Gå til innhold

Bli kvitt dyreallergi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har katt/hund/heste-allergi som mange andre her inne, og i går leste jeg om Bioresonans som en løsning på det. Virket veldig interessant, så jeg fant navnet på ei dame som driver med det her i byen, og vips så fikk jeg time samme kveld.

Bioresonans så vidt jeg har forstått måler energi/elektrisitet ulike steder i kroppen, som igjen kan manipiuleres for å utjevne "skjevheter" som ofte er årsak til sykdom. (Tror det er omtrent sånn) Og det som var litt morsomt med denne dama var at hun viste seg å være en såkalt "helhetsterapeut". Så på slutten av timen spurte hun om jeg ville ha healing, og det hadde jeg ikke noe imot. (må innrømme at jeg måtte kvele en liten latter :ler: ). Og det må jeg si var vel verdt pengene. Noe så deilig! Er det noen andre som har prøvd det her inne? Halleluja sier jeg bare, bedre enn sex! :flau:

Vel, jeg tror ihvertfall det er mulig å langt på vei bli kvitt allergi hvis man tar utgangspunkt i det som ligger bak sykdommen fremfor å dempe symptomer. Kan jo være et alternativ for allergikere som desperat ønsker seg et dyr, eller for dem som vil unngå å kvitte seg med kjæledyret.

Videoannonse
Annonse
Gjest Veronica Mars
Skrevet

Kan jeg spørre hvem det var du gikk til? Og hvor mye det kostet? Har tenkt litt på å prøve selv, bare for at ingen muligheter skal være uprøvd.

Skrevet (endret)
Kan jeg spørre hvem det var du gikk til? Og hvor mye det kostet? Har tenkt litt på å prøve selv, bare for at ingen muligheter skal være uprøvd.

Skal prøve å finne igjen nettstedet der hun sto registrert, sammen med de andre i Norge som driver med det. Bor du i Trondheim?

350,- pr. time. Du må rekne med 4-5 behandlinger tror jeg. Avhengig av hvor lenge du har hatt allergien. Har selv hatt det siden 7-årsalderen, så jeg blir vel ruinert. :ler:

Endret av la Flaca
Gjest Veronica Mars
Skrevet
Skal prøve å finne igjen nettstedet der hun sto registrert, sammen med de andre i Norge som driver med det. Bor du i Trondheim?

350,- pr. time. Du må rekne med 4-5 behandlinger tror jeg. Avhengig av hvor lenge du har hatt allergien. Har selv hatt det siden 7-årsalderen, så jeg blir vel ruinert. :ler:

Jeg bor i Trondheim, ja. Har hatt allergi siden 6-7-årsalderen omtrent jeg også.

Skrevet

Og vi vet godt hva NAAF mener om problematikken rundt allergi. Ellers takk, jeg trenger ikke den dommedagsprofetien deres.

Skrevet
Og vi vet godt hva NAAF mener om problematikken rundt allergi. Ellers takk, jeg trenger ikke den dommedagsprofetien deres.

Var svar til den undersøkelsen til Elfrida. :)

Skrevet
Jeg bor i Trondheim, ja. Har hatt allergi siden 6-7-årsalderen omtrent jeg også.

Sender deg pm. Vet ikke om jeg kan legge ut navn og sånt her. :forvirret:

Gjest Elfrida
Skrevet

Det er ikke NAAF som har undersøkt om Bioresonans virker, men forskere i Sveits øg Østerrike.

Det virker jo unektelig litt rart at sykdom skyldes gale elektromagnetiske svingninger i kroppen, og at man kan putte inn riktige svingninger ved hjelp av en maskin.

Skrevet
Det virker jo unektelig litt rart at sykdom skyldes gale elektromagnetiske svingninger i kroppen, og at man kan putte inn riktige svingninger ved hjelp av en maskin.

Og hva er det en pacemaker gjør? ;)

Skrevet
Og hva er det en pacemaker gjør? ;)

Sender elektrisk sjokk rett i hjertet, noe helt annet enn healing. ;)

Gjest Veronica Mars
Skrevet
Sender deg pm. Vet ikke om jeg kan legge ut navn og sånt her. :forvirret:

Tusen takk! Skal sjekke det ut når jeg får bedre råd...

Gjest Elfrida
Skrevet

Det er vel ikke elektrosjokkterapi dette dreier seg om akkurat...

Skrevet
Sender elektrisk sjokk rett i hjertet, noe helt annet enn healing. ;)

Ja, healing er noe annet enn bioresonansterapi. Bioresonansterapi bruker et elektrisk apparat med målere og diverse dipedutter. Har ikke veldig stor peiling på hva det egentlig handler om, men har snakket med noen som har hatt kanonbra resultat av det, og syns det er morsomt å prøve. :)

• 2 år senere...
Skrevet
Har katt/hund/heste-allergi som mange andre her inne, og i går leste jeg om Bioresonans som en løsning på det. Virket veldig interessant, så jeg fant navnet på ei dame som driver med det her i byen, og vips så fikk jeg time samme kveld.

Bioresonans så vidt jeg har forstått måler energi/elektrisitet ulike steder i kroppen, som igjen kan manipiuleres for å utjevne "skjevheter" som ofte er årsak til sykdom. (Tror det er omtrent sånn) Og det som var litt morsomt med denne dama var at hun viste seg å være en såkalt "helhetsterapeut". Så på slutten av timen spurte hun om jeg ville ha healing, og det hadde jeg ikke noe imot. (må innrømme at jeg måtte kvele en liten latter :ler: ). Og det må jeg si var vel verdt pengene. Noe så deilig! Er det noen andre som har prøvd det her inne? Halleluja sier jeg bare, bedre enn sex! :flau:

Vel, jeg tror ihvertfall det er mulig å langt på vei bli kvitt allergi hvis man tar utgangspunkt i det som ligger bak sykdommen fremfor å dempe symptomer. Kan jo være et alternativ for allergikere som desperat ønsker seg et dyr, eller for dem som vil unngå å kvitte seg med kjæledyret.

Hei:)

Jeg ble veldig glad da jeg leste det du hadde skrevet,for jeg sliter med dyreallergi og er utrolig trist for jeg må skille meg med mine to puser om jeg ikke finner noe som kan hjelpe meg. Kan du fortelle hvor du ble healet? Jeg hadde aldri hørt om dette du fortalte om,og har lyst å prøve om det er så bra som du sier:)

Skrevet

Jeg er veldig nysgjerrig på om denne behandlingen hjalp mot allergien. Håper du leser tråden snart, La Flaca, og kan svare... :)

Gjest Gjest_la flaca_*
Skrevet

Her er jeg! :) Jeg bor i Trondheim og gikk til en healer/helhetsterapeut her i byen. Kan sende deg navnet på pm.

Behandlingen gikk ut på både bioresonansterapi og healing. Healing var noe hun tilbød meg etter at vi var blitt kjent og hun fant ut at jeg er åpen for den typen behandling. Gikk til henne to ganger i måneden var det vel, til hun sa at hun ikke kunne gjøre mer for meg. Siden har jeg bare blitt bedre og bedre!

Nå har jeg en katt på 3 år og en hund på 2 år. Bruker verken astmamedisiner eller allergitabletter. Men merker at jeg må spise sunt, drikke nok vann og sørge for fysisk aktivitet for å holde meg frisk. Har jeg en periode med latskap, potetgull og dårlig mat blir jeg gjerne litt astmatisk og kan få allergisymptomer. Så det er tydelig at kroppen holder allergien i sjakk selv, og må fungere godt for å kunne gjøre jobben sin. Det var også det hun sa, at hun skulle hjelpe kroppen til å helbrede seg selv og komme i balanse.

Gjest _maria_
Skrevet

Hei jeg har brukt ca 1o tusen kr på å bli kvitt allergien min. Jeg har også gått på en spesiell diett mot matallergi i to år som gikk ut på at jeg holdt meg helt unna det jeg ikke tålte. Gleden var stor da jeg spiste det etter den to år lenge behandlingen og tålte det! Men sorgen og skuffelsen var større da jeg 3 4 uker etterpå var like allergisk som før behandlingen. Legen min sa dette var fordi at hvis en først hadde blitt alergisk ville kroppen sansynligvis bli allergisk igjen etter og ha vert i kontakt med det en er allergisk mot på nytt.

Det var kryssreksjon jeg gjerne ville bli kvitt og det skal være lettere og bli kvitt og vokse av seg enn allergi.

Jeg er også alergisk mot dyr og jeg vet at noen reagerer mindre på noen katter hunder en andre katter hunder, freksempel reagerer noen mindre på kastrerte langhårede osv

Kanskje du burde prøve et annet dyr ilder / chinchilla / kanin vet at det ikke er samme dyr!

Jeg hadde katt da jeg var liten så måtte jeg avlive fordi jeg ble veldig allergisk. Så ble jeg kvitt allergisn skaffet meg katt igjen da jeg var 20 og 8 månder senere måtte jeg omplasere fordi jeg ble fryktelig allergisk på nytt.

Nå har jeg hatt ilder i 6 år :jepp: og jeg kunne ønske jeg ikke hadde brukt så mye tid og krefter på og slutte og være allergisk.

Skrevet

Humbug. Finnes ikke noe som heter bioresonans. Bare enda en ting noen luringer fant på for å tjene penge på lettlurte nek. Og de vet at de alltid får hjelp til markedsføring av enda større nek som påstår seg å være kurert.

Gjest Gjest_la flaca_*
Skrevet
Humbug. Finnes ikke noe som heter bioresonans. Bare enda en ting noen luringer fant på for å tjene penge på lettlurte nek. Og de vet at de alltid får hjelp til markedsføring av enda større nek som påstår seg å være kurert.

Jeg bryr meg ikke om at jeg er et gigantisk nek, så lenge jeg kan leve med hund og katt uten symptomer. ;)

Har tidligere måttet kvitte meg meg katten pga. kronisk bronkitt og alvorlig allergisk astma. Testa meg i fjor, og hadde like sterkt utslag på katt og hund. Men i praksis fungerer jeg som en ikkeallergiker. Jeg bryr meg ikke om hvorfor faktisk.

Ellers har jeg større tro på healing enn bioresonansbehandling. Healing er ikke noe alle kan lære seg, i motsetning til bioresonans. Det kan alle som har riktig utstyr og utdanning drive med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...