Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er pa jakt (igjen) etter en highlighter som jeg kan bruke pa oyebryns benet.Og noen morke ringer rundt munnen.

YSl eller dior sin?

Hort mye godt om YSl sin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at den er populær,men jeg synes YSL sin er oppskrytt, dekker jo ingenting ågår fort bort. Dior sin synes jeg la seg i striper der huden er mest fuktig, så jeg leter også....

Gjest Blanca
Skrevet

Mørke ringer dekker du best med en concealer.

YSL Touche Eclat er fin til å lysne områder (jeg bruker den under øynene, på brynsbein og neseryggen), den har en flott konsistens som ikke kaker eller striper seg. Dior Skinflash likte jeg ikke i det hele tatt. Den dekker bedre enn YSL, men konsistensen er merkelig og kladdete.

Skrevet

Hvis du skal ha enten Dior eller YSL, ville jeg gått for sistnevnte. Guerlains concealer/highlighter er også god. Som Blanca, bruker også jeg en annen concealer hvis jeg skal dekke og ikke bare "lyse opp" punkter på huden.

Gjest Deception
Skrevet

Enig med Blanca og Mrs. Valentine. :) YSL er bra som highlighter, mens Dior både har rare farger og legger seg som en hinne på huden. Som concealer vil jeg anbefale Magic Concealer fra Rubinstein, da highlighter-pennene ikke er ment til å dekke. Så når folk klager over at de ikke dekker: De SKAL IKKE DEKKE!

Skrevet

*hånda i været* Jeg er også fan av Magic Concealer fra HR. Hygienisk tube, mye for penga- og den holder faktisk hva den lover også!!

Gjest Borghild
Skrevet

HR magic Concealer er virkelig fantastisk. Drøy og dekker bra. Bruker den på kviser og YSL under øynene og som øyenskyggebase.

Gjest Blanca
Skrevet
*hånda i været* Jeg er også fan av Magic Concealer fra HR. Hygienisk tube, mye for penga- og den holder faktisk hva den lover også!!

Hiver meg med i hylekoret :). Beste concealer som finnes der ute.

Skrevet

Jeg bruker YSL Pearly Touch highlighter og er kjempefornøyd.

Til å dekke mørke ringer under øynene og rundt munnen bruker jeg Dior sin concealer.

Skrevet

Bruker HR Magic concealer til å dekke, og har prøvd YSL sin penn som highlight. Synes den var ganske oppskrytt egentlig, og ikke noe særlig mye bedre enn min L'oreal Touche Magique.

Skrevet

Som de sier over her, en highlighter skal jo ikke dekke.

Og det er heller ikke alle highlightere som lysner såpass mye at de i seg selv gir en effekt på feks øyebrynsbenet.

Mange av de har sin effekt på mørke områder og balanserer der, men ikke mer.

Det finnes bl.annet en krem fra Estee Lauder som er en ren "skimmer" krem som er perfekt for øyebrynsben, neseben, kinnben etc.

Den lysner samtidig som den gir det ønskede skimmer.

Ellers støtter jeg de over, og anbefaler YSL. Selv om jeg ikke er en av de som skryter denne aldeles opp i skyene ;)

Skrevet

Synes Dior sin er hakket bedre enn YSL. :P YSL sin er for tjukk i konsistensen synes jeg.

Skrevet

Etter råd fra eksperter så bruker jeg YSL sin og blander den med bittelitt fet fuktighetskrem .. det gir et perfekt resultat - synes jeg.

Jeg tar litt highlihgt på overhånden - så tar jeg en prikk fuktighetskrem og blander alt godt sammen. Så påfører jeg litt øverst på kinnbena og litt under øyebrynet.

Gjest Kanelia
Skrevet

Jeg liker YSL sin highlighter bedre enn Dior sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...