Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lala_*
Skrevet

traff ei jente for en tid siden og har hatt kropskontakt og det som hører med, men hun er i et forhold og vil avslutte dette og vil at vi skal satse på hverandre! men hun har fått litt kalde føtter vil ikke såre noen ol. men jeg vet at at vis samboeren viste hva hun har gjort ville han ikke akseptere at hun ha vært utro. så det jeg lurer på er om dere ville ha fortalt det til samboen hennes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
traff ei jente for en tid siden og har hatt kropskontakt og det som hører med, men hun er i et forhold og vil avslutte dette og vil at vi skal satse på hverandre! men hun har fått litt kalde føtter vil ikke såre noen ol. men jeg vet at at vis samboeren viste hva hun har gjort ville han ikke akseptere at hun ha vært utro. så det jeg lurer på er om dere ville ha fortalt det til samboen hennes?

Ring ham opp og ta en mann-til-mann-prat:

"Du, kompis. Jeg har pult dama di endel ganger nå. Hun sier at jeg har større pikk enn deg, at jeg er en bedre elsker enn deg og at hun vil satse på meg.

Så når flytter du ut, slik at jeg kan flytte inn?"

Skrevet

Har du lyst på ett forhold til henne? Om du har det, så lar du henne ordne opp i det forholdet hun er i selv.

Du risikerer sterkt å gjøre ting ille for både henne og hennes kjærste, og ikke tro at DET er noe bra sjekketriks om du vil ha henne.

Men om du er redd hun blåser i deg og bare vil ta hevn, så er det nok noe som vil funke.

Gjest Mirina
Skrevet
Du risikerer sterkt å gjøre ting ille for både henne og hennes kjærste, og ikke tro at DET er noe bra sjekketriks om du vil ha henne.

Enig. Sjangsen for at hun vil ha deg om du forteller om dere til kjæresten hennes er vel relativt liten.

Skrevet

Du skriver at hun er lei av å såre sin samboer. Hvor såret tror du han blir hvis du forteller ham om dere.... ??? Hvor happy tror du hun blir for det ??? Vil du ha henne så vis respekt for henne og hennes følelser og la henne rydde opp i det hun har selv.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Du mener om du skal fortelle det til samboeren, så samboeren kaster henne ut og hun derfor kommer fortere til deg?

Ikke regn med at hun kommer til deg da...

Skrevet

Nei. Det er hennes sak å fortelle det til samboeren sin, ikke din. Hun må rydde opp i sitt privatliv selv, og hvis du synes det er vanskelig for deg at samboeren hennes ikke vet sannheten, burde du ha holdt pikken i buksa til hun hadde avsluttet forholdet sitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...