Eowyn Skrevet 2. mars 2003 #1 Del Skrevet 2. mars 2003 Gå inn på denne adressen: http://www.jotun.no Klikk så på "farge og ideer" til høyre i bildet, og da kommer du til en meny hvor du kan velge en tema som heter "finn din farge" til venstre i bildet. Min farge ble Terracotta, yndlingsfargen min til og med! (Lady terra) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turvid Skrevet 2. mars 2003 #2 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg endte opp med Lady Terra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 2. mars 2003 #3 Del Skrevet 2. mars 2003 Takk for at du har gjennomført vår spørreundersøkelse. Basert på svarene du har gitt, er den mest passende paletten for deg: LADY Street. Som et alternativ, kan du også se næremere på LADY Terra . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 2. mars 2003 #4 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg fikk lady street. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 2. mars 2003 #5 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg fikk også lady street. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 2. mars 2003 #6 Del Skrevet 2. mars 2003 1. STRAX den lune 2. LADY Street Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 2. mars 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 2. mars 2003 Kankje vi har veldig lik smak:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 2. mars 2003 #8 Del Skrevet 2. mars 2003 Kan se sånn ut. Jeg fikk også lady street. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. mars 2003 #9 Del Skrevet 2. mars 2003 Den mest passende paletten for deg: STRAX den lyse luftige. Som et alternativ, kan du også se næremere på STRAX den frodige . Dette ble FEIL! Jeg liker ikke sånne lyse og luftige nyanser jeg! Men jeg vet så inderlig godt hva slags farger jeg liker, så det spiller ingen rolle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 2. mars 2003 #10 Del Skrevet 2. mars 2003 Takk for at du har gjennomført vår spørreundersøkelse. Basert på svarene du har gitt, er den mest passende paletten for deg: LADY Street. Som et alternativ, kan du også se næremere på LADY Terra . Du finner alle palettene ved å klikke på "se alle paletter". Samme som de fleste andre her, jo... Er vi virkelig så like og kjedelige her? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 3. mars 2003 #11 Del Skrevet 3. mars 2003 Farger er veldig spennende. Jeg fikk meg en liten overraskelse, men sier som Lea, jeg vet hva jeg står for. Jeg vet hvilke farger som inspirerer meg, hvilke farger jeg ønsker å ha rundt meg, hvilke materialer i hvilker farger etc. Så jeg bare gleder meg til vi skal flytte - en gang - og jeg vet så godt hvordan dte skal se ut. I dag er det bare muntert hos oss. Kaotisk synes noen, men gjennomtenkt og planlagt. Ingen kødder med meg og farger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2003 #12 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg endte opp med LADY Terra, og det er jo absolutt de fargene jeg ville valgt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 4. mars 2003 #13 Del Skrevet 4. mars 2003 Her ble det Lady Fortuna. Mange av disse fargene jeg hadde valgt selv ja ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 5. mars 2003 #14 Del Skrevet 5. mars 2003 Lady Fortuna her også. Og kan se nærmere på Lady Street. Lady Fortuna er nok riktig fargevalg på vegger om jeg skulle male om i dag. Så ikke på den Streeten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2003 #15 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg fikk også Lady Terra, og det passer nok ganske godt. Alternativet var Strax lys og luftig. Kan nok hende jeg tar en titt på Lady-paletten når jeg skal pusse opp, ja. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 9. mars 2003 #16 Del Skrevet 9. mars 2003 Endte opp med Lady Fortuna jeg også... Passer meg utmerket! MissS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. mars 2003 #17 Del Skrevet 10. mars 2003 Takk for at du har gjennomført vår spørreundersøkelse. Basert på svarene du har gitt, er den mest passende paletten for deg: LADY Terra. Som et alternativ, kan du også se næremere på LADY Citrus . Du finner alle palettene ved å klikke på "se alle paletter". likte citrus best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 11. mars 2003 #18 Del Skrevet 11. mars 2003 Basert på svarene du har gitt, er den mest passende paletten for deg: STRAX den svale. Som et alternativ, kan du også se næremere på LADY Terra . Fine farger det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 11. mars 2003 #19 Del Skrevet 11. mars 2003 Lady Terra - varme gode farger ...og akkuratt de fargene jeg liker ..... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 11. mars 2003 #20 Del Skrevet 11. mars 2003 Basert på svarene du har gitt, er den mest passende paletten for deg: LADY Street. Som et alternativ, kan du også se næremere på LADY Terra Jeg likte best Lady Terra, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå