treningsjenta Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 fortsatt har jeg ikke mottatt noen selvangivelse. denne skulle da være i alles postkasser før påske. nå er da flere virkedager etter påske, og den har enda ikke dukket opp.....
Tari Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Ta kontakt med ligningskontoret ditt. Om du har pinkodene fra skattekortet ditt kan du logge deg inn på minside.no og sjekke tallene om ikke annet.
ToveM Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Det var jo en del problemer med en haug med selvangivelser som var blitt pakket i feil plast, så jeg tipper den kommer
Gjest Elastica Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Den kommer sikkert, men du kan jo sjekke altinn.no eller skatteetaten.no. Pin-koder fra skattekortet.
Tari Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 På skattetaten.no må man ha pinkodene fra selvangivelsen...Kun altinn.no og minside.no man kan bruke pinkodene fra skattekortet.
Rosalie Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 Samboer har heller ikke mottatt enda (Oslo). Han skal ringe ligningskontoret på mandag og høre.
treningsjenta Skrevet 13. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. april 2007 jeg ringte dem idag... til opplysning, det er laaaang kø!!! satt leeenge i telefonen, og det gjør ikke saken bedre at det er et 815 nummer som benyttes!!!og jeg rignte fra mobil! men denne unge herremannen sa at enda en bunka selvangivelser var blitt sendt ut på onsdag så han regna med at min skulle komme idag! sjekket postkassen med iver, men sukk..like skuffa igjen! ingen selvangivelse! han sa at om jeg ikke fikk den så kunne de sende ny! så jeg drøyern til onsdagen og har jeg ikke fått den da så skal de høre... men ja du kan sjekke nettet ja, men får man opp alle opplysningene da? og er det mulig å få levert den på samme måte? vil jo helst ha papirutgaven for oversiktens skyld senere
Gjest Alyx Skrevet 13. april 2007 #9 Skrevet 13. april 2007 Hvis du er student kommer den kanskje hjem til foreldrene dine hvis du er registrert der i folkeregisteret ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå