mamma_mia Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Gruer meg litt til venninnene mine skal holde utdrikningslag for meg.. Hjelp sier jeg bare Redd for hva de kan finne på.. Har aldri vært i utdrikningslag selv, og er førstemann i vennekretsen som gifter meg. Noen som har noen erfaringer å dele?
Mies Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Det er veldig forskellig fra vennegjeng til vennegjeng og brud til brud hva som gjøres. Dersom du bruker søk fungsjonen her på bryllupsrommet så vil du finne flere ganske nøye utleggninger av gamle brukere sine utdrikkningslag, de kan sikkert være fin lesning. Ellers så er det helt ok å ta en prat med forlover på forhånd om hva du synes er ok og ikke, du skal jo ikke bestemme, men det kan være forloveren setter pris på noen hint om at det og det er kiipt, eller hva med....
mamma_mia Skrevet 11. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2007 Takk for tipset, fant masse spennende innlegg med den søke-funksjonen Nå vet jeg hvor jeg skal finne informasjon om ting..
~Minni~ Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Utdrikningslag.no har mange historier om utdrikningslag kategorisert fra mild til ekstrem... Enig med Mies at du bør prate litt med dem på forhånd og si i fra hvis det er noe du absolutt ikke vil ha. Det er jo ikke gøy for noen hvis du synes det er skikkelig kjipt.
^me^ Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 jeg har gitt beskjed om at jeg vil ikke drite meg ut på utdrikkningslaget..jeg vil bare storkose meg..
Gjest Pax Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Vi har bare hatt en helt vanlig fest. Vi var alle enige i at vi ikke skjønte vitsen med å få bruden til å gjøre teite ting.
Montezuma Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 I mitt og mine venninners utdrikningslag har ikke dette vært noe problem, rett og slett fordi vi kjener hverandre godt. lagene har vært forskjellige etter hva slags type bruden er og hva hun vil sette pris på. Tror du ikke dine venninner vil klare å gjøre det flott for deg også, da? Det har ihvertfall ikke vært noe problem i vår krets.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå