitt er sterkt og tåler mye, derfor er jeg heller ikke redd for skader på håret mitt.

Det du kan gjøre er å vurdere om du vil klippe det i en slik frisyre. Blir svaret ja, kan du i samme slengen farge det rødt. En hårfarge kan farges over igjen dersom det blir for ille. Ja, det koster penger, så la han spandere siden det er hans forslag ;)

Og helt ærlig, dersom min kjæreste foreslår noe jeg ikke vil er det ikke verre enn at jeg sier rett ut at, nei, det ønsker jeg ikke. Er man kjærester er vel dette det minste man bør klare å snakke om. Hvorfor i alle dager skulle en kjæreste bli såret bare fordi man ikke vil ha den frisyren fyren foreslår?

Skrevet

Det må jo være lov til å komme med et forslag, men det er da helt opp til deg om du er interessert i å gjøre dette, det er tross alt ditt hår.

Det er bare å si nei om du ikke vil, det er ikke værre enn det.

Skrevet

Spurt hvorfor (og akkurat den sveisen hadde x-en hans, så jeg hadde nok lurt litt på hvorfor han ville akkurat det når jeg er blond og har langt krøllete hår :ler:), men sikkert vurdert det om det var noe som var lett å endre og jeg var rimelig overbevist om at det kun var at han trodde det passet :)

Skrevet

Jeg har foreslått for en tidligere kjæreste at han kunne klippe håret kort(eller ivertfall kortere)For det var utrolig slitt,og slitt langt hår er ikke spesielt pent.

Men ovenfor han sa jeg det var fordi jeg trodde han ville kle det,og at håret hans var litt slitt(så jeg syntes jeg sa det på en pen måte,det var tidlig i forholdet,som heller ikke varte spesielt lenge)

Men klippe seg skulle han ikke,håret hans hadde vært langt i mange år og det skulle ikke endres på

Skrevet

Har ikke du gjentatte ganger hakket på kjæresten din for klærne han går i, at han er ubarbert, at han ikke gjør husarbeid hjemme osv?

Hva er da galt om du gjør noe for å tekkes ham. Farg håret ditt du. Det gror ut igjen.

Petter Andersen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...