Gå til innhold

Finn din farge!!!

Eowyn

Anbefalte innlegg

Gå inn på denne adressen: http://www.jotun.no

Klikk så på "farge og ideer" til høyre i bildet, og da kommer du til en meny hvor du kan velge en tema som heter "finn din farge" til venstre i bildet. Min farge ble Terracotta, yndlingsfargen min til og med! :ler:

(Lady terra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mzfire

Takk for at du har gjennomført vår spørreundersøkelse. Basert på svarene du har gitt, er den mest passende paletten for deg: LADY Street. Som et alternativ, kan du også se næremere på LADY Terra . :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den mest passende paletten for deg: STRAX den lyse luftige. Som et alternativ, kan du også se næremere på STRAX den frodige .

Dette ble FEIL!

Jeg liker ikke sånne lyse og luftige nyanser jeg!

Men jeg vet så inderlig godt hva slags farger jeg liker, så det spiller ingen rolle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du har gjennomført vår spørreundersøkelse. Basert på svarene du har gitt, er den mest passende paletten for deg: LADY Street. Som et alternativ, kan du også se næremere på LADY Terra . Du finner alle palettene ved å klikke på "se alle paletter".

Samme som de fleste andre her, jo... Er vi virkelig så like og kjedelige her? :ler:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farger er veldig spennende. Jeg fikk meg en liten overraskelse, men sier som Lea, jeg vet hva jeg står for. Jeg vet hvilke farger som inspirerer meg, hvilke farger jeg ønsker å ha rundt meg, hvilke materialer i hvilker farger etc. Så jeg bare gleder meg til vi skal flytte - en gang - og jeg vet så godt hvordan dte skal se ut. I dag er det bare muntert hos oss. Kaotisk synes noen, men gjennomtenkt og planlagt. Ingen kødder med meg og farger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lady Fortuna her også. Og kan se nærmere på Lady Street. Lady Fortuna er nok riktig fargevalg på vegger om jeg skulle male om i dag. Så ikke på den Streeten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg fikk også Lady Terra, og det passer nok ganske godt. Alternativet var Strax lys og luftig. Kan nok hende jeg tar en titt på Lady-paletten når jeg skal pusse opp, ja. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at du har gjennomført vår spørreundersøkelse. Basert på svarene du har gitt, er den mest passende paletten for deg: LADY Terra. Som et alternativ, kan du også se næremere på LADY Citrus . Du finner alle palettene ved å klikke på "se alle paletter".

likte citrus best :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Basert på svarene du har gitt, er den mest passende paletten for deg: STRAX den svale. Som et alternativ, kan du også se næremere på LADY Terra .

Fine farger det der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basert på svarene du har gitt, er den mest passende paletten for deg: LADY Street. Som et alternativ, kan du også se næremere på LADY Terra

Jeg likte best Lady Terra, da... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...